Pabradāju pa iecienīto 1A veikalu www.1a.lv... un ieraudzīju pārsteidzošas lietas -
Jaunais Nikon 3400 ar kitenieku - 419 eiras; Iepriekšējais Nikon 3300 ar kitenieku - 502 eiras (!!!???) Jaunā Nikon 3400 pliks rumpis, toties sarkans - 504 eiras ....Tikko kā (26. ap 11-tiem) attapās un nometa uz 433 eirām Kaut kāds pilnīgs bezsakars!
GunarsII:Pabradāju pa iecienīto 1A veikalu www.1a.lv... un ieraudzīju pārsteidzošas lietas -
Jaunais Nikon 3400 ar kitenieku - 419 eiras; Iepriekšējais Nikon 3300 ar kitenieku - 502 eiras (!!!???) Jaunā Nikon 3400 pliks rumpis, toties sarkans - 504 eiras Kaut kāds pilnīgs bezsakars!
Varbūt tāpēc, ka, salīdzinot ar D3300,
Weaker flash Removed 3.5mm microphone port Removed ultrasonic sensor cleaner Removed effects Color Sketch, HDR Painting and Easy Panorama
No Vikipēdijas. Piedodiet, lūdzu, ka angliski.
Es gan bez tā visa varētu iztikt. Un ja vēl var dabūt sarkanu - tā piestāvētu pie iPhone Red
Ķenons galīgi nedomā par saviem kropa lietotājiem, ja gribi labu objektīvu, jāņem L ar visām izrietošajām sekām. Arī ar WR vidējai klasei ir schwach, galīgais cirka moments bija 40D, kuram noblīvēja akuļa un kartes vāciņus. Forumos zirgojās, ka tas domāts dienvidu puslodei, kur lietus līst no apakšas. Pluss - 760D ir augšējais displejs, kurš tādam līmenim citās sistēmās sen izzudis.
Ūja šneider, Māris tak savulaik lietoja pentax dslr, es ar Krāsas man tīri labi patika, trokšņoja gan jau pie iso 400. Vai tad pašlaik pentaksim nav arī visizdevīgākā pilnkadra dslr K-1, cena/kvalitāte ziņā ? Tieši tā kamera man jauc prātu un vēl nesteidzos pāriet uz nīkoni..
Pentax procesorsoftiskā puse tiešām bija (varbūt ir) ka tik ne vislabākā no spogulenēm. Tik optika un fokusēšanās zem katras kritikas. Bildīti varēja dabūt moinu bet tik liekot virsū ko vecu manuālu vai blakusražotāja optiku - nu un attiecīgi čakars.
Ja no viedokļa - "ņem kameru no bodes un mauc daudz neiedziļinoties" - tad stabili sliktākais ko tirgus piedāvā.
Karlis_K:. Vai tad pašlaik pentaksim nav arī visizdevīgākā pilnkadra dslr K-1, cena/kvalitāte ziņā ? Tieši tā kamera man jauc prātu un vēl nesteidzos pāriet uz nīkoni..
Un ko liksi uz tās kameras? Manuālos ceisus vai sigmaartus? Neviens pwntax tak ne pusi izšķirtspējas nevelk ko tā kamera var dabūt gatavu. Nerunājot par spēju ātri un precīzi nofokusēties.
Maris:Un ko liksi uz tās kameras? Manuālos ceisus vai sigmaartus? Neviens pwntax tak ne pusi izšķirtspējas nevelk ko tā kamera var dabūt gatavu. Nerunājot par spēju ātri un precīzi nofokusēties.
Nikor 14-24 bet jā tā i problēma, tāpēc vēl gaidu, skatos, kas parādīsies jauns. Ātri fokusēties man gan nav nepieciešams, sportu, dzīvniekus, reportus nebildēju. Nekur nesteidzos, varu vēl pāris gadus funktierēt kamēr nokaušu savu pēdējo kakonu
Svaigi fakti, palīgs izvēlēi - nikonizēties. kanonizēties, soņoties vai fudžoties www.mirrorlessrumors.com... So how does the new Sony A7rIII stuck against the best camera from the competition? Imaging Resource writes: The A7R III has a crispness to the blues in the eye that the other two seem to lack, resulting in a sort of grey overtone from both the Nikon and the Fuji. What may be the most impressive is how well the new Sony FE 24-105 f/4 hangs with Nikon’s new 24-70mm and Fuji’s 63mm. I think that with exception of the Canon the other cameras are really pretty darn close. The biggest issue I see now is that it’s hard to justify the high price tag of the GFX. I think the difference will be more obvious once the GFX-100 gets released.
GunarsII:Svaigi fakti, palīgs izvēlēi - nikonizēties. kanonizēties, soņoties vai fudžoties www.mirrorlessrumors.com... So how does the new Sony A7rIII stuck against the best camera from the competition? Imaging Resource writes: The A7R III has a crispness to the blues in the eye that the other two seem to lack, resulting in a sort of grey overtone from both the Nikon and the Fuji. What may be the most impressive is how well the new Sony FE 24-105 f/4 hangs with Nikon’s new 24-70mm and Fuji’s 63mm. I think that with exception of the Canon the other cameras are really pretty darn close. The biggest issue I see now is that it’s hard to justify the high price tag of the GFX. I think the difference will be more obvious once the GFX-100 gets released.
Content Copyright If you want to use any image from this website you have to ask for permission. You cannot copy more than 20 words from any of our posts.
Maris:Un ko liksi uz tās kameras? Manuālos ceisus vai sigmaartus? Neviens pwntax tak ne pusi izšķirtspējas nevelk ko tā kamera var dabūt gatavu. Nerunājot par spēju ātri un precīzi nofokusēties.
Nikor 14-24 bet jā tā i problēma, tāpēc vēl gaidu, skatos, kas parādīsies jauns. Ātri fokusēties man gan nav nepieciešams, sportu, dzīvniekus, reportus nebildēju. Nekur nesteidzos, varu vēl pāris gadus funktierēt kamēr nokaušu savu pēdējo kakonu
Nikkoru uz Pentax FF kameras? A kapēc? Neesmu pētījis 14-24. 24mm man ir un i kompete a 14mm, cik skatījos, plusi tik AF un pretgaismā tīri ok - izšķirtspēja korejiešu līmenī.
Maris:Nikkoru uz Pentax FF kameras? A kapēc? Neesmu pētījis 14-24. 24mm man ir un i kompete a 14mm, cik skatījos, plusi tik AF un pretgaismā tīri ok - izšķirtspēja korejiešu līmenī.
tak joks,saprotams jēdzīgāk ir paķert lietotu D800 pa nepilnu taukšķi. Nikona 14-24 ir viens no ja ne labākais pašlaik platais zūms, izšķirtspēja laba, tikai cena riebīga. Fiksi protams ir vēl labāki, bet 2 kameras es nestaipu līdz, bet zelta stundā (minūtēs) pie ūdeņiem nav laika mainīt objektīvus, un arī nevēlami ja vējā, smiltis un ūdens piles lido pa gaisu.
TesMens:nu tad nav ko rakstīt, ka dārgs! Ja ar to pelnī naudu, tad ir vienkāršs aprēķins, cik ilgā laikā atmaksājas. Dārgākās mantas ir tās, kuras neizmanto.
un, ja to izmanto vaļaspriekam, turklāt, nemāk iztikt citādi, tad prieka dēļ var izdot vēl vairāk naudas.
un kas liek domāt, ka to 14-24 nevar atpelnīt?
Ar 14-24 uzņemtās bildiņās ir lētākas?
Kad izsniedz nodrukātas A4 formāta kartiņas fotoaparāta marku, modeli un izmantoto stiklu 100% var visticamāk tikai nejauši uzminēt, itīpaši, ja ir izmantoti +/- vienāds dažādu marku aprīkojums...