cena laba. Es gadu atpakaļ nopirku jaunu, nostāvējis fricim plauktā, jo pats aizgājis labākos laukos, ar 1700 kadriem uz skaitītāja. Smags kā elle. Iso līdz 1000 vēl var lietot. Nepierasts pēc citiem canon aparātiem, bet nu jau ar aizsietām acīm varu orientēties, bet sākumā bija grūti.
15 gadus vecam modelim tāda cena diez kas nav, jā savulaik bija top aparāts un maksāja tūkstošos, bet nu laiks iet. Ja nu vienīgi tā maksa par izturīgo korpusu(un ellīgi smago 1,2kg), lietus vai putekļi viens pīpis tam.
talavietis:Iso līdz 1000 vēl var lietot.
Tur jau tā problēma ka virs iso1000 šiem vecajiem troksnis nebaudāms. Kādu laiku es ar pamocījos ar 5D un centos necelt virs iso800, bet nu ne vienmēr un visur vakaros vai rītos var ātri paspēt uzstellēt statīvu. Iespēja bliezt no rokas ar iso 3000-6000 bez būtiskiem kvalitātes zudumiem, vai telpās bez apnicīgās blicenes gaismas, tomēr mūsdienās daudz ko nozīmē.
Schneider:Lietus un putekļi ir viens pīpis arī dajepkuram jaunajam Pentaxim, kurš reportāžas bildi izvilks arī ISO 32000.
Kurš no pēdējiem pentakšiem ir? Labprāt uzmestu aci rawam ar iso 32000, jo ar D610 ir nācies pilsētā vakara gaismās bliezt uz iso 16000, ciešami, augstāk gan vairs nav smuk bild.
Rawus neglabāju, bet uz 32000 ar K-3 ir gadījusies vajadzība ne reizi vien, kad mūsu KN gaismotāji tautisko deju kolektīvu koncertos taisa savus ekšperimentus ar diskotēkas atmosfēru uz skatuves. Uz sitienu atradu tik JPEGu ar ISO 20000 Baltijas baleta festivālā. failiem.lv... Un reportam vairāk vajag informatīvu nekā smuku bildi.
Schneider: Uz sitienu atradu tik JPEGu ar ISO 20000 Baltijas baleta festivālā. failiem.lv...
Diez kas nav, bet ja webam samazina tad laikam skatāmi. Te ar D610 + Nikkor 50/1.4D iso 25600 (f8, 1/100 sec, statīvs) content29-foto.inbox.lv... Troksnis jau pārāk nejauks, detalizācija auzās. Te D610 + Nikkor 35/2D iso 12800 (f6,3 1/40 sec, no rokas) content29-foto.inbox.lv... Jau ciešamāk, samazinot uz web izmēru 1800px troksnis praktiski pazūd content29-foto.inbox.lv... Visi kadri bez apstrādes un trokšņu slāpētājiem, tik vien kā konvertācija uz jpg.
Nujā, bet dejas priekšnesumā nevar atļauties 1/40 un 1,4, arī statīvs kustīgam objektam nepalīdzēs, bildēju no balkona no rokas ar Tamponu 70-200/2,8 ar caumuru 4,5-5,6 un slēdža ātrumu, kādu nu kamera liek pēc objektīva F, parasti ap 1/250. Trokšņi, dabistiski, ir, bet tos samazinu konvertorā.
Ja gaismas (EV) nav, tad pieslēdzas mārketinga teksti. Sevšķi skaisti lohotronā izpildās Huawei. Kungiem taču būtu jāzina, ka labu krāsu un kontrasta vājā gaismā nevaid. Daudz esat redzējuši klasiķu gleznas vai foto (izņemot pinholi), kur būtu pierādīts, ka vajag negaismā zīmēt/fotografēt? Izņemot varbūt Ruso (Rousseau).
Rembrantam un citiem vecmeistariem vai tad ar nav papilnam gleznu ar tādu klusinātu vāju gaismiņu? Spoža, spilgta gaisma, kā dienasvidus saule vai blicenes jau ir bezgala garlaicīgs apgaismojums. Es esmu pūce, man pilsētas patīk tikai vēlu vakarā vai naktī, retāk pirms saullēkta. Un par gaismas trūkumu pilsētās jau sūdzēties nevarētu.
Protams. Kļūda, ka dzērumā nepieminēju konkrētāku žanru. Es nedomāju kliedētu, atstarotu, desaturētu u. tml. gaismu, kas labi noder portretiem, vairāk tos brīžus, kuros būtu obligāti vajadzīgs ISO 25000 vai ieteikts par varītēm fotografēt ar telefonu naktī, jo tagad beidzot to var darīt bez trokšņiem blusas izmērā. Tas, ko no kadra vēlies un proti iegūt Tu un parasti lietotāji, kurus Huawei paņem uz āķa, ir ļoti atšķirīgas lietas. Man laikam pietrūkst zināšanu, parādi kādus piemērus, ja ir, kad Tev obligāti vajag niknu ISO. Urbānie instagrameri, kurus zinu es, baigi ar nakts foto neaizraujas, bet par to nevar būt strīda, katrs jau savu tēmu izstrādā.
Visbiežāk iso 3000+ lietoju ātrajos piezīmjkadros no rokas agrā rītā vai vēlā vakarā dabā, īpaši dziļās ielejās kur pavisam čābīgi ar gaismu. Tās ir tā var teikt skices, netiek publicētas, pēc tam varu arī atgriezties ar statīvu un paķimerēties ko uzcepot labākā kvalitātē. Un man svarīgi kad pārskatu šos piezīmjkadrus datorā, lai nebūtu totāla ciparputra, krāsa un detalizacija dirsā. Nu un reporti pilsētā, visaugstāk iso nācās celt bildējot svecīšu vakarā, lāpu gājienus svētkos u.t.t. Jā izsmērēta šiza no statīva ir fein, bet ne vienmēr ir tāda vēlme. Laikam jau dzīvnieku bliezēji visbiežāk izmanto augstos iso, sporta ar.
Un pofig ka man joprojām vairāk kā puse atrādāmo kadru ir ar iso 100, tajos brīžos kad vajag celt drastiski jūtību esmu priecīgs ka nav jāsatraucas kā nu būs, pietiekami ilgi laiku esmu mocījies ar tādiem aparātiem kur labāk virs 1000 i nemēģini.
Man bija viens verķis, kuram sākās problēmas jau ar 800, bet ar ideālām krāsām pie tā neprognozējamā luminiscentā apgaismojuma (ja vien pietika), kad citi, jaunāki modeļi krāsas deva ārā kā kamuflāžai - brūni/zaļi/dzeltens. Uzminiet,kas tas bija.
Nivella, tā bija pati pirmā Ķenona DSLR - EOS D30, vispār bija ļoti patīkams verķītis. 10D bija unikāls AF, fokusējās ar Tamponu 18-200 garajā galā uz eleptrijas līnijas vadiem, kas nozīmē, ka centrālais krusts darbojā pat ar caumuru 6,3.
Te cik garš tik plats - aparāts ir bomba un bilde noteikti ir labāka par otro piecīti (pie mazas jūtības) - tikai iesācējiem nederēs savukārt neiesācējiem jau diezgan pasen ir tehnika kas šito nokniebj.
Maris:Te cik garš tik plats - aparāts ir bomba un bilde noteikti ir labāka par otro piecīti (pie mazas jūtības) - tikai iesācējiem nederēs savukārt neiesācējiem jau diezgan pasen ir tehnika kas šito nokniebj.
Lūk precīzi, tāpēc arī pārdeva pa 250 kas ir kādi 3% no jauna sākumcenas kad tas parādījās. Jo profiem tāds nah nav vajadzīgs vairs, bet amatieriem vēl nevajadzīgāks, jo nežēlīgi smags. Nesen pārdevu 700D par tādu pat cenu, bet saprotams tam bilžu kvalitāte pat tuvu nestāv 1Ds Mark II, bezdibenis starpā.