Laikam no laukiem? Tur superzūmi vēl saiģot. Bet tuvāk Jelgavai nifiga, meitenes apkārt nelīp! Bet, kad parādi izļurinātu fonu, katra ies romantiskā pastaigā uz bāciņu vai tiltiņu!
Zemas proves pāķis ir tieši tas, kuram meiteņu ķeršanai jāpērk īpaši objektīvi. Bet var jau būt, ka katrā Zemgales lielsaimnieka govju kūtī ir pa kādai vecmeitai Zelmai, kura savu neizvēlīgo puišiempakaļskrējienu attaisnos ar izļurējuša fona pielūgsmi.
Kungs! Kā nav kauna tā izteikties par krietna darba darītājām! Un tādas jau nu vecmeitās nepaliek! Viņas var un izvēlas labāko, kas pieejams! Pašu Lielsaimnieku ar visu 50mm objektīvu!
Nu labi, kad satiksi to krietno pirmrindnieci, nodod no manis atvainošanos par necienīgo viņas novērtējumu. Un arī saimniekam ar viņa 50cm Lielobjektīvu.
Schneider:Nu labi, kad satiksi to krietno pirmrindnieci, nodod no manis atvainošanos par necienīgo viņas novērtējumu. Un arī saimniekam ar viņa 50cm Lielobjektīvu.
Reportāžām (un Jāņi ir reportāžas cienīgs notikums nevis laiks vienas meitenes portretu sesijai) labāk der klasika - 35mm fiksiņš. 50mm Fotoblog.Ninja autoru un izpildītāju vidū lielākoties nonāktu uz fotokameras ar apgrieztu matricu, pat brīvdabas pasākumos 1,5x faktors būs padaudz.
Blog foto, ko pis! (laikam pareizi izrunāju?) kādreiz tieši 50mm bija pamatobjektīvs visādiem šaurfilmu mēsliem, pretstatā plašu aparātiem un pirmajiem filmu aparātiem. Un Jāņos, kur iespējas atkāpties, tieši 50mm ir ļoti labs, ja vien nedirn istabā. Es pat ņemu 70-200, lai dejotājus varētu uzņemt vienā smukā čupiņā, nevis ar 35, kur pa visu kadru viens 'fīmis vai pāris, un pārējie maziņi, kadra dibenā. Un viss horeogrāfa veikums arī turpat, proti, nav redzams.
Šaurfilmu "mēsli" ar Leica un Nikon ir uzrakstījuši lielu daļu fotogrāfijas vēstures. 70-200mm tikpat labi ir nedroša/slinka fotogrāfa labākais draugs, var slinki tupēt vienā vietā un šķilt "horeografētos" Jāņu dejotājus. Grūti saprast, kas ar to vispār domāts. Varbūt parādīsi kādus piemērus?
Hmmm... Pats gan fotografēju, gan arī dejoju. Fotografēju kopš 70.gada, bet dejoju kopš 79. Ar telestiklu vienā čupā saspiesto dejotāju burzmu nesaprotu. Ja nu tikai Dziesmusvētkos no tribīņu augšas.
Blogfotokopis, šis noteikti ir labāks par to mēslu, ar ko Bresons kļuva pazīstams. Savas bildes te netaisos publicēt, jo vai nu jūs tās sāksiet kopēt, vai arī sapratīsiet, ka jums vienīgais ceļš nesabristies ir pārdot arī savu fototehniku. Tirgus pārsātināsies un savu objektīvu nevarēšu vairs pārdot.
Schneider! nevajag čupā, bet skaistās rindās. Par to vajag padomāt un vingrināties. Grūti ir, bet dažkārt izdodas. Protams, ka 35mm ir universālākais, bet 50mm jau sarežģītāks, 85- domāts ģēnijiem, 200- tādiem, kā pusdieviem. Bet, pa kluso, Jāņos katrs var pamēģināt kaut ko no tā, ko piedāvā dažāda rakstura sakari un līdzekļi. Teiksim, fotonomas kantori.
Apmēram skaidrs. Ja es dejotājiem lietošu 200+Kenko 1,5x, pie tam uz kropa, es būšu pats Dievs Tas Kungs, kopā ar visiem svētajiem, praviešiem un patriarhiem.
Jā, jā, šonedēļ sanāca vēlreiz pielietot 50/1,4, kad bildēju muzeja eksponātus kaukādai grāmatai par Jāzepu Pīgozni, lai varētu no lielāka attāluma ar mazāku peršpektīves efektu. Bet igdienā kropam visfeinšmeķīgākais man ir 28 mm, 50-nieks labākajā gadījumā ir starp pianissimo un piano. Universālākais ainavām varētu būt Sigma 24/2,8, bet to jāsargā no pretgaismas, jo diezgan zaķuķerīgs.
Muzeja eksponātiem jau labāki ir visādi makro stikli. Nav mucas tipa kropļojuma. Es nesmādēju arī pieblendētus zūmus. 50 F.1,4 tomēr ir tā kā domāts tiem izziestajiem foniem no F/1,4-2,5. Protams, der arī citam, bet tad labāk uzreiz ar macro.
Schneider:Var - imgbb.com... Nedomāju, ka krāsu kastei, paletei un molbertam 2 m augstumā vajag makro.
Jā, protams, ka nevajag, un arī 50mm nevajag. Ja ātrums svarīgs un kvalitāti neviens neprot novērtēt, kas mūsu laikam raksturīgi, tad vislabāks ir universālais zūms un Lr automātiskās korekcija. Es vienkārši esmu izlaidies. Ot žīri bešusj.
nene, par to bilžu pievienošanu ir jābūt kaut kādam skriptam, kur ietilpst burti img un visādi simboli.
KarlovichAtLIDO:Blog foto, ko pis! (laikam pareizi izrunāju?) kādreiz tieši 50mm bija pamatobjektīvs visādiem šaurfilmu mēsliem, pretstatā plašu aparātiem un pirmajiem filmu aparātiem. Un Jāņos, kur iespējas atkāpties, tieši 50mm ir ļoti labs, ja vien nedirn istabā. Es pat ņemu 70-200, lai dejotājus varētu uzņemt vienā smukā čupiņā, nevis ar 35, kur pa visu kadru viens 'fīmis vai pāris, un pārējie maziņi, kadra dibenā. Un viss horeogrāfa veikums arī turpat, proti, nav redzams.
Pis tu,pis tevi, dzīvē tā iekārtots. Bet ja neviens pisto 5cm negrib atliek nolaist. Cenu,protams, Karl
Tikpat kā nelietots tas objektīvs. ja nu kāda Daiļava gribētu kaulēties un es redzētu, ka patiesi pratīs objektīvu uzmantot mērķtiecīgi, varbūt atlaistu nedaudz. Bet šajā vietā laikam muzikālā gaume vairāk tiek kopta, kā vizuālā. spriežot pēc čata un liktajām bildēm.