Meklēju divas bildes, kur viena ir uzņemta ar digitālo kameru un tas pats uzņemts ar analogo kameru. Apvienojot šīs bildes Photoshop-ā tām ir jāsakrīt - jāpārklājas. Būtu vēlamas krāsu bildes. PS. Pagaidām skatos iekš neta, bet neko nevar atrast. Ja kāds kaut kur ir redzējis kaut ko tādu - varbūt - var atsūtīt linku uz tām bildēm...
Ir divas bildes - analogs (digitāla) un digitālā. Uz tā pamata dators apmācās, lai veidotu filmai raksturīgo tonalitāti. Rezultātā digitālai bildei var uzlikt analogās bildes tonalitāti.
Bikmani, neputrojies! Nav tādas "analogās" tonalitātes. Cik filmiņu, tik dažādu nokrāsu. Neizmirsti, ka tavs dators divas vienādas DIGITĀLĀS bildes ar dažādu tonalitāti savieno vienā, ar slīdņiem izvēloties, kuras bildes tonis būs dominējošs. Protams, ar milzum daudz iespējamām korekcijām.
All-marss:Bikmani, neputrojies! Nav tādas "analogās" tonalitātes. Cik filmiņu, tik dažādu nokrāsu. Neizmirsti, ka tavs dators divas vienādas DIGITĀLĀS bildes ar dažādu tonalitāti savieno vienā, ar slīdņiem izvēloties, kuras bildes tonis būs dominējošs. Protams, ar milzum daudz iespējamām korekcijām.
Šito bildi dators 3 stundās un 40 minūtēs pārveidoja CPU režīmā.
Filma - tas nebūt automātiski nenozīmē mēslu ar šķībām krāsām. Šķībums nav "filmas efekts" - tā ir norāde uz to, ka kadra veidotājs neizprot konkrēto tehnoloģiju un ir kļūdījies. Un kļūdīties var bezgalīgi - lietot filmu kura ir mēsls, neprast rīkoties ar kameru, neprast novērtēt gaismas apstākļus pret konkrēto filmiņu, neprast attīstīt filmu materiālu un galu galā neprast skenēt. Ar filmu bildētān lietām nav jābūt blāvām, neasām, drausmīgi graudainām un nereālos toņos - visas šīs lietas ir parasts brāķis.
Krāsu negatīvs. Parasts. Kkāda Fuji Reala visticamāk.
Maris:Filma - tas nebūt automātiski nenozīmē mēslu ar šķībām krāsām. Šķībums nav "filmas efekts" - tā ir norāde uz to, ka kadra veidotājs neizprot konkrēto tehnoloģiju un ir kļūdījies. Un kļūdīties var bezgalīgi - lietot filmu kura ir mēsls, neprast rīkoties ar kameru, neprast novērtēt gaismas apstākļus pret konkrēto filmiņu, neprast attīstīt filmu materiālu un galu galā neprast skenēt. Ar filmu bildētān lietām nav jābūt blāvām, neasām, drausmīgi graudainām un nereālos toņos - visas šīs lietas ir parasts brāķis.
Krāsu negatīvs. Parasts. Kkāda Fuji Reala visticamāk.
Es tā arī daru - ar slaidiem un melnbaltiem negatīviem - sanāk labāk nekā ar skeneriem līdz 2000€ gabalā (pa manan šo skeneru nopiets trūkums ir ne tikai programatūra kur būtībā jāapgūst vēl viena profesija, bet arī veids kā kustās viņu "matrica") un nesalīdzināmi ātrāk. Ar krāsu negatīviem gan nē - esmu tieši ar šo metodi ilgi mocījies, bet nu iedeāli apgriezt toņus nav izdevies - tāpat kā tas nav sanācis čalim tajā rakstā