Kā tas iekšējais stobrs var izbīdīties tik tālu laukā un neļurkāties? Abas daļas gandrīz viena garuma! Tur jābūt kādai inženieriskai viltībai. Varbūt kāds ir pajaucis un paskatījies, kas lācītim vēderā?
Nu kaut bišķi, bet jāļurkājas gan, lai pilnīgi neļurkātos, vagag ekskavatora hidrocilindru. Man liekas interesantāk, ka šim te zūmošanas laikā vispār nekāds stobrs neizbrauc ne par milimetru.
Tas nav nekāds superbiezais L* isstrādājums, parasts 80.gadu SF sērijas dablkita stikls.
Es saprotu, ka maģijas nav, bet kādēļ jātaisa tie "hidrocilindri" ja visi varētu būt tik kompakti ar nemainīgu izmēru. Ir man arī vēl viens, kurš nemainās, bet tas ir 10x dārgākais Tampons 70-200/2,8.
Dažādas optiskā shēmas. Šitos izbīdāmos ķīnieši štancē pa vakariem virtuvē uz ķeblīša, bet kompaktajam vajag rūpnīcu. Kur nu vēl telefixi, kas ir ir pusi īsāki, kā to fokusa garums.
Šai nākotnes foto tehnikai, nav nekādu objektīva bīdīšanas problēmu. Ērti iemetams krekla kabatā, kāpelējot pa Balkānu kalniem, un , ja vien neuzsprāgs akumulators, var iegūt satriecošas fotogrāfijas
Jautājums bij tāpēc, ka pretstatā šai shēmai, kur acīmredzami paliek pietiekama pārsedze dažādo diametru stobriem, pirmajā bildē iekšējais stroķis turās pāris mm platā aplocē. Bišķi diegains paskats...
Gunars Tā shēma ir stipri līdzīga kā tavā otrajā bildītē, tikai "inversa" - iekš garā stobra iekšā ir vēl citi stobri, uz ko tas turās. Ražotājs to izvēlējies tieši tāpēc, lai varētu to stiklu padarīt weather sealed - jo mazāk uz ārpasauli vērstu "šuvju", jo vieglāk un labāk to hermētismu nodrošināt.
Maris: ....nebūsi tak sadomājies, ka konkrētā tehnika der kam citam kā pārdošanai muļķiem?
Nju- tie muļķības kritēriji jau katrai nozarei savi. Piemēram, vai zināmās Opeļ-astras kabrioleta iegāde un lietošana Latvijas klimatiskajos apstākļos liecina par dižu prātu?
Maris:Ja pļūtenēm galos ir lence pēdai, tad droši tās staipīsies cik vajag.
Tu tak Gunār it kā neesi muļķis - nebūsi tak sadomājies, ka konkrētā tehnika der kam citam kā pārdošanai muļķiem?
Tehnika, Māri, ir pilna, pat pārpilna ar kompromisiem. Ja apzināti izvēlas kādu kompromisu, nav vietā te piesaukt muļķību. Sigmu 18-200 mazliet pakaulējies tiešām nopirku izstādē savai 10-klasniecei juniorei vispārējai lietošanai klases un draugu pasākumos un ceļojumos. Neilgi pirms tam 50/1,8 (draudzeņu portretēšanai) Gribēju pierunāt uz 17-70/2,8-4, kas Sigmai tiek vērtēts kā ļoti izdevies, dpreview pat "Silver award" iedevis. Tomēr pat ar visu to, ka nauda manējā, man bija tikai padomdevēja balstiesības, un, galu galā, noteicošais jau ir, lai prieku gūst lietotājs.
P.S. Un fiksētā fokusa objektīvs arī ir nopietns kompromiss - to taču nevar zūmēt!!!
MaurI:Gunars Tā shēma ir stipri līdzīga kā tavā otrajā bildītē, tikai "inversa" - iekš garā stobra iekšā ir vēl citi stobri, uz ko tas turās. Ražotājs to izvēlējies tieši tāpēc, lai varētu to stiklu padarīt weather sealed - jo mazāk uz ārpasauli vērstu "šuvju", jo vieglāk un labāk to hermētismu nodrošināt.
Tieši tāda aizdoma jau man arī bija/ir, jo citādi paskats tāds neuzticams.
Schneider:Par nedižu prātu Latvijā, pa manam, liecina dajepkurš kabriolets, bet opelītis ir štrunc, ir redzēti šeit arī tādi Maserati.
Man atkal tāds subjektīvs iespaids, ka kabrioleti iecienītāki drīzāk Eiropas "vidējos ziemeļos" nekā īstākajos dienvidos. Itāļi par savu dievīgo klimatu var izpriecāties arī bez kabrioleta, tur drīzāk jauzvelk jumts uz jāuzgriež kondicionieris "līdz galam". Mums gan ar savām dažām saulainajām dienām pa visu vasaru jāķer kaifs pie visniecīgakās iespējas.
Par kabrioletiem visvairāk priecājas tie, kuri var atļauties pa mašīnai katriem laika apstākļiem, neatkarīgi no ģeogrāfiskā novietojuma. Es tik domāju, kā būtu ar kabrioletu pagājušā pavasarī, izbraucot cauri pāris kilometru maijvaboļu mākonim, kad pa vienai uz loga šķīda katru sekundi.
Ja par kabrioletiem - tad to visvairāk proporcionāli uz iedzīvotāju skaitu ir pie britiem, un nebūt ne siltās zemēs. Siltās zemēs patiesībā vajag auto ar jumtu un klimatkontroli, lai nepārkarstu Tā kā kabriolets Latvijā patiesībā ir visai iederīgs.
Jumts jau ir - nospied pogu, cik tur tās sekundes un vari zāģēt caur gruntenes putekļiem. Par karstumu tas ir mīts tāpat kā par aukstumu vēsā laikā Arī +30 gaisa apmaiņa ir pietiekama, lai karsts nebūtu - ja stāvi korķī, tad loģiski jumts virsū un kondiķis.
Nav jau nekādas negatīvās atšķirības no jumtīgiem braucamiem - pozitīvās gan ir. Ā nē ir viena negatīva - nevar pie sarkanā stāvot logus mazgāt. Braucot var, stāvot ziepūdens uz galvas.
Ir arī jocīgas - piemēram no kādi 65kmh un ātrāk var vālēt pa lietu (arī tādu diezgan stipru) - viss iet pāri
Schneider:Sevišķi šāgada nejēdzīgi lietainajā vasarā ap +15 grādiem.
daļa jūnija un jūlijs tādi bija, bet nēģera pauri un rokas iesauļoju pirms tam un augusts, septembris bija saulaini. Ar vēja sietu, pečku un siltajiem beņķiem var braukt kaut ziemā. Es gan tagadējo pietaupu un ziemā lietoju citu braucamo. Bet mēģinājis esmu.
Lielākā problēma ir tajā, ka rets kabriķis ir atrodams glīts un gana ietilpīgs - četrvietīgie, piecvietīgie pārsvarā ir vai nu neglīti (īpaši tie ar cieto jumtu) - butībā divu mdeļu astras, bmw žurka un nākamais e46 un vēl tas C70 volvo kuram jau ir cietais jumts nu un vrbūt vēl tas opelis kuru sauca par Saab - opeļi un saabi tādā vecumā daudz labojami - atliek 2 bumeri un viens volvo. Izvēle maza.
Par jumtiem man kādu brīdi likās, ka cietais jumts ir nopietnāks un labāks. bet tad nejauši atskārtu, ka melnu lupatu jumtu acs gandrīz neuztver jeb arī tas saplūst ar fonu un tāds kabriķis izskatās cēlāks un īstāks.
P.S. Man kabrioleta nav, bet mans idiota sapnis ir šis. Pilnpiedziņa, iet uz 40 km/h un baigi noderētu manos laukos. Kad aizeju uz savu dārza laistāmo sūkņu māju un esmu aizmirsis skrūvgriezni, uzreiz puskilometrs kājiņām jānokāto... Un sēņotājiem, ogotājiem - konfekte!
Maris:Jumts jau ir - nospied pogu, cik tur tās sekundes un vari zāģēt caur gruntenes putekļiem. Par karstumu tas ir mīts tāpat kā par aukstumu vēsā laikā Arī +30 gaisa apmaiņa ir pietiekama, lai karsts nebūtu - ja stāvi korķī, tad loģiski jumts virsū un kondiķis.
Nav jau nekādas negatīvās atšķirības no jumtīgiem braucamiem - pozitīvās gan ir. Ā nē ir viena negatīva - nevar pie sarkanā stāvot logus mazgāt. Braucot var, stāvot ziepūdens uz galvas.
Ir arī jocīgas - piemēram no kādi 65kmh un ātrāk var vālēt pa lietu (arī tādu diezgan stipru) - viss iet pāri
Maris:
Schneider:Sevišķi šāgada nejēdzīgi lietainajā vasarā ap +15 grādiem.
daļa jūnija un jūlijs tādi bija, bet nēģera pauri un rokas iesauļoju pirms tam un augusts, septembris bija saulaini. Ar vēja sietu, pečku un siltajiem beņķiem var braukt kaut ziemā. Es gan tagadējo pietaupu un ziemā lietoju citu braucamo. Bet mēģinājis esmu.
Braucienam pēc skrūvgrieža, sēnēs un ogās parocīgāks būtu kāds 125 cc pļerdaks. Jo līdz sēņu mežam var būt arī 30 km pa ašpaltu, kurus var nobraukt ar 80-100 km/h, arī pa traktoru izsistu lauku ceļu starp peļķēm un bedrēm ar to vieglāk izlīkumot.
Lai acceramies 70.gadu kolchoza brigadierus un agronomus ar Minskām.
Pļerdakam lietus līst uz galvas, labāks par to ir zaporožecs,viennozīmīgi. Ja gadās iebraukt dubļu bedrē un iebuksēt, tad var kāju izšaut pa durvīm, dūšīgi atspefties un ollalā! turpini savu taciņu!
Dubļos zeperis ir tikpat bespalīdzīks, kā visi citi ar 13'' riteņiem (ja tik riepas nav no LuAZa), pāri sniega kupenām uz savu plakanā vēdera gan ar švunku aiziet, jo nekādi kardāni un citi liberiņi nebremzē. Braucot ar pļerdaku lietus laikā, jāuzvelk kolchoza brigadiera brezenta plašķi.
Schneider:Dubļos zeperis ir tikpat bespalīdzīks, kā visi citi ar 13'' riteņiem (ja tik riepas nav no LuAZa), pāri sniega kupenām uz savu plakanā vēdera gan ar švunku aiziet, jo nekādi kardāni un citi liberiņi nebremzē. Braucot ar pļerdaku lietus laikā, jāuzvelk kolchoza brigadiera brezenta plašķi.
------------------- ņifiga, jo zaparam motors tieši uz ratiem, tas gāja labāk par moskābeļiem un citiem krievu pakaļpiedziņas autiņiem cauri..
ņifiga, moskābeļu īpašnieki grabažniekā turēja smilšu maisu, pie tam man bija 403. ar 15" riteņiem un "vezdehoda" (M-410) riepām. Kombinācijā ar zemu abgriezienu motoru viņš lēni, bes spolēšanas, pukšķināja tur, kur varēja pāriet Beloruss (pārspīlējums, protams, bet nu caurgājamībā zeperi sita gaļā bez variantiem).