Kāds tur brīnums un kāda tur skāde. Hassels jau kopš digitālās ēras sākuma pats neko neražoja, tad nu laikam arī tas līdz "veiksmes stāstam" ir nodzīvojies.
Ķinīzeri pērkot SAAB cerēja, ka ar laiku varēs nopirkt VISU koncernu bet viltīgie Svensoni ne bez USA "Siltā ieteikuma" pārdeva tikai vieglo auto sektoru. Īstenībā SAAB jau nekas nenotika viņi tik vairs neražo vieglos auto. SAAB ir gan aviācijas sektors, gan militārās tehnikas bizness viens no lielākajiem Skandināvijā kurš veiksmīgi strādā joprojām. Ķīniešiem tāda taktika viņi pamazām palēnām mēģina izpirkt VISU koncernu, piemēram USA viņi 7 gadus pa daļām un klusi bija pirkuši kantori, kura sastāva ir viens no vadošajiem pasaulē atmiņas moduļu izstrādātājs. UN finālā kad šie jau bija visu nopirkuši un tikuši līdz "Īstajam kārotajam" USA tehnoloģiju aizsardzības birojs bija šiem BIZNESU NORUBIJIS, nepārdeva šo pēdējo posmu. Fiška tā Ķīniešiem tradicionāli vājā vieta ir METALURĢIJA modernas metālapstrādes tehnoloģijas. SAAB ir arī nopietns metālapstrādes uzņēmums, UN gandrīz droši tieši ŠISS arī bija tas, ko Ķīnieši velējās pirkt. Nevis mašīnas un velk kaut ko, tieši ar specifisku metālapstrādi saistītās TEHNOLOĢIJAS. Smieklīgi jau BET ķīniešiem nav piemēram modernu metālapstrādes tehnoloģiju aviācijas dzinēju lāpstiņu izgatavošanas jomā, tieši šī iemesla pēc viņi iepērk lidmašīnu dzinēju jo PAŠI nespēj uzražot normālas turbīnu lāpstiņas. Ražo jau taču tām resurss ir smieklīgs, 5-10.000 stundas 1950. gadu līmenis, pret 400.000-500.000 vairuma puslīdz modernu valstu ieskaitot Krieviju
GunarsII:Tas, protams, neko nenozīmē un kāda mums tur daļa, bet pēc 54 gadiem pirmo reizi Volvo atkal nav Zviedrijā pārdotākais autiņš: www.delfi.lv...
Tikai iemesls manuprāt tam ir tāds, ka s90/v90/xc90 dizains ir izdevies veiksmīgs un tie pārdodas ļoti labi, bet tie volvo pircēji, kas šos nevar atļauties vai vēlas mazākus - s/v/xc 60 vai s/v 40 (auto, kas pārdodas lielākos apjomos) - gaida, kad tie iznāks jaunajā dizainā.
Volvo kā reiz ir veiksmīgs ķīniešu investīciju paraugs, jo investori deva uzdevumu uztaisīt moderna dizaina Eiropas mašīnu, nevis Āzijas mašīnu. Un daudz naudas iegrūda R&D un dizainā. Un jaunais dizains tiešām ir izdevies, ko pierāda labie 90tās sērijas volvo pārdošanas rezultāti.
Schneider:Opelis ir palicis vienīgais, kura produktiem kvalitāte iet uz augšu, salīdzinājumā ar citiem brendiem.
Par opeli piekrītu, ka kvalitāte iet uz augšu, taču tam visam klāt nākusi arī pamatīga cena, kas jau atkal liek padomāt, vai ir vērts... Fords - nu jā diezgan pabriesmīgs, toties lēts. Volvo - nu tā sadarbība ar fordu nenāca par labu, bet vienalga 100% vērts piemaksāt, nu nav tas pats fords par volvo cenu, tā var teikt tikai tie cilvēki, kuri reāli nav salīdzinājuši šos auto! Tas būtu tas pats, kas teikt, ka 5dIII = 1DX! A par jauno XC90 - vispār konča, redzēs, kā būs ar tehnisko uzticamību, atsaukumu skaitu, taču manuprāt salīdzinot ar tiešajiem konkurentiem Tuareg, Range Rover uc., ir izdevies ļoti spēcīgs. Atliek cerēt, ka tā pat būs arī ar brāļiem un māsām.
mazie volvo tak nekad nav bijuši zviedru - Holandē un kur tur vēl tos būvē ar renīša vai micu iekšām - kā nu kuru modeli salīgst. Ar lielākiem volvo tik ļauni nav.
A vot tas ir laps temac! Es gan domāju, ka tas neietekmē neko, jo nav nekādas starpības, kurā valstī visādus koncentrātus atšķaida ar krāna ūdeni, jo globalizējas tik lielie ražotāji, bet garšas ziņā tie nekad nespēs konkurēt ar mazo brūžu produkciju.