Citagaisma: To pašu polariatoru jau fotošopā vienns i divi, i gotavs.
muļķības, ja vien CPL lietošana neaprobežojas ar zilu debesu satumšināšanu. Bet arī tur pēcapstradē 100% atdarināt šī filtra efektu nevar, mākoņi izskatīsies savādāk.
platleņķim C-POL filtrs debesīm tāpat neder, jo pārāk plats leņķis un vienā malā debesis būs tumšas, bet otrā gaišas. Pat vēl trakāk, dažreiz tās pat ne tik pa vertikāli atšķiras, bet arī uz horizontāles.
Citagaisma: To pašu polariatoru jau fotošopā vienns i divi, i gotavs.
muļķības, ja vien CPL lietošana neaprobežojas ar zilu debesu satumšināšanu. Bet arī tur pēcapstradē 100% atdarināt šī filtra efektu nevar, mākoņi izskatīsies savādāk.
24-70 ar IS varētu būt labs "...Next up is the Sigma 24-70mm F2.8 DG OS HSM Art. This lens features three SLD and four aspherical, nine rounded aperture blades and optical image stabilization. The lens is weather-sealed and made of a combination of metal and 'thermally stable composite' material. The minimum focus distance of the 24-70 is 37cm/14.5in and it uses 82mm filters..."
nu ar sigma art ir divaina seerija. optiski izcila, bet fokusa probleemas visiem. Ja esi iesaceejs tad prieciigs par katru sigma art objetkivu, bet ja esi ar pieredzi tad saproti ka vienigais labums ir optika, bet problema ir fokuseshanas brakus kaitaa uz f1.4 un aatrumaa. reals piemeers. focheejot uz f1.4 reportazhu ar sigma art braki ir 20-40%, ar nikon oriģinālo 5-10%. protams focheejot 2.8 un uz augshu to vairs nejuut. un jo čakarīgāku fočēsanas apstākļi (maz gaismas) jo vairāk gļuku un braaku. reportāžai vispār čau. lēns un neprecīgs. ARt serija manuprāt kruta dabas fotogrāfiem kas taisa lielus printus un lieto kadu 810 nikonu vai lietos visus nākamos 50megapikselu fullframus. man pašam ir 20,35,50 un 85. protams panemshu arii 135, bet tikai deel optikas. lietoju tos tikai reklaamaam un studijaa, kur nav steigas un vajag best kvalitaati.