report2.gif

Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam?

Autors: Sapper
Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam?
Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam? attēls 1

Attēls 1

Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam?
Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam? attēls 2

Attēls 2

Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam?
Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam? attēls 3

Attēls 3

Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam?
Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam? attēls 4

Attēls 4

Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam?
Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam? attēls 5

Attēls 5

Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam?
Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam? attēls 6

Attēls 6

Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam?
Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam? attēls 7

Attēls 7

Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam?
Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam? attēls 8

Attēls 8

Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam?
Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam? attēls 9

Attēls 9

Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam?
Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam? attēls 10

Attēls 10

Komentāri:

PakjeneKaa | 04:30 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Zināms maršruts . Ritenis Ķengaraga pusē gan jānes lejā pa trepēm , ja nu vienīgais braukt līdz tilta galam . Tās trepes es domāju pretim promenādei .

PakjeneKaa | 04:32 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Komentārs dzēsts

PakjeneKaa | 04:34 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

... vaaai , neizlasīju Tavus komentārus . Tā ir , viss nav idomāts līdz galam .

Anonymous | 06:35 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Tāds brīnums, kāds redzams 3., 4., 5. nav ne pirmais un nebūs arī pēdējais. Pie tam, visticamāk, veloceliņa tehniskais projekts saskaņots visās nepieciešamajās instancēs. Tāpat visticamāk, ka šī projekta realizācijas gaitā katra no vismaz 15 atbildīgajām personām ir saķērusi galvu - kā tas vispār iespējams, lamājusi pārējās 14 atbildīgās personas par šādu nenormālību pieļaušanu, bet pēc tam nomierinājusies un visi 15 patreiz naktīs mierīgi guļ. Un katrai no 15 amatpersonām būs uz ko atsaukties un novelt vainu no sevis. Rīgā ir desmitiem līdzīgu gadījumu, kad ceļu un ietvju jaunbūves vai renovācijas savienojumi ar esošajiem ir galīgi absurdi vai viņu vienkārši nav. Lielākā daļa šādu brīnumu ir tapuši šajā gadsimtā un viens no iemesliem daudzām ačgārnībām ir privātais īpašums uz zemi vietās, kur zemi vajadzētu vienkārši atsavināt sabiedrībai par labu. Ir daži iekšpagalmu ceļi, kur 300m uz pilsētas zemes ir atremontēti no vienas ielas puses, 300 m no otras ielas puses, bet pa vidu 50 m ne pie vienas daudzstāvenes nepiesaistītais privātās zemes gabaliņš vienās bedrēs un bez seguma.

Anonymous | 06:40 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Labs!
Dzīves īstenība jāapgūst no mazotnes. Vieglāka adaptācija.
Pēdējā arī no dzīves - tas dzelzis betonā, lai nevar aizstiept uz metāla uzpirkšanas točku.

Oliss | 09:52 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

ar riteni jābraukā pa mežu un nav ko bērniem vazāties pa pilsētu

Sapper | 11:36 21.05.2013 |

kāpēc jums kungi vārds "pilsēta" Pavlova suņu refleksu līmenī saistās tikai ar automašīnu pārpildītiem betona džungļiem?

VValdis | 09:58 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Ir ekofašisti un tas jau izskatas pēc velofašisma. Nevajag pārspītēt tur kur nav ko pārspīlēt. Bērns tādā vecumā uz ielas nevar atrasties bez vecāku pieskatīšanas. Bieži esmu noskatījie, kā trakās māmiņas nesās ar visiem ratiem uz svētku uguņošanām, maratoniem. Bildes neko neizsaka - aprakstītā problēma bildēs nav uztverama.

Sapper | 10:40 21.05.2013 |

Ja Tev būtu bērni, vai arī ja Tu ikdienā brauktu ar velosipēdu, tad Tu saprastu problēmu. Kāpēc komentēt to, kas Tevi neskar un uz Tevi neattiecās?

VValdis | 10:42 21.05.2013 |

Ja Tev būtu, ja tev būtu. Mani neskar burāšana, makšķerēšana muldēšana.

Bzh | 10:42 21.05.2013 |

Tiešām ir grūti ieraudzīt, ka viens posms ir pazudis būvējumā? Nevar ieraudzīt "izcilo" uzbrauktuvi uz veloceliņa? :) Tas ir līdzīgi kā veloceliņš no Juglas pie VEF tilta. Nobrauc no tilta un viss - kur tas celiņš aiziet tālāk, tā īsti saprast nevar... :) Ja Sappers ieliktu 100 bildes 7 reportāžās, tad varbūt VValdim pielektu? :)

VValdis | 10:44 21.05.2013 |

Ir arī muspusē šadi veloceliņi, tas no nepabeigtiem - nerealizētiem projektiem. var tak pa ielu arī braukt.

Sapper | 10:49 21.05.2013 |

...nu bet uz priekšu, taisi bērnus, dzen braukt uz ielas, bet budžeta piķi infrastruktūras attīstībai pa taisno uz amatpersonu privātajiem kontiem, ko tur daudz ņemties ar "darīšanas" imitāciju?

VValdis | 11:00 21.05.2013 |

bērnus neražo - sieva nav fabrika. Bērnus rada mīlestībā un ar mīlestību pieskata un audzina.

Sapper | 12:18 21.05.2013 |

skumji, ka Tev tās mīlestības dzīvē pietrūcis... :(

VValdis | 16:25 21.05.2013 |

Nu ko ta ņemies. Celi apdauzīji. varbūt par mieru visā pasaulē un lapklājību mūzszemē. bet izskatas, ka esi milzīgs patmīlis un ko nu tur vairs piebilst. Redz nabadziņam, Sapeririņam nava kura ar ritenīti pavizināties. Meitiņa jāpiesauc, aiz meitiņas muguras pēc taisnības jāpiesauc. Paanalizē savu rīcību. Vērsies domē ar iesniegumiem par pāridarījumiem. A bērniņš labāk ar vienaudžiem pa pagalmu dragā un tur arī drošāk.

VValdis | 16:26 21.05.2013 |

Vai Tu gatavs mani mīlēt"?

Bzh | 10:55 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Kā jau teicu - pabraucam ar velo un Tu parādīsi, kur tur ir veloceliņš.. :) Varam šodien.. :)

Bzh | 11:02 21.05.2013 |

kas to būtu domājis, ka ffoto nejēdz lasīt :) Braucot NO Juglas, nobraucot no tilta un pārbraucot pāri Brīvības ielai. Kur braukt tālāk? :) Parādīsi? Nē! Tā arī domāju, ka nespēsi.. :)

Oliss | 11:06 21.05.2013 |

Tālāk nav ko braqukt, griezies riņķī un brauc atpakaļ. Netraucē gājējiem un autovadītājiem

Sapper | 11:30 21.05.2013 |

Paies kāds laiks un veloceliņi būs visur, bet hiperaktīvie marasmātiskie pensionāri, kam galvenais dzīvē ir lai nekas nemainītos un nekas nebūtu, tie drīz vairs paši nebūs. :)

Sapper | 11:58 21.05.2013 |

Tu atkal maldies. Progresu nav iespējams apturēt, Tu esi aivakardiena jau. Vari te ķēzīties savā vecuma vājumā cik uziet, tas ir vēl pēdējais ko Tu spēj.

Oliss | 11:04 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Šitā iemācies pats un iemāci sīkajiem braukt un nebūs problēmas ar ne ceļiem un pilsētām un nevajadzēs te raudāt:D
www.youtube.com...

Paldies par kritiku

Anonymous | 12:03 21.05.2013 |

tieši otrādi,nevajag mācīt bērniem šitā vālēt!Nav mums,Latvijā, braukšanas kultūra,ne no riteņbraucēju ,ne no autovadītāju puses un gājēji jau nu arī nav balti un pūkaini! Ja bērns šitā dragājot uzskries kādam auto virsū,tad vainīgo noteiks tiesa,bet fiziskās ciešanas būs bērnam!

Sapper | 12:06 21.05.2013 |

Snorke, tos 3 troļlus te nevajag uztvert nopietni.

Sapper | 12:59 21.05.2013 |

problēma nav tajā, ka cilvēki ātri brauc, vienalga, ar moci, velo vai auto. Problēma ir tajā ka nav apgūta prasme braukt ātri un droši vienlaicīgi. Labās rokas principu - braucot turēties pie labās malas, apsteigt un apdzīt pa kreiso, pēc tam atkal atgriezties labajā - to laikam saprast pārāk daudziem ir pārāk grūti... :( P.S. Jūrmalā ir ļoti jauks meža parks ar plašu ietvu un gājēju celiņu tīktu. Nekādi nevaru saprast, kas darās to jauno māmiņu galvās, kas izdomā, ka labākā pastaigas vieta ar ratiņiem un tekalējošiem mazuļiem ir tieši vienīgā marķētā apļveida skrituļsidošanas trase.

Anonymous | 11:09 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Tā kā ir paredzēta gana lieli ES līdzekļi veloceliņu izbūvei, tad notiek intesnīva projektēšana/būvniecība. Dienvidu tilta veloceliņš visticamāk bija tilta projekta ietvaros. Neviens normāls projektētājs neprojektē veloceliņa nobeigumu lai normāli nevarētu nobraukt no veloceliņa uz brauktuves un otrādi. Visticamāk projektēšanas laikā tika šis projekts sajūgts ar nākamo projektu, kas nav izbūvēts, BET būvnieks par to nav padomājis un uzcepis akli kā projektā.

Eltons | 11:31 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Hmm... dīvaini, ka F-fotkis nav pieminējis rubika ieguldījumu veloceliņos un it sevišķi velobraucienu organizēšanu zīmīgos datumos lpsr laikos...

Sapper | 11:42 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

VValdis@195.20.127.1 | 11:22 21.05.2013 | [ paldies par komentāru ]
nav jau tā,kā sūdi ir parasta parādība, bet to ko esam pelnījuši ar savu darbību un bezdarbību.

Kāpēc Tu kāda individuālo bezatbildību un haltūru mēģini novelt uz kaut kādu mistisku "ķopējo bezdarbību." Personīgi es uzņemos atbildību par sava darba kvalitāti. Kāpēc es esmu pelnījis sūdīgi realizētus veloceliņu projektus? paskaidro, vai arī nemuldi tukšu.

Sapper | 11:53 21.05.2013 |

Komentārs dzēsts

ImkaSm | 12:20 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Viss būs labi, visu izlabosim.
N. Ušakovs

Sapper | 12:24 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

f-foto, Oliss, VValdis, varat uz šo atbildēt?

goo.gl...

Sapper | 12:40 21.05.2013 |

Vēlreiz jautāju. Kā gājējam nokļūt 220 metrus no viena punkta līdz otram nepārkāpjot likumdošanu. Kāda ir lietderība teju 1o km garam velo celiņam, ja tieši tā vidū 220 metri nav pārvarami nepārkāpjot satiksmes noteikumus?

Sapper | 13:01 21.05.2013 |

bet nav jau ietves arī, ir tikai izmīdīta zaļā zona un brauktuve...

Sapper | 13:05 21.05.2013 |

f-foto, ir 3 lietas, kas normālam cilvēkam viemēr ir līdzi auto - rezerves ritenis, riteņatslēga un domkrats. Kāda lietderība ir jebkurām 2 no šim lietām, ja trešā nav līdzi??

VValdis | 16:37 21.05.2013 |

Kā nepārkāpjot likumdošanu gājējam vai bērnam ar velosipēdu nokļūt no Dienvidu tilta līdz Daugavas promenādei. Ceļa posms starp sarkanajiem marķējumiem kartē. jautājums uzstādīts savādi - kas tad pa ceļu pārvietojas': 1.gājējs 2.berns ar velosipēdu Gājējs arī ir satiksmes dalībnieks un pārvietojas pa gājējiem paredzētu vietu - ietvi vai ceļa nomal ija nav gājēju pārvietošanās aizlieguma zīmes. Bērns, pēc civillikuma pamatiem ir persona, kura nav sasniegusi 18. gadu vecumu. Bērns līdz 12. gadiem pa ielu ar velosipēdu pa brauktuves daļu pārvietoties nedrīkst, bet kad saņēmis tiesības (izsniedz pēc 12 gadu vecuma). var braukt arī pa'brauktuvi. Ja Tavs norādītais ceļs ir taisnākais virziens no esošas vietas līdz satikšanās punkta un nav piemērots pārvietošanās iespējām ar kājām vai velosipēdu ir jāmeklē citi ceļi. varbū velosipēds jāpastumj pie rokas, varbūt var pabraukt. Jāvēro sekojošas ceļu zīmes. Izejas ir vienmēr, bet kundziņiem ar patmīlības iezīmēm (iespējams no svina saturoša gaisa) vajag tagad un te. Saprotu , ka Tev tagad grūti, gaidiet , bet nevajag iespring.

Anonymous | 13:17 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Komentārs dzēsts

Sapper | 13:42 21.05.2013 |

Komentārs dzēsts

Sapper | 14:01 21.05.2013 |

Domā, ka sapņot pie stūres braucot ar auto ir mazāk bīstami?

Sapper | 13:49 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

f-foto@195.20.127.1 | 13:10 21.05.2013 | Uzraksti, ka problēma ir aktuāla, pārvietojoties uz velosipēda kopā ar bērnu uz velosipēdu, un decibeli rimsies. Ja turpināsi rakstīt, ka tas ir svarīgi visiem, tad es vēlreiz piebildīšu, ka man veloceliņi visur nav vajadzīgi.


Es atvainojos, izlasi lūdzu reportāžas virsrakstu, lēnām, apdomājot katru tur rakstīto vārdu.

Ja nocitēsi manu tekstu, kur es rakstu, ka tas ir svarīgi visiem, es reportāžu izdzēsīšu. Ja nevarēsi nocitēt, rakstīšu administratoram lūgumu, lai izdzēš Tavus ierakstus pie šīs reportāžas. OK?

Bildes | 14:19 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

1. Pats šad tad pārvietojos ar velosipēdu (Tā ir atruna)
2. Līdz 10 gadu vecumam nafig bērniem vālēt pa pilsētas ielām
3. Salīdzinājums ar Kopenhāgenu ir nekorekts, jo lielākā daļa pilsētas uzbūvēta salīdzinoši ar Rīgu tajā laikā (pag. gadsimta sākumā) nabadzīgajiem fabriku strādniekiem, kuri jau tajā laikā pātvietojās ar velosipēdiem. Rīga, vēsturiskais centrs, pie esošās transporta plūsmas, NAV piemērota veloceliņu izbūvei. Piemēram - Barona iela - KUR tur lai būvē celiņu????

Sapper | 14:34 21.05.2013 |

1. Pieņemts :) 2. Piekrītu, uzskatu, ka pat līdz 12. Tas ir vecums, no kura var braukt pa ielu un iegūt velo vadītāja apliecību. 2.a. Šajā repotāžā ne par mata tiesu nav runāts par velobraukšanu bērnam pa pilsētas centra ielām un maģistrālēm. Jautājums ir par to, ka ja reiz tiek savienoti ar veloceliņiem mikrorajoni, tad jēga ir, ja šie savienojumi ir funkcionāli un lietojami gan gājējiem, skrējējiem, velobraucējiem un skrituļslidotājiem/skūteristiem. (nejaukt ar mopēdistiem) 3. Neviens neprasa būvēt celiņus tur, kur nav iespējams, bet ja būvē tur, kur ir, tad jāpadomā, par to, lai uzbūvētais būtu funkcionāls.

Bildes | 14:40 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

šis bija vairāk pa rkopējo komentāru tēmu. un par 3. punktu laikam piekrīti, ne?

Sapper | 14:47 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Par Kopenes centru pilnībā piekrītu. to jau arī ierakstīju iepriekšējā komentapēdējā teikumā. Un ja godīgi, tad hipsteru ekshibicionisma nepieciešamība - vālēt uz fiksīšiem bez bremzēm pa centru arī mani nepārliecina. :)

Sapper | 15:20 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Komentārs dzēsts

kpacku | 15:53 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Sapper@195.20.127.1 | 12:40 21.05.2013 |
Vēlreiz jautāju. Kā gājējam nokļūt 220 metrus no viena punkta līdz otram nepārkāpjot likumdošanu. Kāda ir lietderība teju 1o km garam velo celiņam, ja tieši tā vidū 220 metri nav pārvarami nepārkāpjot satiksmes noteikumus?

tas, ka gājēju/veloceliņam ir tāds pārtraukums, protams, ir neērti un neloģiski, bet kā izpaužas satiksmes noteikumu pārkāpšana?

Ceļu satiksmes noteikumi

2. Gājēju un pasažieru pienākumi

16. Gājējiem jāpārvietojas pa ietvi, gājēju ceļu vai gājēju un velosipēdu ceļu, bet, ja to nav, - pa nomali. Ja ietves, gājēju ceļa, gājēju un velosipēdu ceļa, nomales nav vai pa to pārvietoties nav iespējams, gājējiem ir atļauts pārvietoties pa brauktuves malu vienā rindā (pa ceļiem, kur ir sadalošā josla, - pa ārmalu).

22. Gājējiem brauktuve jāšķērso pa gājēju pārejām (pazemes vai virszemes), bet, ja to nav, - krustojumos pa ietvju vai nomaļu iedomāto turpinājumu. Ja redzamības zonā gājēju pārejas vai krustojuma nav, brauktuvi atļauts šķērsot taisnā leņķī attiecībā pret brauktuves malu vietās, kur ceļš labi pārredzams uz abām pusēm.

Sapper | 20:49 21.05.2013 |

Jautājumu mazliet pārfrāzēšu atbilstoši reportāžas bildē redzamajam un tekstā rakstītajam. Kur man likties 2. bildē redzmajā situ ar bērnu uz divriteņa kurš jaunāks par 7 gadi, bet normāli spēj 15km nobraukt pa veloceliņu, ja satiksmes noteikumos ir rakstīts: Atļauts: 218. Braukt ar velosipēdu pa brauktuvi vai nomali pilngadīgas personas pavadībā atļauts bērniem, kas nav jaunāki par septiņiem gadiem. Kā paveikt 220 metrus līdz trotuāram? Pa zaļo zonu? Var jau braukt ar velo, bet tad var sanākt diskusijas ar municipāļiem par zālāja izbradāšanu. 2. bildē lieliski redzams, kur beidzās trotuārs, kur tālumā sākās atkal trotuārs (tur tālumā kreisajā pusē 2 gājēji redzami. Bildes augšdaļā var redzēt promenādes sākumu labajā pusē. Vai tiešām promenādes izveidošans mērķis ir rūpes tikai par tuvāko namu idzīvotājiem. Pārējiem jābrauc uz turieni ar auto? Kāpēc reklamēt presē un elektroniskajos medijos promenādi kā ideālu atpūtas vietu, ja pat nav līdz galam izdomāts, kā tur nokļūt. ģimenēm ar pirmskolas vecuma bērniem uz velo?

Oliss | 18:47 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Gan jau Sapper mūsu ceļi kādreiz krustosies..........un tad labāk lūdz savus foto dievus......

VValdis | 20:57 21.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

A kuru tas interese

Eltons | 09:25 22.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Fu... nu tad beidzot izbanojuši to totalitārisma režīmu slavinātāju...

VValdis | 11:20 22.05.2013 |

Gaidam reakciju no Maskavas. Cik netaisnīgi izbanots cienījams pilsonis.

Paldies par kritiku

CerambyX | 00:57 23.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Laikam visu diskusijas karstumu esmu nokavējis, bet kā Ķengaraga aborigēns tomēr Tev nepiekritīšu. Piedod, bet Te parādi sevi kā tipisku kašķīgo Latvieti kam nekad nav labi. Pasniegs Tev restorānā pašu izcilāko maltīti, pukstēsi ka telpā temperatūra 2 grādus par augstu, to noregulēs - tad lampa telpas kreisajā stūrī nedauz par spilgtu. Un tā jau var turpināt vēl un vēl... Latvija pēc infrastruktūras NAV velozeme - un tik drīz arī nebūs. Viss notiek lēnām - bet kaut kas NOTIEK! Saprotu, ka vēlies lai no Ķengaraga Promenādes uzreiz būtu sabūvēti kvalitatīvi piekļuves celiņi gan no Imantas, gan Pļavniekiem, gan Vecmīlgrāvja, gan no Tavām namdurvīm. Bet ja nav pat normāla veloceliņu infrakstruktūra kaut vai centrā, tad vai ir pamats uz ko tādu cerēt? T.i., ņemot vērā LV velosituāciju, nesaprotu kāpēc Tu biji iedomājies, ka brauciens uz Promenādi būs perfekts? Tas taču bija jau iepriekš zināms, ka tā nebūs... Kāpēc sevi uzreiz ir negatīvi jānoskaņo uz negatīvo? Būtu izbraucis ar ģimeni uz Promenādi - baudīt Daugavu, sauli, putnu torni utt., nevis braukt un speciāli meklēt kkādus trūkumus (kuri bija zināmi, ka tur būs). Jeb Tu varbūt arī ej kino uz šausmenēm un pēc tam ārā nākot skaļi zākājies ka 'fū - stulba filma, visādas preteklības rādīja un bija baigi bail. Kā tādas var rādīt?'. It kā nezinātu, ka uz tādu filmu ej... :) Ok, sacepos, protams, bet nu - Ķengaragsa ņitrogaj! :D Promenāde tiešām ir pēdējos gados kā svaigs gaiss Ķengaragā - un savā ziņā pat vienalga, ka visādi 'čīkstuļi' līdz viņam netiek, jo pirmāmkārtām tas tomēr ir priekš vietējiem iedzīvotājiem. Un mēs nečīkstam - mēs priecājamies un izbaudam! Arī ar visiem trūkumiem! :)

Sapper | 01:32 23.05.2013 |

"jo pirmāmkārtām tas tomēr ir priekš vietējiem iedzīvotājiem. Un mēs nečīkstam - mēs priecājamies un izbaudam! Arī ar visiem trūkumiem! :)" Kad būvēs tikai par vietējo iedzīvotāju nodokļu naudu, varēsi stāvēt pirmajās rindās un pasēs pierakstu visiem pārbaudīt, kuri uzdrošinās uz veloceliņa parādīties. Nez tās atkritumu kaudzes un tukšās alus tesmeņu petpudeles Daugavmalā, tās arī atved ģimenes ar bērniem no Pārdaugavas? :P

Sapper | 01:20 23.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

žēl, ka neredzēji reportā 7-10 bildes.
Man grūti ir saprast vienu mlietu, kāpēc nekad neko nevar darīt uzreiz un kārtīgi. Vai tas ir Saulkrastu apvedceļš ar nozagto pusjoslu, Dienvidu tilts uz nekurieni, vai veloceliņš pa kuru nekur nevar aizbraukt. Tu domā, ka ķengaraga iedzīvotājiem - velobraucējiem nebūtu interesanti izejot no mājas uzkāpt uz riteņiem un ar visu famīliju aizmīties brīvdienā pāri Dienvidu tiltam uz Baložu MTB gonkām vai vienkāŗši piknikā uz priežu mežu, tāpat kā Baložu pīpliem aizbraukt uz ķengaragu pavērot gulbjus. ? Reāli tur ir kādi 6km brauciena uz katru pusi. Tik žēl, ka Latvija sastāv no mazām feodālām valstiņām, kur katrs rok no šejienes un līdz pusē pieciem. :) Kāpē, ja sāk ko jaunu, nevar to darīt no vietas, kur iepriekšējais beidzas? Nafig vienmēr ir tā, ka ja uzlej jaunu asfaltu, tad zini, ka rītā mainīs ūdens trubas????

CerambyX | 01:42 23.05.2013 |

Nu diemžēl bildes nr7-10 nav šīs reportāžas mērķis - nav pat neviena laba vārda par pašu Promenādi uzrakstīts pie tām... Ne aprakstīti foršie sēžamie ar skatu uz Daugavu netālu no 7. bildes, ne kāds vārds par gulbīšiem u.c. putniem 8. - 9. bildē, ne kāds vārds par ierīkotajiem ielu vingrošanas rīkiem, galda tenisu u.c. lietām netālu no 10. bildes. Viss reportāžas apraksts ir par pirmajām 5. bildēm - vai tad ir jābrīnās, ka tās 7-10 bildes nemaz nepamanīju, ja nevēlējies, lai tās pamana? ;) Protams, globāli jau Tev ir taisnība - gan es, gan droši vien daudzi citi Tev piekrīt, ka nenoliedzami Rīga (u.c. vietas LV) būtu daudz funkcionālāka, ja daudzas lietas netiktu darītas 'čerez žopu'. Bet.. tā tas pie mums ir. Domā no Jāņavārtu stacijas ceļš līdz Promenādei ir daudz gludāks? Tik vien, ka īsāks :) Tāpat ir gan bedre, bedres galā, gan augstas apmales, gan vis kaut kas cits. Uz centru no Ķengaraga vispār 'kašmars' - vienīgais normālais variants ir mīt pa Krasta ielu. Starp citu, nobraucot no D-tilta, nav obligāti jāgriež atpakaļ un jābrauc Daugavas virzienā, lai atdurtos per to 'nolādēto' 220m posmu (kur mašīnas tāpat brauc ar intensitāti labi ja 10 mašīnas/h) - mierīgi var braukt 500m gar Maskavas ielu (gar Swedbank utt. - protams, tur visādas apmalas, bet nu vismaz ietve), tad pie Ķengaraga tirdziņa griezt pa Ķengaraga ielu uz Daugavu un būsi nonācis veloceliņa sākumā. Maršruts pagarināsies varbūt nedaudz vairāk par 100 metriem. Ok, to droši vien nezinātājs nekad neiedomāsies - bet alternatīva tātad pastāv.

Sapper | 09:46 23.05.2013 |

Tad, kad es komentēšu, piemēram, teātra izrādi, tad noteikti vispirms uzrakstīšu par to, kas patika, kritisko noti atstājot beigām. Šajā situcijā strādnieki, neskatoties, ka daudzas lietas ir sanākušas, ir arī nolaiduši daudz lažas. Ja Tu paaicināsi celtniekus remontēt savu māju, samaksāsi viņiem, bet rezultāts vietām būs kā tiem 2 klauniem - celtniekiem no krievu TV, tad domāju, ka pirmais būsi, kas norādīs uz trūkumiem, nevis slavēsi par to, kas ir padarīts normāli un par Tavu piķi. Tāpat man nav pieņemama Domes vadības dižošanās ar tekstu - mēs būvējam jums. demagoģija! Mēs būvējam sev paši. Dome tikai administrē mūsu piķi. To nevajag aizmirst! Kamēr katrs iedzīvotājs domās pēc principa - kautkas ir labāk kā nekas, nekas arī nemainīsies. Ir jābūt pilsoniskai attieksmei. Tāpēc mīļā Rīgas Dome, vai nu strādājiet kārtīgit, vai paejiet malā.

GunitaB | 22:47 23.05.2013 |

CerambyX, tavs piedāvātais maršruts pa Ķengaraga ielu nav mainījies savā izskatā pēdējo 10 gadu laikā. Arī pirms 10 gadiem, kad tur dzīvoju un ikdienā pārvietojos ar velo, tas bija īstens riteņbraucēju nīdēju trotuārs ar 20-30cm augstām apmalēm, kurām pat normāls pieaugušais nevar ratu uzraut, kur nu vēl 4gadīgs bērns. Un, ik pēc 50m rāpties nost no velo un staipīties ne tik ar savu, bet arī ar bērna velo (jo viņa pati neprot vēl sakarīgi uzcelt priekšējo ratu pat nokāpusi no velo) ir murgaini jebkurā gadījumā. Kaklu var nolauzt un riteni arī salauzt. Tā ka tā nav labākā alternatīva, ko piedāvā. Iepsējams, ka no citas puses piebraukšana Promenādei ir OK. Katrā ziņā Pārdaugavai normāls piekļūšanas veids ar velo ir liegts. Protams, ka ir labi, ka tiek uzlabota infrastruktūra. Patika man tie tantuļu soliņi Kvadrāta galā, gulbju moliņš arī smuks. Tāpat tenisa galdi (kaut par tiem nosmīnējām, jo tieši vējainā dienā tur nav izredžu paspēlēt tenisu dēļ pārāk atklātā lauka visapkārt), putnu vērošanas tornis (kurā starp citu, beidzot uzzinājām viena putna pareizo nosaukumu). Ir jauki, ka cilvēkiem ir kur atpūsties. Taču kā drošs veloceliņš tas ir nederīgs tomēr sava šauruma dēļ, manuprāt. Bet tas nav tikai mans šī veloceliņa novērojums. Kaut kā projektētāji (vai nez, kuri) šo kļūdu pieļauj daudzās vietās, kur veloceliņi tiek būvēti šobrīd no jauna. Un vietās, kurās nu vēl metru klāt toč varēja piebūvēt.

Anonymous | 09:59 23.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Komentārs dzēsts

Sapper | 11:24 23.05.2013 |

Komentārs dzēsts

Anonymous | 23:24 23.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Komentārs dzēsts

Sapper | 23:38 23.05.2013 |

Komentārs dzēsts



Pievienot savu komentāru var tikai reģistrēts lietotājs. Lūdzu, reģistrējies!


Mana info:

Saīsnes:

REPORTŽĀS INFO:

Nosaukums: Kā bērnam ar velo droši aizbraukt no Valdlaučiem līdz Kvadrātam?
Autors: Sapper
Pilsēta: Rīga
Rajons: Citur pasaulē
Kategorija: Blūza svētki
Skatīts: 1964x
Ievietota: 02:49 21.05.2013
Uzņemta: 01:16 13.05.2013
Bilžu skaits: 10
Fotoaparāts: vecs
Tips: digitālais
Objektīvs: 50 mm, arī vecs.

Autora komentārs:

Varētu padomāt, ka ļoti vienkārši, bet te tev nu bija...
1. Braucam pāri Dienvidu tiltam uz labo krastu, "veļasdēlis" ne pa jokam, onkuļiem, kas asfaltēja būs laikam ļoti rokas trīcējušas.
Pārbraucam pāri tiltam, nobraucam lejā, pa platu trotuāru braucam atpakaļ pie Daugavas un tad sākās..... nē, nekas nesākās.... atduramies pret pliku brauktuvi. Kā tālāk?
2. . Kāpēc Daugavas promenādes veloceliņš nevarēja sākties no Dienvidu tilta pakājes? No Tilta nobrauktuves līdz krastmalai ir plats trotuārs, bet tālāk nav nekā. Kāpēc jāatstāj 300 metru "staļingradas kaujas viatas",kur bērnam kaklu aplauzt vai uz brauktuves zem mašīnas pakļūt?
3. Savdabīgais Daugavas promenādes veloceliņa sākums no nekurienes. Ceļazīme veloceliņam pa vidu - ļoti atraktīvs risinājums.
4-5. Uzbrauktuve - lai dzīve neliekās pārāk salda. un neviens neaizmirstu, kur atrodamies un ka te nav nekāda jevropa.
Veloceliņa platums - khmmmm..... kad četrgadniekam pretī nesās tīņi, kam jūra līdz ceļiem, vecākiem sajūta nav no omulīgākajām.
7-10. Štrunts par tiem visiem plānotājiem un "darītājiem" - dzīve vienalga ir skaista!

Šobrīd online (0):