Saprotu, ka nedaudz ir jēga sony īpašniekiem kur optikas līnija vēl nav tik plaša, bet nikona lietotājiem kur? Nelielā korpusa svara ekonomijā zaudējot ergonomiku un AF ātrumu? Ka varēs pie jaunā Sony piepirkt ceisa 135mm? Tā ir ļoti laba lieta, bet vai atradīsies daudzi ar šo ideju?
Ieguvums varētu būt filmētājiem, kuriem būs iespēja papildināt savu arsenālu ar jēdzīgiem stikliem Man, kā nikon lietotājam, šī opcija dod papildus bonusus, ja iegādāšos kādu sony bezspoguli paša vajadzībām nesteidzīgas ikdienas piefiksēšanai
Nikon optika komplektā ar dzimto kameru ir diezgan precīza un ātra, bet par kkādu īpaši daiļu "zīmējumu" jau var runāt tik retos gadījumos - nez vai padārgu tehniku lietojošiem filmētājiem kas interesēs no nikon optikas - tur Sony ceisi tā kā priekšā.
Maris: nez vai padārgu tehniku lietojošiem filmētājiem kas interesēs no nikon optikas - tur Sony ceisi tā kā priekšā.
Desmitniekā! Taču neba visi filmētāji ir tik elitāri un naudīgi. Nebūt negrasos kaut kā attaisnot šo jauno opciju. Līdz šim neesmu neko daudz filmējis ar Nikon (nu kaut kā nepatīk to kluci grozīt ), bet Sony sev gribētu tieši video uzņemšanas pēc. Nu nezinu. Laiks rādīs vai no tā visa būs kaut kāda taustāma jēga
Tas nav jauns adapteris, tas ir tā paša Commlite kārtejais pārbrendojums, vēl vienu pārbrendojumu tirgo B&H, saucas Vello. Tā kā joprojam laba N AF-> Emount adaptera nav. Šaubos ka filmētājiem ir NEPIECIEŠAMS elektronisks adapteris, tas pats Commlite ražo sajēdzīgu mehānisko ar fragmas grozītāju.Šā vai tā adapteri švaki fokusē pat foto režīmā kur nu vēl video, nu ja nu vienīgi bezatbildīgiem ekstrēmistiem stabilizācija vajadzīga. Kad lasu kādus kategoriskus viedokļus, vienmēr iezogas šaubas, vai nu viedokļa paudējs ir daudz zinošāks par mani vai arī daudz aprobežotāks par mani, jo mans pašreizejais zināšanu līmenis pieļauj dažādus "paralēlus" un "perpendikulārus" tehnikas pielietojumus līdz ar to nevaru būt kategorisks bez virknes piebilžu. Es pie nikona sistēmas piepirku klāt sony bezspogulenes, pat vairākas, pamatiemesli: architektūra, priekšmeti, reprodukcijas, maza kamera ikdienas līdzstaipīšanai, kompakta,viegla rezerves kamera pie nikona reportāžas komplekta, kamera ar vairāk pikseļiem pie nikona reportāžas komplekta, verķis uz kura komfortabli var lietot manuālos objektīvus, tajā skaitā nikona. Sony sistēmā ir gandrīz visi tie paši objektīvi kas citās sitēmās, tikai mazāk "līdzīgo" un vēl nav kaudzes "iepriekšejo versiju", diemžēl ražošanas kvalitātes kontrole ir draņķīga un eksemplārs no eksemplāra atšķirās radikāli neskatoties uz lepno ZEISS šilti un nevājo cenu. Ja dzīvē tā ir gadijies ka jau ir nikona optika, tad adapteris būs dauudz praktiskāks pirkums nekā dublējošā optika par augstāku cenu kā jau esošā no nikona.
Kur tur tā sāls likt nikkorus uz sveša bezspoguļa? Kompaktums tak kopā ar pāreju tur smieklīgs... Tas tad ja ir komplicēta vecas nikkor optikas kolekcija un ir vēlme čekot līdz fokusu elektroniskā palielinājumā? (neesmu biezākus sony pētījis, bet mans bezspogulis (kurš patiesi ir kompakts un kuram prātā nav nācis nikkora klučus likt virsū - lieliski pierauj palielinājumā fokusa vietu - daudz efektīgāk sekot līdz kā spogulenē kur šī LV palielināšana prasa 1000x vairāk laika)).
Priekšmeti un arhitektūra man ir ikdiena, bet nespēju iedomāties kā bezspogulis ar nikkoriem tur līdzi varētu turēt kur nu vēl ko uzlabot...
Tiesa man nav reportieru kameras un ar izšķirtspēju viss normāli - kāpēc izšķirtspējai izvēlēties kameru bez skrūvgrieža... tas sony ir lētāks?
Mazas izšķirtspējas sony filmē vareni, fakts - bet nafig tam nikkorus? Jaunie (kuriem topika pāreja domāta) vai nu dārgi vai sūdīgi, vecie.. arī sūdīgi
Vienā no darbiem man ir manuālais 35/1,4, 85,1,4D 180/2,8 utt. - filmējam kad vajag, bet nekad neesmu licis uz kameras bildēt - viņi kārtīgi zaudē šodienas G sērijai
Iespējams citāda situācija ir ar puskadra kamerām un optiku - nikkoram it kā ir strīpa gaišu, kompaktu objektīvu par lielisku cenu - mok kopā ar kādu no sony aps-c bezspoguļiem tur kas interesants sanāk - pilnam kadram laba optika ir liela, smaga - kompaktums nulle un ja vēl pieskaita darbības gļukus pielāgojot citai sistēmai...
Un interesanti kādus gan objektīvus ja ne nikona es uz tā sony lai lieku?( brīdinu uzreiz, padomi par zeiss, leica utt uzprasās tikai uz vienu atbildi- "iedod!") Droši vien tevi šokēšu,bet sony dzimto objektīvu gabarīti nav mazāki, pat lielāki kā nikona analoģiskiem stikliem, kompaktums tur vispār nav arguments.No manuāļiem lielākoties lietoju nikona 50/1.2 un tas kopā ar pāreju ir kudīīī mazāks kā dzimtais un pat jaunais samyanga 50/1.4 un uz bezspoguļa beidzot ir reāli uz vaļeja iestādīt asumu tur kur vajag.
Ja bildē priekšmetus un arhitektūru, tad gan jau esi dzirdējis par tādu "tilt-shift", stellēt redzot tiešo bildi no matricas un vēl palielinājumā ir kudī vieglāk. Un šķiebtunbīdīt jebkuru objektīvu, nevis tikai nedaudzus, dažreiz ir lietderīgāk.
A man ir reportieru kamera un gandrīz visam pikseļu pietiek, bet ir daži izņēmumi, priekš tā vien ņemt 800to(un varbūt pat 600to) bija nelietderīgi, sony bezspogulis ir universālāks tā iemesla dēļ ka arī var uzlikt gandrīz visus iespējamos stiklus(hobijs man tāds bļin). Un vēl pagaidām ne pārāk aktuāli, bet tomēr daudzpikseļu kamera bez spoguļkratekļa un ar elektronisko pirmo štorku ir perspektīvāks risinājums no vibrāciju noveršanas viedokļa.
Neaizmirsti ka par G sēriju mēs būtībā te arī runājam, jo tieši tam šis pārejnieks visvairāk ir domāts, pārejos uz sony var uzlikt visos veidos un jau sen.
Neko neiebilstu pret cilvēktiesībam - no varēšanas viedokļa var kombinēt visādi un mazais bezspoguļa attālums atļauj virsū bāzt nesalīdzināmi vairāk kā F baijonete.
No jēgas viedokļa daudzpikseļu kamera aši parāda, ka viņas punktus velk uz pirkstiem skaitāma optika un pārējos spaiņus tik pat labi var likt uz reportieru kameras kura jau sen somā.
Var uzlikt uz bezspoguļa kameras TS adapteri, bet 35mm optiku lokot jau māksla sanāk - kvalitatīvi sedzošs aplis ir mazāks kā speciālam TS objektīvam - a midi optiku (kurai tad ripulis izvelk laukumu) ar tādu pāreju var locīt arī uz dslr - nebūs tas kas normās nikkor TS, bet čakarēties var.
Talavietis logisku jautājumu uzdeva... nebūs daudz fanu kas saskatīs prāta darbu samainīt 100g pret ergonomikas un ātra AF zudumu - tie kuru rokās bijis kompakts bezspogulis (kuram piedevām AF aši darbojas) visnotaļ brīnīsies par savārstījumu.
Priekšmetus tak bildē skatoties lielā ekrānā - un arī arhitektūrai neviens LV uz dslr tik pat liela izmēra lcd nav atcēlis, spoguļa pacelšanu ar nav atcēluši.
Bezspoguļa jēgu redzu, spoguļa ar..., bet iegādāt saderīgas kameras vietā nesaderīgu, lai lietotu ierobežoti optiku kura uz citas iet bez ierobežojumiem... tās ir cilvēktiesības baudīt čakarēšanos - piemaksājam 400ciktur un sākam novērot kādā jomā atšķiras G optikas darbība uz S kameras pret N kameru.
Jau kādu gadu apsveru iespēju iepirkt kkādu alfa 7 lētajiem Rolleiflex SL35 ceisiem - traki glīta bildīte (daži riktīgi dārgi G nikkori ir asāki un no aberācijām daudz tīrāki, bet "medžika" tak nekāda viņu bildā nav) - čista "māxlai" - stulba doma, būs smaga, kropla sistēma, būs čakars, bet var dabūt to ko ar nikkoriem nevar... a bremzēt nikkorus, lai dabūtu to ko var dabūt ar nikon kameru...
Šķiet tu līdz galam nesaprati, ko es uzrakstiju skaties uz lietām plašāk, perfekcionisms/amatniecība un kategorisms ierobežo lietu uztveri.
Ja ir čupa rolleja ceisu tur nesteidzīgai bildēšanai mierīgi pietiek ar A7 pirmajā versijā, to var dabūt par gana pieticīgu cenu.Dinamiskais diapazons gan būs šaurāks kā 800tajam.Tikai apgādājies ar čupu bateriju, tie sony verķi ir rijīgi, un kabinot virsū smagus stiklus vilšanos var sagādāt stulbais plastmasas/metāla bajonets(jaunākām kamerām tādas muļķības vairs nav), bet to var nedārgi nomainīt uz metāla, ja šķiet ka vajag.Bildēšana ar ~tādu kombināciju stipri atgādina bildēšanu ar manuālajām pirmsautofokusa kamerām, var būt tu neesi tā bildējis( nevis pabildējus, bet bildējis), tādēļ neizproti to padarīšanu.