Bļin, ja pamanīji, tas biji Tu, kas sāka dziedāt par apkopējām RS... Es minēju tikai kā vienu no tipiskākajiem ārpakalpojuma piemēriem. Un, kā pats saki, tās apkopējas šancē vakarā - ja izdodas atrast, ko tīrīt pirms tiem tramvajiem, tad arī tur var atrast optimizācijas iespējas.
visai interesantas idejas dzimst aplūkojot statistiku, par pārvadāto pasažieru skaitu gadā... 2000: 250 300 000 2001: 247 500 000 2002: 255 900 000 2003: 244 400 000 2004: 260 700 000 2005: 274 300 000 2006: 278 400 000 2007: nav datu 2008: nav datu 2009: nav datu 2010: 133 399 525 2011: 140 447 176 2012: 141 371 668 2013: 150 104 863
Ja nemaldos - e-tampon ieviesa ~2009. gadā... Secinājumi - lai arī e-tampon uzturēšana "nezkāpēc" izmaksā tikpat cik uzturēt konduktorus - neapmaksāto braucienu (zaķu) skaits ar konduktoriem bija krietni mazāks. Secinājumi - padariet neiespējamu (būtiski samaziniet) braucienu bez biļetes un finanses pašas no sevis parādīsies... jo ja no 278 milj atņēm 150 milj - ir 128 milj braucienu samazinājums (vai patiešām sabrtans ir palicis gandrīz uz pusi tukšāks???) pareizieniet 128 miljonus ar kaut vai 60 centiem un nepilni 77 milj EUR iekrīt RS kasē kā no gaisa... Lūk arī trūkstošais finansierējums...
hujanķšķi, labāk pastāsti, kā gņilusiks, rīdzenieks, īstenais, tiekot Saeimā, veikli aizdeklarējās uz Carnikavu. 400 latiņi pie algas klāt, "kompensācijai". Un tagad raud, ka cilvēki Rīgā nedeklarējoties. Lai nemuld.
KVAA-II:esot tā laime rīdziniekiem - jo pie varas "nepareizā partija" - tapēc valsts neļauj Rīgā noteikt vietējiem atlaides, kā ir citās pilsētās tā kā sakiet paldies par cenām - Vienotībai PS latviešu "politikas" specifiska - mums nav un citiem ar nedosim, bojāsim cik jaudas dzīvi
Pēc tevis jaunkrievija skumst, ej tur ievies sociālismu un apgaismo. Neveiksmi darbos.
Man rādās, ka rīdzinieki r baigi aprobežoti savās robežās un tiem rādās, ka rīgu nosedz neredzams mūris, ka ja to šķersos rīdzinieka smadzenes pārvērtīs ķīselī. Nu nav tā kvarkškā II kungukundze. Arī Latvijā ir partijas atšķirīgas, kā galvenāpartija un atlaide3s visiem ir līdzīgi, kā Rīgā.
talavietis:konduktori nav ārpakalpojums un otkatu neuztaisīsi, a tā, kāds `pirka, uzstādīja, apkalpo e-tamponus
nu re - problēma nav pakalpojuma cenā klientam, bet pašu mantrausības un neizdarības dēļ samazinātajos tīrajos tiešajos ienākumos, bet jāvaino, protams, pie tā citas partijas ka nekompensē pašu neizdarību....
Un jā - Saeimā met lūpu, ka pozīcija, lūk viņus - sūrdienīšus ignorējot, bet Rīgas domē laikam paši dikti jau nu rēķinās ar tur esošo opozīciju...
ak34:4k darbinieku ir daudz. Mans minējums ir, ka tos var stipri samazināt
Ar kuru no zemāk redzamajiem Tu piedāvā sākt atlaišanu? Nereti reālajā dzīvē ir tā, ka uzņēmumā strādā viens vai vairāki Vasjas, mierīgi dara savu darbu, un izdara ļoti labi. Tad, sākoties treknākiem laikiem, Vasju apkarina ar dafiga visādiem menedžeriem un, kad laiki kļūst sliktāki, pirmais rindā uz atlaišanu ir tieši Vasja. Tas ir tieši tas, kas jau ir noticis ar konduktoriem Rīgas satiksmē. Nākamie būs kuri - šoferi, remontstrādnieki?
Mani plānotā biļešu cena ciparu izteiksmē nesatrauc. Domāju, ka 1,0-1,3 EUR par vienu braucienu būtu reālais cipars, tikai jāizbeidz bezmaksas vizināšanās ar pensionāru apliecībām. Mani satrauc : 1) ka manipulēšana ar biļešu cenām Rīgā ir kļuvusi par tradicionālu SC politisku aktivitāti. Pie inflācijas normas robežās nav ne loģisks, ne ekonomiski pamatots biļešu cenu straujš kritums vai kāpums vairāk kā 1,2-1,3 reizes, bet šoreiz tas ir pat 1,64 reizes. Pieļauju, ka šoreiz cenu kāpumā ir jau ierēķināts to kritums pirms nākamajām pašvaldības vēlēšanām, ko skaļi pasniegs kā rūpes par cilvēkiem un SC talantu ekonomiskajās lietās. 2) ka Rīgas satiksme un tagad pēc namu pārvalžu apvienošanas vienā arī Rīgas namu pārvaldnieks(RNP) ir nevis Rīgas domes, bet SC kabatas struktūras. "Kabatas" gan pārnestā, kan tiešā nozīmē. Kad SC apvienoja daudzās namu pārvaldes, tad jau tad bija skaidrs, ka tas tiek darīts nevis rūpēs par iedzīvotāju labāku apkalpošanu, bet gan tādēļ, la varētu kontrolēt apvienoto naudas plūsmu un arī kadru politiku, jo daudzi vecie namu pārvalžu šefi nebūt nebija SC atbalstītāji, bet tagad viss RNP ir SC kontrolē. 3) satraukumu rada SC kontrolētās it kā arodbiedribas LABA aktivitātes. www.tvnet.lv...
Šī puspelēkā LABAs finansēšana no SC kontrolē esošo pašvaldības uzņēmumu kases un viņu uzvedība (sarkanie tērpi, kareivīgie saukļi, bez maz vai politinformācijas šo sapulcēs) stipri atgādina Krieviju, kur tādi sarkanapmetņainie jau soļo brašās draudīgās kolonnās kremļa politikas aizstāvībai. 4) mani satrauc, ka pārējo partiju savstarpējo ķīviņu dēļ SC tā arī nejūt normālu (nerunāsim nemaz par efektīvu) opozīciju un jau šodien ir droši par uzvaru arī nākamajās vēlēšanās. Jo saprot, ka vienīgais konkurents viņiem var būt tikai visu citu kaut cik ietekmīgu partiju apvienotais saraksts, bet tas savukārt nez vai taps pašu latviešu savstarpējo nesaskaņu dēļ.
smartins: ...reālajā dzīvē ir tā, ka uzņēmumā strādā viens vai vairāki Vasjas, mierīgi dara savu darbu, un izdara ļoti labi. Tad, sākoties treknākiem laikiem, Vasju apkarina ar dafiga visādiem menedžeriem un, kad laiki kļūst sliktāki, pirmais rindā uz atlaišanu ir tieši Vasja.
Tas jau sen, vēl krievu laikos zināms teiciens: Один кидает, семеро стоят, кричат: "Не заваливай!"
ak34:4k darbinieku ir daudz. Mans minējums ir, ka tos var stipri samazināt
Ar kuru no zemāk redzamajiem Tu piedāvā sākt atlaišanu? Nereti reālajā dzīvē ir tā, ka uzņēmumā strādā viens vai vairāki Vasjas, mierīgi dara savu darbu, un izdara ļoti labi. Tad, sākoties treknākiem laikiem, Vasju apkarina ar dafiga visādiem menedžeriem un, kad laiki kļūst sliktāki, pirmais rindā uz atlaišanu ir tieši Vasja. Tas ir tieši tas, kas jau ir noticis ar konduktoriem Rīgas satiksmē. Nākamie būs kuri - šoferi, remontstrādnieki?
RS nav jēgas kaut ko optimizēt. Ja pietrūkst nauda - jāpaprasa tik dotācija, kas šogad būs gandrīz 100 mil. Tāpēc gan jau ka var atrast ko atlaist
smartins: Ar kuru no zemāk redzamajiem Tu piedāvā sākt atlaišanu? Nereti reālajā dzīvē ir tā, ka uzņēmumā strādā viens vai vairāki Vasjas, mierīgi dara savu darbu, un izdara ļoti labi. Tad, sākoties treknākiem laikiem, Vasju apkarina ar dafiga visādiem menedžeriem un, kad laiki kļūst sliktāki, pirmais rindā uz atlaišanu ir tieši Vasja. Tas ir tieši tas, kas jau ir noticis ar konduktoriem Rīgas satiksmē. Nākamie būs kuri - šoferi, remontstrādnieki?
RS nav jēgas kaut ko optimizēt. Ja pietrūkst nauda - jāpaprasa tik dotācija, kas šogad būs gandrīz 100 mil. Tāpēc gan jau ka var atrast ko atlaist
Vo! Paņems dotāciju un visi otkatņiki un menedžeri mierīgi tusēs tālāk.
Nezinu,[/url] es praktiski ne reizi neesmu braucis ar RS, bet man pa kabatu sita tieši, tikko valstī sāka trūkt, tā degvielai akcīzi klāt... ko tad nebļāvāt? ā, to tak nekrievi pieņēma Kā man riebjas šī divkošu banda- visas partijas solīja praktiski par brīvu braukt Rīgā, bet sagadīšanās dēļ Vienotība ar savu pretkrievu aģitācijas saukli un st.... Elerti izgāzās, un kā atļausi krievam ieviest bezmaksu ... jādara bija viss, lai to aizliegtu. Ot tā , rīdzinieki, lamājiet krievu un priecājaties par biļešu cenu
Kur paliek akcīze? Pareizi, valsts budžetā. Kur paliek RS dotācijas? Pareizi, caur atkatiem gļušakova promocijas fondā. Lai var tantītes saorganizēt, kas gņilusikam roiņas pabučo, kamēr šis izdomā, ko rādīs - uzvaras žestu vai sieviešu dzimumorgānu. Otrais būtu precīzāk, kā iepazīšanās.
versatile, neiet runa par to, kur un kā, iet runa, ka pirmsvēlēšanu solījumos Rīgai, praktiski visām partijām bija solījums, Rīgā bezmaksas transportu.
Gaidīju, kad lietotājs Kvaa to ieliks savā topikā pa Latvijas ekonomiku, jo 1) tas ir slikti; 2) tas notiek Latvijā. Nez kāpēc kavējas, droši vien būs rīt...
Žīdam (fotogrāfam) jautā: - Cik ir 2x2? - A mēs pērkam, vai pārdodam?
t.b. cik te diskusijas bijušas par to, ka ir tikai normāli par fotogrāfa darbu saņemt n-tos simtus/tūkstošus, jo "viss maksā tik, cik maksā", tur tehnika jāpērk, vēl kas... A te kāds no brauciena cenas protestētājiem zin, cik maksā viens jauns autobuss?
Sapper:nez, pēc rīgas satiksmes afēras - ūdeni pērk kā super duper mazgāšanas līdzekli, vectēvam šablons salūzīs vai nē?
Kas ir RS, tas pat ezīšam skaidrs, šoreiz interesantāka ir KNAB aktīvā NEieinteresētība. Nez, kurš nu tajā atkal skaitīsies vainīgais.taču ne kāda no labajām meitenēm?
smartins:Žīdam (fotogrāfam) jautā: - Cik ir 2x2? - A mēs pērkam, vai pārdodam?
t.b. cik te diskusijas bijušas par to, ka ir tikai normāli par fotogrāfa darbu saņemt n-tos simtus/tūkstošus, jo "viss maksā tik, cik maksā", tur tehnika jāpērk, vēl kas... A te kāds no brauciena cenas protestētājiem zin, cik maksā viens jauns autobuss?
smartins:Žīdam (fotogrāfam) jautā: - Cik ir 2x2? - A mēs pērkam, vai pārdodam?
t.b. cik te diskusijas bijušas par to, ka ir tikai normāli par fotogrāfa darbu saņemt n-tos simtus/tūkstošus, jo "viss maksā tik, cik maksā", tur tehnika jāpērk, vēl kas... A te kāds no brauciena cenas protestētājiem zin, cik maksā viens jauns autobuss?
Nepataisi sevi par izsmieklu!
Par vēlu. Un vai Tu zini cik citronu aizgāja no Mersedesa uz domi ?
KVAA-II:braucu ar veļiku šodien + nav sniega - apledojums, drusku auksts
Ceru, ka ziemai nopirki atsevišķu grabuli, jo sāls, smilts un šļurza ātri norakstīs ritošo, ja biežāk vizināsies
Šogad pa Rīgu tai ziņā ir ideāli. Sniega maz, kaisa reti, pļuras nav, viss daudzmaz piesalis. Cita šaize, ka ziemā braucot tiku pie kristāla ceļgala un tagad vairs neriskēju. Tā jau pa sniegputeni braukt ir pats labumiņš, sniegs vēl tīrs, slodzīte drusku cita, parasti arī daudzmaz silts...
Savu kara zirgu roka neceļas dzīt laukā, padārgi sanāks pirkt jaunus shim 105 loriņus es labāk mājās uz ruļļa minu, tehnikas skiliem nenormāls pluss, īpaši ja ir klipšu pedāļi. A ceļus jāsaudzē, fakc!
versatile:nu pa sniegu jau ar šosi maukt ir em, tas pats kas ar ferrari piekabi vilkt. Ar mēsliem.
Manā gadījumā ne tik traki, jo braucu ar CX ( Cyclo-cross ) riteni. Tas ir kaut kas pa vidu starp mtb un šoseju, tuvāk pēdējam, īpaši, ja komplektē ar slikiem. Rāmja ģeometrija nedaudz atšķirās, zobrats mazāks utt Ļoti universāls ritenis, jokaini, ka pagaidām tik reti sastopams. Var uzlikt pat līdz 42 mm pumpainās riepeles un maukt mtb trasēs ar ka prieks www.flandersfietsen.be... Neslikts sab. trta aizstājējs Ziemā gan nekā
domāju, ka turētu līdz 110kg toč ar dubultajām aplocēm un tie nav īpaši dārgi! Aerodinamiskos karbona mazspieķu monstrus kārtīgs letiņš gan nevar pirkt
smartins:Žīdam (fotogrāfam) jautā: - Cik ir 2x2? - A mēs pērkam, vai pārdodam?
t.b. cik te diskusijas bijušas par to, ka ir tikai normāli par fotogrāfa darbu saņemt n-tos simtus/tūkstošus, jo "viss maksā tik, cik maksā", tur tehnika jāpērk, vēl kas... A te kāds no brauciena cenas protestētājiem zin, cik maksā viens jauns autobuss?
NilsS:domāju, ka turētu līdz 110kg toč ar dubultajām aplocēm
Nu man MTB 8nieki regulāri jātaisno. Bet izskatās, ka ja ņemšu jaunu velo, MTB tas nebūs. Kaut kas pilsētas tipa ar cieto dakšu un puslīdz glumajām riepām + disku bremzēm.
Prieks ziemas katru gadu salieku jaunu 26"nieku - jo ar 26" ir mazāka iespēja iedzīvoties astotniekā un ir lielāka riepu izvēle. Piemēram, kā pagājušoziem - man vislabāk patika 2,35 traktori ko sniegu kult. Bet šoziem radzenieces beidzot var izbaudīt. CX ir forši kamēr nav ledus. DB ir ekonomiski izdevīgi un praktiski - pie maza astotnieka var netraucēti braukt, bremzes nestrīķē. Un aploks ar nedilst.
Bet par sab.tr. tēmu. Paskatījos cik sanāk maksa lai nokļūtu no Juglas uz Ķengaragu. Jugla -> Jāņavārti Ar vilcienu biļete ir 70centu, tātad vienā virzienā 1.4eur. Laiks sanāk 45min.
Starpcitu, ir arī reizi kur biļete ir tikai 53centi. www.1188.lv...
Mūsu domas saskan Atgriežoties pie diskusijas saknes - cerēju, ka rīdzinieki uztaisīs kārtīgu protestu, bet nē riktīgi letiņi..... Man šķiet, ka pa RS var sist tik caur maku. Teiksim vasarā 3 mēnešus neizmantot sabiedrisko un ja tā rīkotos vismaz 20% rīdzinieku RS būtu spiesta pārskatīt cenas. Var tak iekārtoties visādi - braukt ar vilcienu, riteni, iet kājām, ir ļaudis kuri pat skrien uz darbu