Idejiski daudzi musējie dauņi grib līdzināties , TĒLOT pakaļ .bet švaki pa lielam sanāk jo NAV bomži tik mēģina mārkaķoties pakaļ. Tāpat kā "Britu skolai" kur minimums jābūt dzimušam svalkā pie rūpnīcas , vai totālā mietpilsoņu caurumā kā Pars M lai sanāktu KRUTA un pa īsta,.
Grūti noticēt, ka puisis TĀ blieza neko neprazdams! Sākumā nesapratu, kāpēc čalis visu pameta. Bet laikam pēc šitādas dzīves patiesības, šķilt beibes pludmalē vairs nav fans. Tas viss tiešām ar štrunta polaroidu ?!!!
Lunis:Idejiski daudzi musējie dauņi grib līdzināties , TĒLOT pakaļ .bet švaki pa lielam sanāk jo NAV bomži tik mēģina mārkaķoties pakaļ. Tāpat kā "Britu skolai" kur minimums jābūt dzimušam svalkā pie rūpnīcas , vai totālā mietpilsoņu caurumā kā Pars M lai sanāktu KRUTA un pa īsta,.
Lunis:Idejiski daudzi musējie dauņi grib līdzināties , TĒLOT pakaļ .bet švaki pa lielam sanāk jo NAV bomži tik mēģina mārkaķoties pakaļ. Tāpat kā "Britu skolai" kur minimums jābūt dzimušam svalkā pie rūpnīcas , vai totālā mietpilsoņu caurumā kā Pars M lai sanāktu KRUTA un pa īsta,.
Kas ir Pars M un kur var apskatīt viņa darbus?
Kļūdaini uzrakstījies, latviešu alfabēts tomēr sarežģīta lieta. Martin Parr nav pazīstamākais šī žanra fotogrāfs no Anglijas, ir arī tāds Lee Jeffries. Amerikā, protams, tas ir Bruce Gilden. Un saukt var vēl un vēl. Mike Brodie darbi it kā ir līdzīgi, bet tomēr citā žanrā - uzņēma tos kā "pašu cilvēks tajās pašās kurpēs". ASV un Lielbritānijā proletariāts ir viegli atrodams sociālais slānis, fotogrāfam nemaz nevajag bomžoties. Kapitālisms var atstāt neglītu nospiedumu sejās un dzīvēs.