Zeissa objektīvus dizainējot Tamrons: www.sonyalpharumors.com... Egami spotted a Tamron lens design patent. Teh design and the specs are exactly the ones of the Zeiss Batis 18mm f/2.8 lens. So it looks like Tamron designed that Zeiss lens too (yes also may other Zeiss lenses have a Tamron design). Anyway, not really a big deal: This lens is supersharp and one of the best lens you can buy today.
Sanāk tāpat kā ar Naikēm un Adidām. Ļaunas mēles melš, ka šīm firmām nepieder neviena šujmašīna, tikai pilns skapis ar līgumiem ar Āzijas rūpnīcām.
GunarsII: Sanāk tāpat kā ar Naikēm un Adidām. Ļaunas mēles melš, ka šīm firmām nepieder neviena šujmašīna, tikai pilns skapis ar līgumiem ar Āzijas rūpnīcām.
Tas, manuprāt, ir normāli. Jo lai nopelnītu - ir jāsaorganizē labas un kvalitatīvas preces izveidošana un galvenais - tā jāpārdod. tas pats apple - labi, dizainu (preces izstrādi) viņi paši nodrošina, bet pēc tam viss tiek salikts kopā Foxconn rūpnīcās no vēl dažādu citu ražotāju, t.ek., konkurenta Samsung, komponentēm. Bet viņi prot pārdot un tādēļ lielākā naudas daļa paliek Apple, bet nevis pie tā, kas visu saliek kopā.Respektīvi - kas spēj pārdot - tas arī pelna. Saražot kaut ko ir pats vieglākais. Izstrādāt labu preci (inženierija, dizains) - tas jau ir grūtāk. Bet vēl grūtāk mūsdienu preču pārbagātībā ir saražoto pārdot.
Kā reiz šobrīd taisu augšā vienu rūpnīcu. Komandu savākt, kas prot saražot, nav problēmu. Arī naudu piesaistīt projekta izveidei nav lielākā problēma. Lielākā problēma ir pārdošana - ir jāpārliecina, ka tā prece būs labas kvalitātes, par labu cenu un ka jāņem tieši no mums ne citiem. Tā kā pasākums ir B2B jomā, tad tagad aktīvi arī darbojamies, lai vismaz daži pazīstami uzņēmēji riskētu ar mums kopā un iedotu sākumam vismaz dažus mazus līgumus, ar ko mums pierādīt varēšanu. Jo investoriem ir atbilde konkrēta - parādi klientus, kas ņems, un nauda būs.
Notiek tas, ka Āzijā jau ir uzaugušas vairākas inženieru paaudzes, kas sāk pārspēt savus vecās pasaules skolotājus un tie kļūst nevajadzīgi. Tāpat tur ir bagātnieki, kas uzbūvējuši savas rūonīcas. Vienīgais, kas pietrūkst ir tirgi, pārdošanas mākslas un veco brendu slavas. Bet drīz būs arī tā, un Zeissu, Leicu, Siemensu, Philipsu, Boschu u.t.t vārdi nebūs jāizmanto, būs pašiem savi...
P.S. R_J, nu re tieši to pašu vienlaicīgi uzrakstīju, dvēseļu radniecība,,,
GunarsII:Notiek tas, ka Āzijā jau ir uzaugušas vairākas inženieru paaudzes, kas sāk pārspēt savus vecās pasaules skolotājus un tie kļūst nevajadzīgi.
Bet protams, un tas tikai tādēļ, ka rietumos izglītība tiek arvien vairāk salaista grīstē - tiek vairāk spiests uz visādiem psihologiem, juristiem, finansistiem (kuri arī, protams, ir vajadzīgi) utt, nevis uz eksaktajām zinātnēm. Un apmācību procesā atkal tā paša politkorektuma vārdā notiek atsacīšanās no adekvātas apgūto zinību novērtēšanas.
Te viena austrāliešu komiķa nedaudz pārspīlēts labs video par to, kur virzās mūsdienu rietumu izglītība - Modern Educayshun - www.youtube.com...
Zinātnisko teoriju aksiomas un postulāti b ū t i s k i atšķiras no reliģiskajiem postulātiem. Ja teorija, kas būvēta uz sākotnēji bez pierādījuma pieņemtiem apgalvojumiem, strādā un dod pareizus rezultātus, kurus var pārbaudīt iepriekš plānotā mērījumā vai eksperimentā, tad arī pieņēmumi ir bijuši pareizi. Piemērs - Bora postulāti atomfizikā, kas sākotnēji izklausījas neticami un būtiski atšķīrās no klasiskās mehānikas priekšstatiem.
Savukārt pieņēmums par dieva esamību un lomu joprojām ir tikai pieņēmums jeb ticība "vistīrākajā" veidā bez jebkāda pārbaudāma seguma. Tieši tāpēc attiecībā uz reliģijām nelieto vārdus aksioma vai postulāts, bet saka "dogma", kas nozīmē nekritiski pieņemtu apgalvojumu.
Tas nav nekas jauns , vēl 1970tajos vairumam NIKON stiklu projektēja kopēji ar Tamronu kurš starp citu ražoja arī BRONICA vidēja formāta kameras , bet lēcas tasīja Vacu kompānija Shotoglas