Vai ir jēga apmeklēt www.bt1.lv... un samaksāt 3 eiro par Seminārs „Art-Nu fotogrāfija” pie Ilonas ai varbūt ir vērts samaksāt 30 eiro par šo "Riga Photo Show 2016" piedāvā vienreizēju meistardarbnīcu ar kailfoto modeli!
jā tā valda pa 3 eiro, bet vai ir jēga to maksāt. Bildmeistars interesants, bet ja nav pielūgsnes vai uzbudinājuma, kā lektors nav zināma vai varbū ir vērts samaksāt 30 eiro un paskatīties uz plikniem.
Pirmsfotogrāfijas laiku plikni bez maksas var apskatīties pie Mākslas akadēmijas, bet rīt, tās Matrjonas Budiļņikovas valodā runājot, ir банно-стаканный день, labāk par to naudu paņem trīs Tērvetniekus un noperies pirtī.
TesMens:kāda jēga pliknim uz papīra, ja ir monitors? neredzu jēgu pasākumam, jo interesantākais atrodams internetā, neizbraucot no savas sētas. Turklāt, ar vecumu un dzīves pieredzi arvien mazāk interesē plikņi un arvien mazāk ko jaunu uzzinu jebkurā lekcijā. Vairāk var uzzināt, kopīgos plenēros, ja vien to galvenais mērķis nav izdzert pēc iespējas vairāk tērvetnieku.
+1 ...es pat teikut, ka plenērs ar tērvetnieku būtu noderīgāks par lekciju un sava ego reklamēšanu. Būsim reāli - lielu daļu šāda veida semināru "mākslinieki" rīko ir nevis lai kau ko iemacītu, bet lai sevi izreklamētu un varētu lepories portfolio kā pasiedzēji un guru.
VValdis:Pirtī neviens nestāstīs, kā plikni skaisti noformēt uz papīra.
A kam tev papīrs - sēdi pliks uz lāvas un priecājies par to, cik skaisti eksponējies uz melnalkšņa dēlīšu sienas fona, tvaika mutulī, ar bērza slotu rokā.
Cik sapratu no programmas, tad par 3 eirām Tu varēsi tikai klausīties, bet par 30 eirām - "strādāt" ar modeli, pieņemu, ka fotografēt. Izvēlies pats! Bet mana juniore izvēlējās modes un portretu lekciju, svētdien vedīšu.
TesMens:kāda jēga pliknim uz papīra, ja ir monitors? neredzu jēgu pasākumam, jo interesantākais atrodams internetā, neizbraucot no savas sētas.
Tu to par xxx?
klau draugs kamdēļ vajadzīgs internets lai sarunātos ar sevi ? Apsēdies pretī spogulim ar mazāku spoguli starp acīm un tev pavērsies bezgalīgu ES virkne, varēsiet pat korī uzdziedāt "Dhan Dhan Satguru Tera Hi Aasra"
A vispār bija interesanti. Nevarētu teikt, ka uzzināju vai ieraudzīju kaut ko revolucionāri jaunu. Taču vismaz pēc sirds patikas izspaidīju pogas Sony, Fuji, Olympus un Pentax aparātiem Tāpat arī patika iespēja iztestēt Sigmas, Tamrona un Tokinas stiklus. No redzētā visvairāk patika Sigmas 18-35 F1.8 un Tokinas 24-70 F2.8 stikli. Abiem ļoti smukas krāsas un bilde kopumā. Nebija slikti arī Tamrona 24-70 F2.8 un 70-200 F2.8, bet tie nebija diez ko ātri. Tas pats gan sakāms arī par Sigmu un Tokinu Arvien pārliecinos, ka Sony ir malači un šķiet viņu jaunākais bezspogulis iespējams ieliek Fuji jaunākajam XT2, bet pārliecinājos arī par to, ka es neesmu šo produktu mērķauditorija un manām ķetnām bārbiju spēļmantiņas ir krietni par mazu un pārāk neērtas Abām kamerām iespaidīgs slēdža ātrums (ap 10 kadri sekundē), bet grūti spriest vai ir arī precīzs autofokuss. Pamēģināju ar Fuji, un mājās pārskatot bildes, redzu, ka puse ir galīgi mīksti kadri. Taču negribētu steigties ar secinājumiem, jo hallē diezgan tumšs. Žēl, ka šogad Canon visu savu tehnikas parku turēja zem stikla, nevis kā gadu iepriekš uz statīviem un kopā ar visādiem stikliem. varēja arī paņemt rokā un pašaudīties, bet slinkums bija gaidīt rindā. Kaut gan ko nu tur šaudīties, verķi pārbaudīti jau gadiem. Vienīgi gribējās pataustīt ceturto piečuku, bet tā rinda... DJI ir saķīlējuši laikam mazāko, vieglāko un acīmredzot ne to sūdīgāko dronu. Salocītā veidā šķiet to varētu iebāzt lielākas jakas kabatā Pirksta lieluma kamera uz šī verķa ir ar iespēju filmēt 4k video. Par safilmētā kvalitāti gan neko nevarēšu teikt, to lai apspriež spečuki.
Arvienvārdsakot, lietainā dienā samērā saturīgi iztērēti 5 eur
Schneider:Kā ar Tokinas konstruktīvu, tas ir tradicionālais naglu dzenamais čuguna korpuss ar kilograma svaru?
Ir, ir Un jā, starp citu jaunais Pentax K 1 izskatījās diezgan zolīds aparāts. Tas gan vienmēr ir bijis labs ar visiem modeļiem kā man liekas Vienīgi nepatika, ka manuālajā režīmā nav iespējas ieslēgt auto ISO. Bodijam bija piepogāts 24-70 F2,8, kas kaut kā negribīgi fokusējās, bet kā jau teicu pirmīt, hallē nav diez ko laba gaisma un grūti spriest par to kā tas stikls uzvedas normālos apstākļos. Toties K1 lokāmo ekrānu var pagriezt uz visām pusēm par apmēram 45 grādiem
M režīmā Auto ISO nav arī K-5 un KS2, bet kam tas vajadzīgs, ja ar roku iestādītiem slēdža ātrumam un fragmai ISO automātiski piestiķējas režīmā TAv, šamajā te:
Bet viens gan mīnuss tam būs - uz leju taisnā leņķī displejs neliecas, tik uz augšu, vairāk domāts puķītēm no zemes līmeņa, nekā no virs galvas paceltām rokām.
Schneider:M režīmā Auto ISO nav arī K-5 un KS2, bet kam tas vajadzīgs, ja ar roku iestādītiem slēdža ātrumam un fragmai ISO automātiski piestiķējas režīmā TAv
Bet viens gan mīnuss tam būs - uz leju taisnā leņķī displejs neliecas, tik uz augšu, vairāk domāts puķītēm no zemes līmeņa, nekā no virs galvas paceltām rokām.
Jā, vīrs stendā tieši TAv režīmu arī man ierādīja Taču par to K-1 displeja leņķi gan nava taisnība, lokās uz VISĀM pusēm
Traktors ir nikonists, viņam Pentakša režīmus atklāt ir normāla parādība. Man jau arī fotografēšana ar telefonu n-tos gadus liekas kaukas ne līdz galam saprotams.
Schneider:Bet taisnā leņķī liecas tikai uz augšu, jo šarnīrs ir tikai augšpusē. Uz leju tik vien daudz, cik ļauj kājiņas, tātad, tikai tie 45 grādi.
Tā padomāts par vārajiem fotografiem, kuriem būtu jācilā kamera kopā ar objektīvu 2.5kg. Lai tādu svaru celtu virs galvas jābūt Bergmanim vai jāizmanto monopods
Schneider:Kā ar Tokinas konstruktīvu, tas ir tradicionālais naglu dzenamais čuguna korpuss ar kilograma svaru?
Ir, ir Un jā, starp citu jaunais Pentax K 1 izskatījās diezgan zolīds aparāts. Tas gan vienmēr ir bijis labs ar visiem modeļiem kā man liekas Vienīgi nepatika, ka manuālajā režīmā nav iespējas ieslēgt auto ISO. Bodijam bija piepogāts 24-70 F2,8, kas kaut kā negribīgi fokusējās, bet kā jau teicu pirmīt, hallē nav diez ko laba gaisma un grūti spriest par to kā tas stikls uzvedas normālos apstākļos. Toties K1 lokāmo ekrānu var pagriezt uz visām pusēm par apmēram 45 grādiem
Fokusēšanās ir samērā slinka. no bezgalības uz tuvāko distanci prasa vir sekundes pie 150mm izsitiepuma. Likās, ka autofokus brīžam vispār nereaģē. Tie sony tur bija divas vai abas markas. tas kas slikti iekabinājās plaukstā ir pirmā izlaiduma, bet otrāizlaiduma kameras ir aptvērīgākas un pie uzkabināta batereju roktura ir ļoti parocīgs. Videogrāfiem, kuri palielam izvēlas šis kameras ir piekāst uz satvērienu, jo izmanto speciālus rokturus un tā iegūstot mazu izmēru un interesantu kvalitāti. Vēl jāpiebilst, ka stendā nebija izlikts 6500 un 99 mII. Pēriens sonistiem.
VValdis: Vēl jāpiebilst, ka stendā nebija izlikts 6500 un 99 mII. Pēriens sonistiem.
Paga. Nu bija gan tas jaunais brīnums 6500! Varbūt piektdien vai sestdien nebija, bet svētdien bija. Tieši to es arī visvairāk grozīju rokās Aparāts bija ar aizlīmētu karšu slotu, jo uz izstādi tika iedots ar parakstu, ka netiks testēts izstādē, bet tikai izrādīts. Tā man teica viens no stenda vīriem, kas diezgan sakarīgi arī izskaidroja visus kameras jaukumus. Un ja, arī man liekas, ka Sony labāk padodas tieši fimēšana un tieši filmētājiem būtu vērts mest acis uz Sony verķiem akurāt kompaktā izmēra dēļ
Štrunts ar A6500, toties bija fotokinas krutākais verķis Fuji GFX50 ar stikliem ur Rīgu atvests, detalizācija bildiņām tā neko sev, vobšem patīkama kamera, hmmm fotogrāfiem ar īpašām vajadzībām….
Tas ir tas verķis, kas fotokinas izstādē nebij aptaustams. vai te ļāva taustīt un bildēt? sapratu, ka vienīgi www.dpreview.com... ar savu komandu drīkstēja aptaustīt, izbaudīt, bet bildes sabildētās nedrīkstēja izlikt apskatei.
Nu kā tur bija ar to Jupiteru un vērsi , kas nav atļauts Jupiteram, dažreiz ir atļauts vērsim ,tiesa ka nevarēja dot rokās visādiem neadekvātiem personāžiem, jo kamerai bija ļooti jēla firmwāre, bet svarīgākais brīnišķīgi strādāja, bildi uz kameras ekrāna varēja zūmēt un pētīt, nu ļooti pozitīvs iespaids palika, par visiem trim pagaidām eksistējošajiem stikliem arī varu tikai labu pateikt.
Manuprāt, šams ir cits- krietni slīpētāks "klauns". Bet garlaicīgāks par "veco labo kvākšķi" - pārāk vienveidīga tā ākstīšanās. Nesaprotu šos cilvēkus "ar īpašām vajadzībām"- reģistrēties un tusēt fotoportālā tikai dēļ apšaubāmas kvalitātes "klounādēm". Varbūt sieva liedz mīlas priekus?
Un trulā noteiktība, ar kuru dur uz priekšu, pilnīgi ignorējot gan ironiju, gan atklātu nepatiku - tas 120% ir Guntis Strautnieks, nedomāju, ka visi Latvijas pānprātiņi zina šauri specializētu fotoportālu, kad sociālie tīkli ir 100x populārāki.
Paga paga, kā tas varēja būt pirmsautofokusā, t.i. filmai? TAv nozīmē, ka tu ar roku uzliec, piemēram, 250/5,6 un kamera tam automātiski atrod pareizo ISO - saulē 100, bet ēnā 800.