Jūs pārāk sarežģijat pasākumu. Tam kurš rīkos jāuztver šo pasākumu kā SAVU privātu tussu tipa VĀRDADIENA attiecīgi visa filasofija no tā. Kāda problēma noītēr pirti uz diennakti svainībām pa 100Eur , kurš gribēs piedalīties iemaksās kautkādu sumbolisku piķi 10Eur un atbrauks , kas neatbrauks tos arī nevaig. Būtībā jau šis pasākums iegansts motīvs bija Pelles vārdadienas svinības čomu lokā , tik čomu tā pavairāk. Tapēc arīs tās tradicionālās tortes Ja kādam ir vēlme tā darīt UZPRIEKŠU. Tad pilnīgi veinalga cik atbrauc , čomi svinētāji jubilāra apraudzītāji tāpat atbrauks. Tapēc tur arī "Dalībnieku" izlase , ko negrib redzēt savā jubileja tas uzraiz tikai pateikts , visādi psihi jocīgie un bijušie nafig bojāt jubilejas peizāžu. Visi pārejie welcomēti . Davanas vietā iemaksa par pirti kūku
Lunis kā vienmēr fantazē. Nekādas jubilejas, atlases un tortes. Ar jubilejām vispār nekādu sakaru neredzu, tā vienmēr bijusi tikai izklaide - kopā sanākšana, pirts. Tas, ja pāris ar putniem tika palūgti lidot ar saviem putniem citā virzienā nav atlase, vienkārši norobežošanās no negatīviem cilvēkiem, kas kretinē ar savu rīcību. Un kūkas vispār nekādas. Vienā no pēdējām reizēm bija kliņģeris ja pareizi atceros kā pateicība par to ka ikgadu vairāku gadu garumā tā kopā sanācām. Protams ka nekas nav sarežģīti - telpu noma, to nomaksā JA savācas pietiekams cilvēku skaits kas to sedz un uz priekšu, bet kā jau teicu - nesavācas vairs. Izklīdis tas sākotnējais bariņš kas bija un par šobrīd fotoblogā dzīvojošiem nezinu spriest cik tie aktīvi uz līdzdalību, jo neesmu te apgrozījusies jau vairākus gadus. Oliss, es neatceros cik, atkarīgs no pirts cenas, to izdali uz kādiem 10eur un iegūsi vidējo cilvēku skaitu kas nepieciešams, protams tā optimāli arī rēķinoties ar to cik guļvietas pieejamas un pēc tā pielāgojot maksu par deguniem.
Dolldia:Nē, citi pasākumi neinteresē, gribās slinkot un redzēt, kā citi slinko. Jo ziemā strādājot un ejot uz teātriem, man sagribēsies kādu neinteligentāku pasākumu
Nu re par cik mums inteliģents pasākums nopietniem cilvēkiem pedagogiem un klerkiem tad mums nesanāk laika citiem Taka modeļus mēs arī intlģentus ar klasisku profilu un cēlām formām aicināsim.
Bucis:Fotografēt.lv gan forši pasākumi un pirtis tiek organizētas,cik esu bijis baigi patika,bet te tik domā
------------------- man domāt, tas laika jautājums... noslāņosies publika un drīz ieies normālās sliedēs. Arī Erfoto kādreiz bija draudzīgi tusiņi , kā arī shutterī un fotoblogā ne sliktāki.
Man tāds naivs jautājums - vai noteikti jāperas? Vai nevar atbraukt jau nomazgājies? Un tādējādi vai pasākums nevar notikt krogā, restorānā, klubā, viesnīcā, pļavā u.t.t.
1. Pēršanās un mazgāšanās ir divas dažādas lietas. 2. Krogu var uzrīkot katras pirtes banketu zālē. 3. Restorāns, klubs - tev vajag lielu zāli pilsētas centrā, kur visapkārt citas svešas kompānijas, viesmīļi, pie tam ar lāzeriem un industriālajiem trokšņiem Liepājas Metalurga velmēšanas ceha skaņas līmenī? 4. Viesnīca - vispār nesapratu, kādus plezīrus var rīkot viesnīcas numuriņos. 5, Visprātīgākais variants ir par pļavu. Jo pļavas vidū jābūt dīķim, bet pie dīķa vienmēr būs pirts!
Uz mani tas teiciens attiecas vistiešākajā veidā. Man sāp mugura, tādēļ pirts procedūra ir ap pusstundu sausa karsēšanās, tad sāku mest garu, tad sāku pērties. Pirmais ir divi kušķi svaigu nātru, četri pērieni divos piegājienos. Tad trīs reizes ar priežu skujām. Var arī ar paegli, bet tas man par maigu un vieglu, ar priedes zaru var vicot, ka plīkšķ vien. Pēc tam ar bērza, ozola vai melnakšņa slotu kamēr apnīk, kopā aiziet 1,5-2 st. Vasaras sākumā pēc pirmajām 3-4 nātru reizēm vairākas dienas jākasās kā utainam bomzim, bet tad āda pierod.
Es Gunāru saprotu citādi- man liekas, ka plenērs ir pārāk plašs, trokšņains pasākums, lai to apvienotu ar pēršanos, kas ir mierīgs pasākums, kur viss vērsts tikai uz pēršanos, slotām, sajūtām un nesteidzīgu , tematisku, tradicionālu frāžu apmaiņu.
Kad mēs tos sākām 1990 nogalē definīcija bija vienkarša "Kodiens ar foto tehnikas līdzstiepšanu". Mēs tos atsākām pēc gadus 5 pātraukuma kas bija kādreiz Lielmeistariem pieņemts tussiņš pirtī tipa "Foto makšķerniekiem" Pamatā tie bija tie kas vēlāk dibināja Pro Foto savienību. Mums bija tradicionālie kodieni pirtī reiz sezonā tas ir 2-3x gadā. Tad nu Rudzis reiz mani pierunāja "Vai mani amatierīši ar var piedalīties" tad nu sākām pirmā bija Ķeguma jaunsvelmjos Kas bija interesanti tur parādijās līdz šim neredzēti "Šaroviki" kas pirms tam nebija iedomājams. Tad zortējām mehāniski , kas sapiķo tas aiz soliņa un pirtī kas mēģina "Na šaru" kos izmet laukā , pāris reizes pāris izmetām vairāk nemēģināj
Fandango:...pēršanos, kas ir mierīgs pasākums, kur viss vērsts tikai uz pēršanos, slotām, sajūtām un nesteidzīgu , tematisku, tradicionālu frāžu apmaiņu.
Tu te būsi sajaucis normālu latviešu pirtiņu ar mūzdienu šizoteriķu murgiem par pirti, kur galvenais esot pērēja un peramā zodiakālā saderība, pērienu jāsāk ar čakru ievibrēšanu, bet krāsnes akmeņiem jābūt četru šķīstu jumpravu lasītiem no strauta dibena, kurš tek uz austrumiem, pilnmēness pusnaktī. Tieši tādus murgus, kopā ar visādiem kosmiski-enerģētiskiem skrubjiem, var izlasīt visādās gudrās moderno "pirtnieku" pamācībās, pēc kurām gribas tos špecijālistus aissūtīt dancināt šķīvīšus kādā okultistu biedrībā.
Es atkal domāju to, ka "pirts kultūras" plašajai izplatībai Latvijā ir divi iemesli 1) vēsturiskās saknes no padomijas, kad tas bija viens no retajiem un legālajiem erotikas veidiem; 2) laika aizpildīšana, jo nevienā pasākumā nav jādomā scenārijs un izklaides. Fotogrāfu sabiedrībā nekas no šitā taču nav problēma!
Pirtī šmakauku dzer aristokrāti, deģenerāti, un pēdējie žūpas. Es tik ar aliņiem laižu burbuļus. Ja kas, ar kodējpartneriem ir švah, ja sadomātu vienkārši paņemt polšu un ar kādu sadzert, būtu jāvelkas 5 km uz pagasta centru pie saulesbrāļiem, kuri tur caurām dienām veikala pakšus stutē. Mani kaimiņi, zemnieki lieto tik pa svētkiem.