report2.gif

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens

Autors: ego
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 1

Attēls 1

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 2

Attēls 2

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 3

Attēls 3

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 4

Attēls 4

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 5

Attēls 5

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 6

Attēls 6

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 7

Attēls 7

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 8

Attēls 8

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 9

Attēls 9

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 10

Attēls 10

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 11

Attēls 11

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 12

Attēls 12

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 13

Attēls 13

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 14

Attēls 14

LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens attēls 15

Attēls 15

Komentāri:

edRed | 16:04 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Kāda joda pēc vajadzīgi tādi pasācieni? 9. maija "Krievvalodīgo kultūras pasākumi pie Uzvaras pieminekļa". 4., 5. maija "Latvijas kultūras dienas Īrijā"! Savāda Dzimtenes mīlestība... pa gabalu! :))

ego | 16:11 16.05.2013 |

Kāds sakars bijušajiem psrs svētkiem ar Latvijas kultūras pasākumu Īrijā?

Bildes | 16:21 16.05.2013 |

zināma lōģika tajā ir - Latvieši Īrijā ir ekonomiskie bēgļi un imigranti, kuri tur saradušies "savienības" brīvā darba tirgus politikas ietvaros. Līdzīgi, kā pie mums sabrauca rūpnīcu strādnieki citas "savienības" laikā un 9. maijā plosās pie pieminekļa paši un to atvases. Vai tad nav saskatāmas paralēles? Un nevajag man oponēt ka es kaut ko nesaprotu - pats pusgadu nodzīvoju Anglijā - zinu turienes latviešu tikumus, sadzīvi un visu pārējo!

edRed | 16:21 16.05.2013 |

Patiešām tik neskaidrs? Abos "piederība" nezin kāpēc tiek atrādīta gana tālu no "mīļotās Dzimtenes". :)

ego | 16:24 16.05.2013 |

Un tagad kungi atbildiet man uz vienu jautājumu, lūdzu! Ko jūs paši esiet darījuši, lai popularizētu Latvijas valsti, latviešu kultūru pasaulē??? Vai arī jūs uzskatiet, ka tas absolūti nav vajadzīgs?

Bildes | 16:29 16.05.2013 |

aaaaa, ja gribi konkrēti, tad varu atbildēt - es strādāju pie izstādes Expo2000 Hannoverā projekta. Vēl ir jautājumi? Šitam ir maz sakara ar kultūras popularizēšanu, jebšu atrādi man pāris īrus kuri ir appopularizēti un piesūkušies ar mīlestību uz imigrantiem (tas nemaina faktu, ka kādam ir prieks, ka visus netīros darbus fabrikās izdara kāds cits)

Bildes | 16:30 16.05.2013 |

redzi, vēl ir tā: lai kā mums tas nepatiktu, bet 9. maijā VIŅI arī mēģina popularizēt savu kultūru, lai kāda nekultūra mums tā neliktos.

ego | 16:45 16.05.2013 |

Da labi, nav man laika diskutēt par šo tēmu! Ideja šāda veida kometāriem man tāpat skaidra, aizbraukušie(imigranti) ir Dzimtenes nodevēji un lai ko viņi darītu, nekas nespēs viņus''atmazgāt''. Visu laiku nespēju saprast, kāpēc mūsu cilvēkiem tāds naids pret aizbraucējiem. It kā pašlaik pasaulē ekonomiskā migrācija uzskatāma par normālu parādību, piem., no tās pašas Īrijas pag. gadu emigrējuši apm. 300 tūkstoši, tikai īriem pret šo parādību ir pavisam cita attieksme. Beigās man ''pieleca'', tas taču tika iepotēts vēl padomju laikā, ka aizbraucējs ir dezertieris, tātad dzimtenes nodevējs! ;)

ego | 16:54 16.05.2013 |

Jau iepriekš zinot, ka saņemšu šāda veida komentus, ilgi svārstījos vai ievietot šeit (FB) vispār šādu reportāžu, beigās tomēr izšķīros par! Lai jau suņi rej, karavāna tik un tā iet tālāk...

Anonymous | 16:55 16.05.2013 |

" Ko jūs paši esiet darījuši, lai popularizētu Latvijas valsti, latviešu kultūru pasaulē?" Ja velk paralēles starp tautas mantojuma paveidiem, tad LATVIJĀ, augstskolu mācībspēku vidū, ir vismaz viens prominents cilvēks, kas piedāvā Dainu skapi (lasi - nacionālo kultūru) izmest pa logu. Tā esot nemoderna, maz pieprasīta, nav perspektīva utt. Tautastērps ir mazliet funkcionālāks par tautasdziesmu, jo bez savas nacionālās valodas var dzīvot, bet bez apģērba gan būs grūti. Tomēr visi pērk džinsus un jūtas tajos ērti.

edRed | 17:02 16.05.2013 |

Iedomāsimies, ka es šeit (Latvijā) esmu vienkāršs sētnieks (vai sūdu izvedējs, vai da jeb kas), kurš kārtīgi dara savu darbu. Tagad jautājums - kurš vairāk popularizē valsti - tas kurš strādā un tīra ielas šeit? Vai tas, kurš reizi gadā uzvelk tautas tērpu un nomaršē pa ielu kaut kur ellē ratā? Ja mēs visi aizbrauksim, strādāsim un "kulturēsim" tur, tad tev vairs nebūs ko popularizēt. Es neiebilstu pret to, ka cilvēki meklē labāku dzīvi un absolūti to nenosodu! ĻOTI LABI SAPROTU! Es vienkārši APŠAUBU tādu gājienu un pasācienu "patriotismu"! Tiešām tik neskaidri? :))

Anonymous | 18:19 16.05.2013 |

gribu redzēt letiņu sejas,kad krievi uzvilks kakošņiku un ies gājienā pa Brīvības ielu popularizēt KRIEVU KULTŪRU.Kāds īriem ir prasījis,vai viņi grib ko vairāk zināt par Latviju

Lunis | 16:20 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Saulīte pirmajā kadrā ŠAUSMĪGI redzēta liekas. Smuki jau sareportēts:)

ego | 16:28 16.05.2013 |

Saulīte pirmajā kadrā ir ģimenes draudzene(ja tā var teikt), arī fotogrāfe, bet šajās dienās viņai bija cita nodarbošanās :)

Lunis | 16:43 16.05.2013 |

ATCERĒJOS ! Jā jā :)

Anonymous | 16:49 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Man nav nekādu iebildumu pret latviešiem Īrijā, es neesmu apšaubījis tos iemeslus, faktorus, kas viņiem ir licis aizbraukt, un es priecājos, ka cilvēkiem veicas, ka viņi tomēr cīnās, jo apstākļi ir spiesti. Tomēr arī edRed vienkāršo loģiku ir grūti apgāzt. Un ne jau mēs to izsecinām, bet pauž turienes "vietējie", iekams mūsu emigrējušo draugu un paziņu bērni nav integrējušies jaunajā mītnes valstī.

Bildes | 16:55 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

lai būtu klāri - es nenosodu. esmu redzējis tur tik daudz bēdu stāstu, salauztu likteņu, regulāri braukājot - bērnu asaras lidostās... tas reāli lauž sirdi pušu. un man ir prieks par katru, kas kaut ko kopj.

VValdis | 16:56 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

skaisti cilvēki

Anonymous | 17:03 16.05.2013 |

Jauki cilvēki.

Anonymous | 17:52 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Lūk, šo es vispār nemaz neatbalstu un neatzīstu - "latviešu ekonomisko migrantu / lūzeru dienas etc." kaut kur Īrijā. Tādi paši migranti, kā turki Vācijā, kā melnie Parīzē, kā krievi Latvijā. Visur viņi, šie imigranti, riebjas. Un man kā latvietim arī nav par viņeim jājūsmo. es šos cilvēkus citādi neskatu, kā tādus, kas bēg no atbildības.

ego | 22:26 16.05.2013 |

Organizatoru vārdā laikam jāatvainojas skumbrijas kungam, ka neviens nepainteresējās par viņa domām šajā jautājumā un uzdrošinājās noorganizēt šādu latviešu migrantu/lūzeru pasākumu!

Anonymous | 22:47 16.05.2013 |

Draugs ego, šī atbilde nebija elektrības vērta, ko patērēji, klibinot uz rakstāmmašīnas. Bez tam - ja mes būtu pazīstami un klātienē sēdētu viens otram pretī, šāds teikums Tev nepaspruktu. Tā ka es Tev augstsirdīgi piedodu ;)

ego | 22:52 16.05.2013 |

Jā, tiešām, šī atbilde man paspruka tikai tāpēc, ka pārāk iekarsu! Tāpēc atvainojos, un ņemu savus vārdus atpakaļ! P.S. Gribēju šo atbildi izdzēst, bet nu jau par vēlu ;)

Anonymous | 23:16 16.05.2013 |

ir jau OK, nav jau ko mums te strīdēties, es pieņemu, ka pats esi Īrijā. Es domāju, ka, atsevišķi ņemot, daudzi no turienes cilvēkiem ir "forši cilvēki", uzņēmīgi, strādīgi, protams. Bet tas, par ko es te runāju, ir nevis par atsevišķiem cilvēkiem, bet gan sāpe par Latviju - cik īsā brīdī mēs esam kļuvuši par karikatūru...savā valstī. Tas būtu garākas sarunas - un ne jau fotoblogā - vērts jautājums. Es rakstu jau 4 gadus vienu grāmatu... tagad galīgā versija top, par letiņu izvēli 19 gs vidū, kad daudzi iedomājās - krievi varētu viņiem dot zemi apmaiņā pret ticību. Sastājās krievu pareizticībā. Zemi, protams, neviens nedeva. Tad daļa no viņiem vēlāk kļuva par ļaunākajiem komunistiem (pēc kādām 2 paaudzēm). Traģiska evolūcija... Mjā, vienā paaudzē neko uzcelt nevar, bet izrādās, ka nojaukt gan var :(

Anonymous | 17:54 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Jā, un vēl - ko ta mēs te spļaudamies par 9.maiju pie pieminekļa Pārdaugavā? - mēs, letiņi, īrijā savās pasatalās esam tādi paši. A var`but atmest valodu, zemi, kultūru, vuispār PAZUST NO ZEMES? Šie jau ir pazuduši

Anonymous | 19:07 16.05.2013 |

Kalpu tautiņa kalpo tam saimniekam, kurš vairāk maksā. Ja par trauku mazgāšanu Voroņežā maksātu vairāk kā Dublinā, tad līdzīgs gājiens notiktu tur. Tie paši īri savulaik pilniem kuģiem buroja uz laimes zemi Ameriku. Nauda un tieksme pēc materiālā komforta ar pēc iespējas mazāku piepūli ir tas mikseris, kas mūsdienās sajauc tautas un kultūras. Tāpēc 2.bildē redzamajiem 2 karogiem blakus vajadzēja vēl trešo ar izšūtu 20-eiro banknoti, ko pa priekšu nest kā ekonomiskās emigrācijas simbolu. 500 un 100 eiro banknotes karogam neder, jo kalpiem pat svešzemēs kļūt par bagātiem nav lemts.

ego | 22:09 16.05.2013 |

''Šie'' nekur nav pazuduši, tādi kā Jūs ''šos'' esat ''norakstījuši''! Bet vispār jau latviešiem kā tautai, pie nosacījuma, ja turpinās ''ēst''viens otru (domāts morāli, ne fiziski) arī turpmāk, nekāda skaista nākotne nav paredzama... --> jg101: īru Amerikā ir vairāk nekā pašā Īrijā un tā ir taisnība, ka 18-19.gs īri pilniem kuģiem izceļoja uz Ameriku, tikai ne Tev spriest par to, kāpēc tas tā notika, tāpēc ka Tu neko nezini par Īrijas vēsturi!

Anonymous | 23:30 16.05.2013 |

man nav jāzina īrijas vēsture (šajā sakarībā), pietiek ar Latvijas. Bet "šie", protams, ir pazuduši Latvijai. valsts te kaut ko murgo par reemigrāciju, tie, protams, ir slima suņa murgi. Paši jūs tur īrijā par tiem rēcat. Tikai kāpēc tur staigāt zem LV valsts karoga? Kas, letiņi īrijā ir disidenti? Politiskie bēgļi? smieklīgi.

ego | 00:08 17.05.2013 |

Augstāk atbildē pieminētā Īrijas vēsture gan tika attiecināta uz FB lietotāju jg101, bet tas nu tā. Kas attiecas uz reimigrācijas plānu, tad man nav nemazākā pamata par to smieties, kaut vai tikai tāpēc, ka viens no tā galvenajiem izstrādātājiem ir man pat ļoti tuvs cilvēks (vairāk gan neteikšu), tas vai tas reāli strādās dzīvē, tas jau ir cits jautājums.

Anonymous | 09:36 17.05.2013 |

Piekrītu ego, ka īru izceļošanas iemesli bija citi un ļoti smagi. Bet reemigrācijas plānu vislabāk novērtē aizbraukušie. Rūgti smejoties.

Pixels | 19:20 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

nez ko īri uz to reaģē. velkot analoģijas - mēģinu iedomāties krievijas dienas rīgā :)

Anonymous | 20:52 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Paldies par Jūsu domām un uzskatiem.Atvainojos visiem par fotobloga piesārnošanu 2 gadu ilgumā publicejot bildes un rakstot komentārus.Tagad vismaz beidzot saprotu kāpēc tie daži blogeri,kurus gribēju satikt dzīvē kaut uz 5 min,kratās vaļā kā no kašķa.Kauns taču ar tādu migrantu lūzerlāci tikties zolīdā sabiedrībā.

Pixels | 21:49 16.05.2013 |

nu gan nevietā lūpu uzmeti :)

VValdis | 08:33 17.05.2013 |

Tās kūciņas bija ar notecējušu realizācijas termiņu? Būčas. Apskāvienu silti. gLāsts maigs.

Anonymous | 12:15 17.05.2013 |

Meduslacis gan nav gribējis satikties ar mani,bet ,ja gribētu ,tad es arī kratītos vaļā!:)) Iemesls - zaļa un lillā skaudība par to ,ka es neesmu bijusi tik gudra,lai jau gadus atpakaļ pārceltos uz dzīvi citur! Mani vīra vecāki dzīvo Zviedrijā,kad viņi ies pensijā,tad kopumā būs nostrādājuši (pārdevēja un taksists)tur 15 gadus un saņems pensiju pārrēķinot mūsu naudā 500 Ls Tāpēc visi tie,kas ir savlaicīgi aizbraukuši ir baigie malači,tas nekas,ka viņi tagad skumst pēc Latvijas,toties viņiem ir nodrošinātas vecumdienas,kuras viņi var pavadīt arī Latvijā(ja vēlēsies)!

Anonymous | 20:52 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Paldies, lielisks ieskats un kvalitatīvas bildes. Apbrīnojama uzņēmība, aktivitāte un pašapziņa. Fotoblogā ir tradīcija kritizēt tos, kas kaut ko dara. Sanāk tā, ka visi šie cilvēki rīkotos pareizāk, ja brīvajā laikā sēdētu mājās. Var tikai pabrīnīties...Un visbeidzot, 4.maijs ir svētki, lai kur arī mēs neatrastos.

viecha | 20:54 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Es tā nepārmestu nepazīstamiem cilvēkiem.Katram jau tie iemesli savi un ej nu katra ādā ielien un katru iztiesā!Šitais jautājums man pašam ļoti sāpīgs,jo abas meitas notinās-viena pavisam,otra varbūt vēl atgriezīsies.Un aiztinās tālu-pāri pa okeānu un nepavisam ne tāpēc,ka te badu cieta.

Anonymous | 21:48 16.05.2013 |

Zini, Vieča - vai kāds tas nix, laikam gan Viecha - par to, ka "jautājums sāpīgs", manuprāt, noraust asaru stipri par vēlu - ekonomiskā migrācija prom no LV turpinās pilnās burās jau kuro gad, lai neteiktu - jau kuro piecgadi. Tā ka laiks būtu jau izdarīt kādus racionālākus secinājumus. .. Es, protams, arī pazīstu "dažus" migrantus (pie tik liela skaita jau būtu brīnums, ja nepazītu). Jā, viņi ir "labi cilvēki". Bet viņi ir .. maigie nodevēji. Zini tādu jēdzienu? - Atkārtoju, "maigie, labsirdīgie nodevēji". Tik asi saku tāpēc, ka nav jau runa par Jāni vai Pēteri un Maiju, par konkrētiem cilvēkiem - kā šajā diskusijā dzird sakām, bet gan par sadirstu tautu. Par tautu, kas atsakās no savas valsts. Par gļēvulīgiem un tt. Protams, protams, kā tad nu tu klupsi krāgā ar tādiem pāmetumiem Jānim,, Pēterim un maijai, lūk, viņiem te nebija darba, un Maija, skat, iemīlēja puisi no Sietlas utt. Bet viņi visi ir nodevēji, ar lauztu mugurkaulu. Galu galā kritiskas izvēles brīdī viņi ikvienu nodos. Un viņi būs labi cilvēki bijuši utt.

ego | 22:16 16.05.2013 |

Zini skumbrija, tas ko Tu augstāk centīgi apgalvo par nodevējiem ir visīstākā demagoģija, padomju laikos iepotēts domāšanas veids! ;)

Anonymous | 22:29 16.05.2013 |

Ja, iesp., ka padomju laiku stereotips - par valsti, par tautu, za rodinu etc. So what? Es no šīs "demagoģijas", kā Tu saki, nebaidos. Katrs mēs, kā smejies, dzīvojam ar savu demagoģiju. Tādu vai citu. Es esmu, jā, izvēlējies šo. Apzinos, cik problēmiski ir visu un visus mest pār vienu kārti, ka likteņi ir dažādi, ka "šī paaudze" ir citādāka utt. Tici man, esmu pietiekoši izglītots un arī bijis (?) sabiedriski zināms, lai par saviem vārdiem varētu atbildēt... Man ir bijusi iespēja - un ir vēl tagad - aizbraukt, un man šeit NAV viegli (varbūt to var nolasīt manās bildēs). Bet es esmu izvēlējies šo komentāru uzrakstīt savā latviešu valodā.

ego | 22:32 16.05.2013 |

Paldies, skumbrija, par godīgu atbildi! Visu cieņu! :)

viecha | 13:27 17.05.2013 |

Pirmkārt tieši to es saku,ka ne vienmēr runa ir par ekonomiskajiem bēgļiem.Manām meitām šeit bija četrciparu algas jau gadiem.Otrkārt parādi man tos cilvēkus ,kuri pie izvēles-labāka dzīve vai mistisks patriotims,dzimtenes mīlestība(nebūt neņirdzu par šiem jēdzieniem),izvēlēsies otro.hokejists aizbrauks uz Krieviju,santehniķis uz Īriju,bet diriģents un režisors uz Austriju vai Angliju.Ne aci nepamirkšķinot.Diemžēl.Tam,ka mums pašiem nevajag neatkarīgu valsti,diemžēl,pilnīgi piekrītu.Tas arī ir iemesls kāpēc es neprognozēju ilgu pastāvēšanu ne latviešu nācijai ne valstij.Galu galā vēstures gaitā ir izzudušas tūkstošiem tautas un valstis.

Pixels | 21:53 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

kā lai notic tām potēm, ka īrijas virzienā devušies vien lūzeri un slaisti. nedz vieni, nedz otri nespētu tā organizēties.

Anonymous | 21:59 16.05.2013 |

nē, slaisti viņi nav. Es runāju par to, kas veido cilvēka mugurkaulu - tie ir principi. Bez mugurkaula cilv[eks ir lūzeris. Lai viņi strādā un pelna kaut vai APPLE Kuka kafijai

Anonymous | 22:14 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Pats, būdams pašdarbnieks, pateikšu, ka smuka reportāža, par ekonomiku, migrāciju un nodevēju būšanu neizteikšos. Te, skatos, šo jautājumu ekspertu papilnam.

Anonymous | 22:19 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Nevajag bāzt vienā maisā krievu izdarības pie pieminekļa ar kultūras pasākumiem. Tikai nedaudziem būtu pretenzijas (mūždien neapmierinātajiem), ja kāda krievu biedrība taisītu gājienu pa ielām tautas tērpos un dziedātu častuškas ....
Dzīvē visādi gadās un tāpēc nav jāzaudē sava identitāte citā valstī. Neredzu neko nesodošu, ka ārzemēs esošie veido biedrības, kolektīvus, dejo un dzied un par to pastāsta arī vietējiem ....

edRed | 22:29 16.05.2013 |

Braucam tad visi prom! Štrunts ar Latviju, ka tik IDENTITĀTE!

Anonymous | 22:38 16.05.2013 |

Protams, lai tak viņi tur dibina tās biedrības. Es jau arī iekšēji neesmu pret to (it kā tam būtu kāda nozīme). Vēl jau kādus 100 gadus dibinās, varbūt ilgāk. Latvieši kā tautība izzudīs, par to šaubu nav. Un tam būs dažādi iemesli. Bet es par ko, jā, par ko? Par ko es te cepos, priekš kam šos muļķīgos komentārus rakstu? - Sauciet mani par demagogu no padomju laikiem, bet es esmu audzināts darbu nepamest nepabeigtu, atbildību ievērot, pīlītes nepūst un ar siekalām nešķaidīties. Mani senči nāk no "normāliem" zemniekiem, pa fātera līniju mana dzimta ir labi zināma glezniecībā, juristos un bioloģijā. Jā, atbildības apziņa mani ir nokāvusi, jo es varēju būt cits utt. Bet tā ir mana dzīve, un es nesaprotu šos pastalniekus Dublinā, Čikāgā, Stokholmā u.c., kas "mīl Latviju". Mīlēt latviju - tas nav pastaliņās ākstīties pa Eiropas pilsētām, tas ir banāli. Manuprāt traģēdija ir tā, ka piederēt valstij, zemei - to nevar iemācīt vienas paaudzes laikā. Šie ir pabiras, kas braukā pa pasauli, bet ne jau vienas paaudzes laikā sadirsti. Eh, šis ir fotoblogs, ne par to te jārunā. Bildes, protams, "īriskas" stilistiski, ar ziņkāres piesitienu.

Anonymous | 22:46 16.05.2013 |

Kāds patoss!!!! Kaut vai pastalās - bet Latvijā ...... Ja cilvēkas pa;icis bez darba LV Un nevar to atrast ..... ta ko viņam - ubagot? Vai tomēr labāk, ka atrod darbu citā valstī? Neviens aiz labas gribas nobrieduši cilvēki nedodas projām ......CIlvēku dzīves un likteņi ir TIK dažādi!!!!

Anonymous | 22:51 16.05.2013 |

Patoss?... Patoss, saki? .. Nu OK, tāds pats patoss ir arī tavam responsam + tipisks letiņu sentiments. Redz, pat Viecha saka - viņa meitas aizbraukušas ne jau darba trūkuma dēļ. Un NEVIENS - neviens, dansiga - man neiestāstīs, ka LV darba nav. Es esmu izstaigājis Vidzemi krīzes laikā un esmu redzējis bez jebkāda patosa nodzērušos puņķu mūļus, es esmu redzējis un runājis ar cilvēkiem, kuri strādāja kā zvēri, un darbu padar;ija - zbus sakoda, un palika. Ko Tu te gvelz par "pastalām Latvija", nepatīk klausīties. Kad pati padomātu, nokaunētos par to, esi jau pietiekoši padzīvojusi, lai kaut as tai galvā bez fočikiem veļ būtu sakrājies. Mēs taču, kā smejies neesam pazīstami, tāpēc varam runāt atklāti, vai ne, un nekad taču nesatiksimies, vai ne??? Tad kāpēc psihot?

Anonymous | 22:55 16.05.2013 |

Nevienu brīdi nepsihoju - tikai skumji pasmaidu par "vienīgo taisnību". Tie nodzērušies mūļi - tā ir kategorija par kuru es nevēlos nemaz runāt ... degradējušies cilvēki ir visur ....

Pinus | 23:03 16.05.2013 |

Latvieši izmirtu arī tad, ja neviens neizbrauktu no Latvijas.. Kamēr katrā ģimenē nebūs vismaz 3 bērni, tauta ies mazumā..

Anonymous | 23:21 16.05.2013 |

Piekrītu skumbrijai vairumā viņa teiktā. Latviešiem vēsture deva iespēju iegūt savu valsti, bet viņi paši noraida iespēju to saglabāt pēc iespējas ilgāk. Iemesli iznīkšanai ir daudzi, bet būtiskākie manuprāt ir meklējami pašu latviešu galvās. Protams, papildus faktors ir arī vispārējs pasaules globalizācijas process. Tāpēc, ja nekas neplānots (piem. naftas atradņu uziešana Vecpiebalgā) nenotiks, tad izskatās, ka Latvijas valsts un latviešu kā nācijas iznīkšana ir tikai 40-50 gadu jautājums un šādā nākotnes aspektā ir pilnīgi lieki un neinteresanti individuālie iemesli katra konkrēta latvieša izbraukšanai.

Anonymous | 23:31 16.05.2013 |

jg101 - pēdējais teikums labs

Bildes | 23:01 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

dansiga, pastāsti, Tu esi bijusi tur pie mūsu blogeriem. Kaut vai tas pats Lkz ar Nadīnu - izmisums? Atceries, ko viņš te blogā klārēja - ka grib lai bērni uzaug normālā valstī. Tas ir OK? A kas šo valsti cels un kārtos?

edRed | 23:23 16.05.2013 |

Vai tad Dansiga Tev jau visu nepaskaidroja? Šī valsts var iet uz dziļo grāvi - galvenais ir IDENTITĀTE! Galvenais ir aizbēgt no valsts lai var lepni soļot zem pamestas zemes karoga un tautastērpā tur kur ērtāk un speķaināk! Murgs! :)) Patiesībā tak vienalga! Saprotams, ka cilvēks grib kur naudīgāk. Tikai varēja tad kaunēties zem Latvijas karoga staigāt svešā zemē! :)

Pinus | 23:01 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Nu nav gan krievi Latvijā salīdzināmi ar latviešiem Īrijā.. krievi Latvijā ir okupanti..
Arī Īrijā noteikti uz dažu latviešu gajienu skatās citādi, kā piemēram, ja angļi tur sarīkotu gājienu ar klajiem atgādinājumiem par kādreizējo Īrijas pakļaušanu.. Tādā gadījumā par to pasākumu fotoreportāžas būtu visos pasaules ziņu kanālos.. :)

Pinus | 23:33 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Dīvaini dzirdēt šos komentārus..
Anglijā lielākā daļa latviešu imigranti diezgan klaji pauž savu negatīvismu pret Latviju, liela daļa maina un mainīs pilsonību pie pirmās iespējas. Tur nav ne vēsts no jebkāda patriotisma..
Šādā ziņā es pat atbalstu imigrāciju- kā attīrīšanos. Ja tā var izteikties par savu dzimteni, kā liela daļa to nekautrējas, tad jo tālāk viņi būs no Latvijas, jo labāk.
Šajā, Īrijas piemērā, kritizēt patriotisko rīcību ir vienkārši stulbi. Šie cilvēki, kas vēl apzinās sevi par latviešiem un nekautrējas to paust publiski, varbūt vēl atgriezīsies Latvijā, iespējams, dodot krietni kvalitatīvāku pienesumu kā liela daļa tie, kuri šobrīd ir Latvijā..

ego | 23:46 16.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Visbeidzot es gribēju padalīties domās par aizbraukšanas iemesliem, jeb šeit pieminēto it kā bezatbildību, pat nodevību pret valsti. Arī es savā laikā biju bezgala liels patriots un biju gatavs kliegt ''kaut pastalās'', bet brīvā Latvijā (tas vēl pirms neatkarības). Kopš neatkarības atjaunošanas ar ģimeni 10 gadus dzīvoju (pēdējos gadus cīnījos par izdzīvošanu) savā dzimtajā Latgalē. Mums bija divas meitas, kuras ar katru gadu auga lielākas un mēs gribējām tām nodrošināt labu izglītību. Starp citu, abas meitas palaidām no mājām pēc 6. klases beigšanas vietējā vidusskolā uz Rīgu (dzīvot pie vecmammas), vecākā meita pabeidza Spīdolas skolu(1.izlaid.), jaunākā Rīgas 1.ģimnāziju. Pēc tam vajadzēja startēt augstskolās, mēs nespējām nopelnīt tik daudz, lai maksātu par augstskolām. Vēl jo vairāk, mums Latgalē bija iesākts pašiem savs neliels bizness, kurš ''neaizgāja''tik labi kā gribējās, iekrājās parādiņi. Tad nu sākām meklēt citus variantus. Pirmā aizbrauca sieva, es vēl turpināju ''cīnīties''. Pēc nepilna gada, aizbraucu arī es. Tas notika mēnesi pirms Ziemassvētkiem, nekad neaizmirsīšu kad jaunākā meita(viņai bija nepilni 16) lidostā mani pavadīja, viņa man pateica: ''Es šogad negribu Ziemassvētkus", jo līdz šim mēs Z-svētkus vienmēr sagaidījām kopā, viegli tas nebija, ticiet man!... Abas meitas ir ieguvušas labu izglītību, abām ir savas ģimenes un mums kopā ir 5 mazbērni. Viņas ar abas ar savām ģimenēm dzīvo un strādā Rīgā ļoti labos amatos un nekur projām braukt vismaz pagaidām netaisās! Un tagad, lūdzu, pamēģiniet man pārmest, kāpēc es atstāju Latviju! Es uzreiz jums pajautāšu - jūs man būtu devuši naudu meitām priekš mācībām, vai jūs būtu noseguši manas parādsaistības...;)

edRed | 23:53 16.05.2013 |

Tas ir superīgi klausīties kad aizbraucēji stāsta cik grūti viņiem šeit klājies... aizmirstot, ka viņi to stāsta tiem, kuri šeit palikuši un kuri turpina šeit dzīvot, strādāt... un kuriem ir tiesības atrasties zem Latvijas karoga! :)

Pinus | 00:05 17.05.2013 |

ļoti jau nu skaļi skan par tiem, kam tiesības zem karoga atrasties.. Tikai ņem vērā, ka liela daļa no tiem ir tur tikai tapēc, ka nav spējīgi aizbraukt dēļ savas nevarības.. Itin bieži arī Anglijā tādi parādās, un neatraduši darbu (lasi- nav spējīgi strādāt) pēc pāris nedēļām ubago naudu lai atgrieztos uz Latviju, tur uz mātes pensijas izvilkt..

ego | 00:15 17.05.2013 |

Zini edRed, es no Tevis nekādu žēlastību negaidu, tajā pašā laikā neuzskatu, ka Tev ir tiesības man kaut ko pārmest, un vēl jo vairāk, ne jau nu Tu būsi tas, kurš noteiks ir vai nav man tiesības zem kāda karoga stāvēt! ;)

Anonymous | 00:27 17.05.2013 |

ego - netver visu tik personīgi un kategoriski ... ja pa lielam, tad visas valstis un pat nācijas un reliģijas ir salīdzinoši īslaicīgas parādības zemes virsū un nekas ļauns cilvēcei nenotiks, ja latvieši un vēl simts sīkākas vai lielākas tautiņas asimilēsies vai izmirs :) ... līvu taču vairs nav, bet vai tas ko maina? prūši, galindi un jātvingi no baltu valodu grupas arī izmiruši, bet vai šodien kāds tos vispār atceras? Labāk desa rokā, nekā patriotisms kokā :) francūzim Depardjē naudiņas dēļ arī patriotisms aizmirsās :)))

Lunis | 00:09 17.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

Nu jūs gan ROMĀNS:) Es vairāk kā 10 gadus esmu nodzivojis ARPUS LV un godīgi sakot NEJUTU nekād nedz vajazdzi`bu nedz vēlmi ATGRIESTIES taču kautkā sanāca ka SAGRIBĒJĀS un pēc tiem gadiem es NEJUTOS slikti ari LV jo principā FIZISKI es gan vairumā laika dzivoju LV bet STRADAJU arpusē un man gluži vienalga kur stradat LV vai KUR CITUR bet Latvijā man PATIK to es zinu TOČNA kautkas velk atpakaļ kaut VAJAZDĪBAS na tadas nebija BET vott Laulenei sagribējās "`Berni Latijā SKOLĀ"

negatIvs | 07:35 17.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

normālas bildes. kāpēc lai tur neietu gājienā ? sevišķi ja padomā, ka gājienos, tur iet zilie zaļie, un vēl sarkanie

bloodyLOVE | 15:23 17.05.2013 | Atbildēt uz komentāru |

mums vismaz ir tautas tērpi, Latvijā . Irijā , Austrālijā , Amerikā... utt, kuros latvietis var apliecināt pasaulei , kas viņš ir un , ka nenāk ar karu un naidu..... neesmu nekad redzējis , ka krievu kopienas izietu savos tautas tērpos.... ja nu vienīgi par tautas tērpu var uzskatīt armijas formu...

Bucis | 23:20 17.05.2013 |

UN STRĪPAINU ADIDAS FORMU

Vaards | 10:16 18.05.2013 |

Mēs esam riebīgi cilvēki, neļaujam padomju cilvēkam* lietot viņa tautas tērpus - karogus, formas, instrumentus, valodu u.c. === * Padomju cilvēka dzimšanas diena ir 1945.gada 9.maijs. Šajā datumā šādi cilvēki sāka vairoties ievērojamos apjomos austrumeiropas reģionā.



Pievienot savu komentāru var tikai reģistrēts lietotājs. Lūdzu, reģistrējies!


Mana info:

Saīsnes:

REPORTŽĀS INFO:

Nosaukums: LV kultūras dienas Īrijā-dalībnieku gājiens
Autors: ego
Pilsēta: Dublina
Rajons: Citur Eiropā
Kategorija: Reportāža
Skatīts: 1699x
Ievietota: 15:38 16.05.2013
Uzņemta: 12:30 05.05.2013
Bilžu skaits: 15
Fotoaparāts: EOS-5D MKII
Tips: digitālais
Objektīvs: EF 24-70

Autora komentārs:

4. un 5. maijā Dublinā notika Latvijas kultūras dienas Īrijā(otrās pēc kārtas). Tajās piedalījās Īrijas latviešu pašdarbības kolektīvi, kā arī viesmākslinieki no Vācijas, Anglijas, Šveices un Latvijas. 5 maijā Dublinas vecpilsētā, Temple Bar rajonā, kas bija izrotāts ar Latvijas karodziņiem notika dalībnieku gājiens. Šeit dažas bildes no šī pasākuma.

Šobrīd online (0):