Hugo:Smuki! Genelec 8050A Studio monitori ir ļoti labi (liets alumīnija korpuss), kāpēc SUBam neņemi no tā paša Genelec, tomēr viena ražotāja sistēma labāk sapasētu
Bet par konverteri gan biku esi pārķēris... kam tev 32 bit 768 kHz, kur ņemsi materiālo ko tādā rezolūcijā klausīties ? RME ļoti laba firma, vienīgi pilnīgi to pašu (tikai bez aizdomīgā "lodziņa") tu dabūtu arī no ne AE sērijas > RME ADI-2 Pro www.thomann.de... www.thomann.de...
Bet pilnīgi ar atliektiem galiem pietiktu ar šo 24 bit 192 kHz > RME ADI 2 Vismaz šādi tādi 24 bit 96 kHz ieraksti ir nopērkami...
Vēl protams apakšām ir svarīgs telpas izmēr 50m²+ kur kārtīgām zemām frekvencēm staigāt, bet 20m² būs čābīgi, vo! Lai labi skan, PRIEKĀ!
Genelec drēbi zina. Mana ideja bija nedaudz pašpikot no B&W - paliels basa ledusskapis un augšā zemas difrakcijas korpusā midrange un pīkstulis. Izskatās, ka ideja strādā.
Genelec subi varētu ņemt, bet par divām pakām man nesanāktu, ka spēlēs tik zemu un jaudīgi. Ir pāris kompānijas, kas ražo līdzīgus subjus maniem un tie parasti maksā ap 4 pakām gabalā.
RME ir ļoti uzticama kompānija. Man darbā ir Babyface un Fireface UC, ļoti labi devaisi. ADI-2 Pro piedalījos testēšanā plus uzrakstīju aprakstu, tāpēc pēcāk dabūju nedaudz zemāku cenu. Plus vēl RME paši ir atzinuši, ka labāka DAC'a un ADC viņiem nav. ADC man vajag telpu un elektronikas mērīšanai.
32/768 man nevajag. Lieta ir tajā, ka es strādāju ar studijām visā pasaulē un man jebkurā diennakts laikā var uzklupt džeks, kurš miksē Teilori Swiftu un man būs jāaizstāv savu kompāniju. Man ir jābūt aparatūrai, kas ļauj ar krāniņiem pamērīties ar jebkuru pasaules studiju. Jo nu - braukt žigulī un teikt lambo pilotam, ka riteņi šķībi neizklausās īpaši ticami.
P.S. Zemās frekvences nelielās telpās nekur nestaigā. Tikko kā viļņa garums sasniedz istabas garāko dimensiju, tā telpa kļūst par rezonatoru un vairāk var runāt par istabas "piepūšanu", nekā viļņu atstarošanos un izklīšanu.
retro/vintāžas stilam nav ne vainas .... mans pēdējais projekts, vasarnīcas guļamistabai. Tilpums ap 120l , mellajā kastē zemo frekvenču skaļrunis, un atdalītā telpā vidējais, augšā ruporā pīkstulis. Darbinu ar 1978. gada Fisher resīveri, telpa ap 15 kv/m .... . neesmu savas kolekcijas safotografējis, jāiztiek pagaidām ar telefonbildi img.fotoblog.lv...
negatIvs:retro/vintāžas stilam nav ne vainas .... mans pēdējais projekts, vasarnīcas guļamistabai. Tilpums ap 120l , mellajā kastē zemo frekvenču skaļrunis, un atdalītā telpā vidējais, augšā ruporā pīkstulis. Darbinu ar 1978. gada Fisher resīveri, telpa ap 15 kv/m .... . neesmu savas kolekcijas safotografējis, jāiztiek pagaidām ar telefonbildi img.fotoblog.lv...
Kārtīgi pastrādāts, bet telpa pa mazu šāda izmēra datortumbiņām Nākošās jātaisa taures veidīgās , bet tur arī telpa lielāka derētu.
RudeWolf: Genelec drēbi zina. Mana ideja bija nedaudz pašpikot no B&W - paliels basa ledusskapis un augšā zemas difrakcijas korpusā midrange un pīkstulis. Izskatās, ka ideja strādā.
Genelec subi varētu ņemt, bet par divām pakām man nesanāktu, ka spēlēs tik zemu un jaudīgi. Ir pāris kompānijas, kas ražo līdzīgus subjus maniem un tie parasti maksā ap 4 pakām gabalā.
RME ir ļoti uzticama kompānija. Man darbā ir Babyface un Fireface UC, ļoti labi devaisi. ADI-2 Pro piedalījos testēšanā plus uzrakstīju aprakstu, tāpēc pēcāk dabūju nedaudz zemāku cenu. Plus vēl RME paši ir atzinuši, ka labāka DAC'a un ADC viņiem nav. ADC man vajag telpu un elektronikas mērīšanai.
32/768 man nevajag. Lieta ir tajā, ka es strādāju ar studijām visā pasaulē un man jebkurā diennakts laikā var uzklupt džeks, kurš miksē Teilori Swiftu un man būs jāaizstāv savu kompāniju. Man ir jābūt aparatūrai, kas ļauj ar krāniņiem pamērīties ar jebkuru pasaules studiju. Jo nu - braukt žigulī un teikt lambo pilotam, ka riteņi šķībi neizklausās īpaši ticami.
P.S. Zemās frekvences nelielās telpās nekur nestaigā. Tikko kā viļņa garums sasniedz istabas garāko dimensiju, tā telpa kļūst par rezonatoru un vairāk var runāt par istabas "piepūšanu", nekā viļņu atstarošanos un izklīšanu.
Tagad TOPĀ vēl viena Somu firma "Amphion" dabā nav nācies šos dzirdēt, bet slavas dziesmas ne pa jokam sadziedātas, gan jau ne bez pamata www.amphion.fi... youtu.be...
Pirms pāris gadiem, kad meklēju nomaiņu studijas monitoriem skatījos uz Event OPAL alumīnija kastēm www.eventelectronics.com... Skan šie monitorī fantastiski gandrīz 1:1 ar orgīnālu, (labāk par Genelec ) cena vidusmēra ap 1300 EUR gab. (tagad dārgāki palikuši) www.musicstore.de...
Beigās paliku pie demokrātiskāka Dynaudio modeļa, bet par šiem vēljoprojām domāju, vo! (Ir pieejami diezgan labi salizdinoši audio faili veselam lērumam sākumgala un vidējam segmentam studijas monitoru un tur Event OPAL jūtami lielākai daļai izpogāja pogas, ja ir interese var dabūt šo materiālu)
Pagaidām pieturos pie Focusrite Saffire PRO 40 audio interfeisa. Pie nomaiņas skatītos uz: Focusrite Red 4Pre global.focusrite.com... RME Audio Fireface UFX www.rme-audio.de... Vai kāda no Universal Audio Apollo modeļiem: www.uaudio.com...
Ja jau jāmērās ar krāniņiem, ar jebkuru pasaules studiju, tad var gaīties, ka RME ADI-2 Pro ir jūtami pa knapu
RudeWolf: Genelec drēbi zina. Mana ideja bija nedaudz pašpikot no B&W - paliels basa ledusskapis un augšā zemas difrakcijas korpusā midrange un pīkstulis. Izskatās, ka ideja strādā.
Genelec subi varētu ņemt, bet par divām pakām man nesanāktu, ka spēlēs tik zemu un jaudīgi. Ir pāris kompānijas, kas ražo līdzīgus subjus maniem un tie parasti maksā ap 4 pakām gabalā.
RME ir ļoti uzticama kompānija. Man darbā ir Babyface un Fireface UC, ļoti labi devaisi. ADI-2 Pro piedalījos testēšanā plus uzrakstīju aprakstu, tāpēc pēcāk dabūju nedaudz zemāku cenu. Plus vēl RME paši ir atzinuši, ka labāka DAC'a un ADC viņiem nav. ADC man vajag telpu un elektronikas mērīšanai.
32/768 man nevajag. Lieta ir tajā, ka es strādāju ar studijām visā pasaulē un man jebkurā diennakts laikā var uzklupt džeks, kurš miksē Teilori Swiftu un man būs jāaizstāv savu kompāniju. Man ir jābūt aparatūrai, kas ļauj ar krāniņiem pamērīties ar jebkuru pasaules studiju. Jo nu - braukt žigulī un teikt lambo pilotam, ka riteņi šķībi neizklausās īpaši ticami.
P.S. Zemās frekvences nelielās telpās nekur nestaigā. Tikko kā viļņa garums sasniedz istabas garāko dimensiju, tā telpa kļūst par rezonatoru un vairāk var runāt par istabas "piepūšanu", nekā viļņu atstarošanos un izklīšanu.
Tagad TOPĀ vēl viena Somu firma "Amphion" dabā nav nācies šos dzirdēt, bet slavas dziesmas ne pa jokam sadziedātas, gan jau ne bez pamata www.amphion.fi... youtu.be...
Pirms pāris gadiem, kad meklēju nomaiņu studijas monitoriem skatījos uz Event OPAL alumīnija kastēm www.eventelectronics.com... Skan šie monitorī fantastiski gandrīz 1:1 ar orgīnālu, (labāk par Genelec ) cena vidusmēra ap 1300 EUR gab. (tagad dārgāki palikuši) www.musicstore.de...
Beigās paliku pie demokrātiskāka Dynaudio modeļa, bet par šiem vēljoprojām domāju, vo! (Ir pieejami diezgan labi salizdinoši audio faili veselam lērumam sākumgala un vidējam segmentam studijas monitoru un tur Event OPAL jūtami lielākai daļai izpogāja pogas, ja ir interese var dabūt šo materiālu)
Pagaidām pieturos pie Focusrite Saffire PRO 40 audio interfeisa. Pie nomaiņas skatītos uz: Focusrite Red 4Pre global.focusrite.com... RME Audio Fireface UFX www.rme-audio.de... Vai kāda no Universal Audio Apollo modeļiem: www.uaudio.com...
Ja jau jāmērās ar krāniņiem, ar jebkuru pasaules studiju, tad var gaīties, ka RME ADI-2 Pro ir jūtami pa knapu
P.S. Protams ka zemās frekvences un arī pārējās nekur nestaigā, bet iztēloties jau var lai nav sausa runa, vo!
Amphion Two18 esmu dabā izmēģinājis, somiem patīk, ko dara mūsu kompānija un šamie bija atsūtījuši kopā ar savu pastūzi. Kopumā nebija slikti, augšas ļoti detalizētas. Amphion salīdzinoši zemu krosē pīkstuli, kas visticamāk dod to detalizāciju. Nezinu gan, kā pie augstākiem skaļumiem tā konstrukcija uzvedas.
Opal arī apsvēru, bet izskatās, ka Event pašlaik ir vai nu apmiruši vai ziemas miegā. Plus man ne līdz galam patika reporti par troksni no attiecīgo skandu portiem. Domāju, ka Dynaudio arī ir ne sliktāka izvēle, mums BM6 III, šķiet, stāv studijā.
Kopumā jau pagrūti ir dabūt draņķīgu studijas monitoru mūsdienās. 2-joslu kaste lielā mērā ir nobriedusi tehnoloģija bez īpašiem pārsteigumiem. Genelec ar saviem koaksiālajiem skaļruņiem un Kii Audio ar kardoīdo basu ir interesantākie varianti.
A kāpēc tie pārējie konverteri labāki par ADI-2 Pro? Es jau tāpat nepierādīšu, ka labāks. Vnk RME ir industrijā uzticams brends un šamo labākais DAC units ir labs arguments.
Un kā jau te minēja, Japānas lokālajās izsoļēs var atrast ļoti interesantas mantas, bet tas pārsvarā uz pagājušo laiku audio tehniku... jo mūsdienu labākos audio dzelžus neražo Japānā Pārsvarā jau Eiropa un Amerika ir priekšgalā, atiecīgi nav vērts čakarēties un meklēt Japānā.
Un kā jau te minēja, Japānas lokālajās izsoļēs var atrast ļoti interesantas mantas, bet tas pārsvarā uz pagājušo laiku audio tehniku... jo mūsdienu labākos audio dzelžus neražo Japānā Pārsvarā jau Eiropa un Amerika ir priekšgalā, atiecīgi nav vērts čakarēties un meklēt Japānā.
Paldies par info Hugo.Parakāšos.Gribu nopirkt normālu CD atskaņotāju,ir daži japāņu brendi,kuri man patīk kā skan.
Izskatās, ka labas datortumbiņas, a kā skan? Nelielām telpām pilnīgi pietiekams izmērs.
Skan normāli. paņēmu sakarā ar savu tieksmi uz aizgājušo gadu aparatūru, un nepieciešamību pēc nelielām vieglām dežurtumbiņām, kuras viegli aiztransportēt no vienas vietas uz otru, pārsvarā savu audiodzelžu testiem, īslaicīgiem pieslēgumiem. kā jau vecs stagnāts, priekšroku dodu kārtīgām trīsjoslu kastēm ....
Skaņu stūrīša stūrītis ar draugiem, kuri arī mīl mūziku! Kad jāuzgriež skaļāk tīri labi klausa, bet ja pavisam skaļi sagribas un vajag uzdancot tad jāieslēdz citas.
Man būs jautājums RudeWolf, par DACi .... kad pieslēdzu pie portatīvā usb DAC, klausoties mūziku, dzirdami klusi, periodiski sprakšķīši. Izmantoju mobīlo internetu. Tas pats DAC pieslēgts pie CD atskaņotāja ar optisko kabeli, strādā ideāli
negatIvs:Man būs jautājums RudeWolf, par DACi .... kad pieslēdzu pie portatīvā usb DAC, klausoties mūziku, dzirdami klusi, periodiski sprakšķīši. Izmantoju mobīlo internetu. Tas pats DAC pieslēgts pie CD atskaņotāja ar optisko kabeli, strādā ideāli
Kā portatīvajam ar CPU noslodzi? Teorētiski sprakšķus var dabūt, ja bufera izmērs par mazu un cpu netiek līdzi mūzikai. Ja vari/zini, kur to dabūt, pamēģini pastiept bufera garumu lielāku.
Pie citiem datoriem arī sprakšķ? Lai arī rakstīts "driverless" ... var būt, ka oprētājsistēmas izmantotā USB draivera un DAC kastītes konflikts (visticamāk!) Vai visos režīmos sprakšķ? 16-24-bit X 32kHz, 44.1kHz, 48kHz, 88.2kHz, 96kHz, ...? Vienkāršs WAV fails arī sprakšķ?