shvaboc:kas tas par trolejbusa maršrutu? http://lh6.ggpht.com/_vePOVXL1Sfk/RtCjavkXy7I/AAAAAAAABwg/UES2XIpAzT0/s1152/5182.39dia2278.12%20Riga%20do%2021-05-87.jpg
mezhaparkaa bija 2. trolejbuss. no saules daarza liidz dzelzceljam
5 un 10 ir gadijies STUMT uz Torņkalna tilta aukšā kad šis pa lapām buksē Kadreiz Fotocentra laboris bija Bišumuižā parauģenes dobspiedē , tad nu braukāju ar 10 tramvaiju uz darbu , rudeņos šad tad nācās to iestumt Kantora ielas galiņš ar pazīstama vieta
Tur kautkas nav kārtība ar Datumiem BILDĒS visur ir agrs pavasarais Aprīlis/ Maija sākums bet rakstīts ka AUGUSTS
5 un 10 ir gadijies STUMT uz Torņkalna tilta aukšā kad šis pa lapām buksē Kadreiz Fotocentra laboris bija Bišumuižā parauģenes dobspiedē , tad nu braukāju ar 10 tramvaiju uz darbu , rudeņos šad tad nācās to iestumt Kantora ielas galiņš ar pazīstama vieta
Tur kautkas nav kārtība ar Datumiem BILDĒS visur ir agrs pavasarais Aprīlis/ Maija sākums bet rakstīts ka AUGUSTS
Eu,a es tajā dobspiedē drusku pastrādāju,kad tur vēl drukāja,laboris acīmredzot pēc tam iekārtots,kur tie lielie fotoverķi pēc tam palikās?
60uz5komats6: Eu,a es tajā dobspiedē drusku pastrādāju,kad tur vēl drukāja,laboris acīmredzot pēc tam iekārtots,kur tie lielie fotoverķi pēc tam palikās?
Laboris bija citā ēkā tur kur "Tintes noliktava" uz Olektes pussi Bija tas 1987-1990 gadam. Velak laboris pārvācās uz Vecrīgu uz Arhitektūras pārvaldes ēku
60uz5komats6: Eu,a es tajā dobspiedē drusku pastrādāju,kad tur vēl drukāja,laboris acīmredzot pēc tam iekārtots,kur tie lielie fotoverķi pēc tam palikās?
Laboris bija citā ēkā tur kur "Tintes noliktava" uz Olektes pussi Bija tas 1987-1990 gadam. Velak laboris pārvācās uz Vecrīgu uz Arhitektūras pārvaldes ēku
Znači,es pēc tevis to vietu atstāju (1991),jā interesanti,kurš tos sienā iebuvētos un pie grīdas pieskruvētos fotoverķus misenē meta "Lana" vai jau "Polaps".
tramvaji 1. mezha kapi - radio tornis 2. mezha kapi - zasulauks 3. 45 visusskola gagarina ielaa - krasta masiivs 4. mezha kapi - imanta 5. tas pats kas shodien 6. jugla - auseklja iela 7. shodienas 8. tirgus - maskachka, salu tilta rajonaa 9. shodienas 10. shodienas 11. shodienas
troleji 1. shodienas 2. saulesdaarzs - duntes ielas dz. paarbrauktuve 3. shodienas 4. shodienas 5. tirgus - daugavas stadions 6. 7. mezhciems - paari akmens tiltam ....??? 8. briiviibas piemineklis - ziepniekkalna saakums 9. 10 12 briiviibas piemineklis 13 shodienas 14 15 16 17 purvaciems, paari akmens tiltam... ??? 18 19
ja nemaldos tad 80tajos dazhi marshruti izkrita...
Biju vēl dzirdējis, ka 2. senos laikos no Zasulauka (stacijas vai Tapešu ielas?) līdz Meža kapiem braukāja. Starp citu, sliedes līdz Tapešu ielai vienmēr ir bijušas, vai to gabaliņu no Zasulauka stacijas kaut kad vēlāk piebūvēja klāt?
smartins:Vispār, šito visu jūs no galvas atceraties, vai kaut kur atradāt? Es te bišk pameklēju gūglē, nekādus vēsturiskos maršrutus nemaniju.
naa... vismaz es esmu riidzinieks, visu muuzhu pa centru dziivoju, kad bastojaam skolu - vizinaajaamies ar sab. transportu - kartinja bija un pirmie kinoseansi saakaas ap 11/12
1.Petersalas--Daugavpils( iela ). 2.Sarkandaugava--Saules dārzs. 3.Centrālais kolchozu tirgus--Sarkandaugava. 4.Centrālais kolchozu tirgus--Šmerlis. 5.Daugavas stadions--Rītupes iela. 6.Pilsoņu iela--Dzelzavas iela. 7.Kafejnīca "Priedes"--Ķeguma iela. 8.Raiņa bulvāris--Ābolu iela(8,9,12 galapunkts Raiņa bulvāris bija Brīvības piemineklis ap kuru,tad arī šie apkārt griezās) 9.Raiņa bulvāris--Iļģuciems2 10.Ausekļa--Daugavas stadions. 11.Raiņa bulvāris--Līvciema iela. 12.Stacijas laukums--Līvciema iela 13.Centrālais kolchozu tirgus--Biķernieku iela. 14.Petersalas iels--Ķeguma iela. 15.Inzenieru iela--Pavlova iela. 16.Stacijas laukums--Šmerlis. 17.Kuģu iela--Purvciems. 18.Stacijas laukums--Mežciems
Viss 1979 gadā vairāk nebija,tālākie numuri tika ieviesti sākot no 80tajiem.
smartins:Vispār, šito visu jūs no galvas atceraties, vai kaut kur atradāt? Es te bišk pameklēju gūglē, nekādus vēsturiskos maršrutus nemaniju.
Рига схема городского транспорта.
Главное управление геодезии и картографии при Совете Министров СССР Москва 1979
Схема составлена и подготовлена к печати фабрикой Nо5 ГУГК и отделом пассажирского транспорта и связи исполнительного комитета Рижского городского Совета народных депутатов в 1979.г Консультант Э.Я. Гражулис. Редактор Л.В. Стулова. Фотографии Б.Е. Бутусова. Течнический редактор Л.Ч. Соболева
Подписана к печати 30.II.79. Т-19221 Формат бумаги 75х122,Бумага картографическая. Печ.л.1. Усл.печ.л.0,72 Тираж 125 000 экз. заказ No 169 Цена 43 коп.
„...2.Centrālais kolchozu tirgus--Tapešu iela...” Tiešām 1979, tik radikālas izmaiņas? No 60to beigām līdz 1978. ierasts maršruts bija ar Nr.2 no krastmalas pretī melu oratoru ministērijai līdz Miera – Palīdzības krustam, tātad čimbulis nu nekādi negriezās ap/pa tirgu, jo grabēja pāri okķambrskijam mostam?
orks:„...2.Centrālais kolchozu tirgus--Tapešu iela...” Tiešām 1979, tik radikālas izmaiņas? No 60to beigām līdz 1978. ierasts maršruts bija ar Nr.2 no krastmalas pretī melu oratoru ministērijai līdz Miera – Palīdzības krustam, tātad čimbulis nu nekādi negriezās ap/pa tirgu, jo grabēja pāri okķambrskijam mostam?
izskataas, ka jau 59 gadaa brauca no tapeshu ielas liidz kapiem...
Oi, tā 1959. gada shēma tīri labi sakrīt ar 60to gadu atmiņām. Pa Čakmarijas (Suvorova) ielām gan trambulis negāja jau 60to vidū, bet Nr2 maršruts kā tur zīmēts un pirmais līdz Lilijas ielai vēl visus 70tos grabēja. Tikai 11tais tad jau griezās gar radiotorni un atpakaļ, pa padumjo bulvāri vairs neklenderēja.
Paldies par linku- vienmēr jau patīkami jaunības laiku Rīgas skatus atsvaidzināt atmiņā! Palasījos un mēģināju minētos maršrutus salīdzināt ar to, ko atcerējos. Vienīgais man "neštimmē" ar 5.trolejbusu, ko, mācoties aviācijas institūtā, bieži izmantoju- vismaz 70-to gadu sākumā tam bija galapukts pie Aviācijas institūta galvenā korpusa Lomonosova ielā.
smartins:1959. gada kartē vēl līkums pa Suvotova, Avotu un Pērnavas ielām. Kad ta tās sliedes likvidēja?
Tas bija no mieralaikiem saglabājies maršruts.A fig viņu zin,kad likvidēja 70tajos tā vairs nebija.
Slieds likvidēja ~1974 Labi atveros ka vēl uz sagatavosjanas klasi ejot Sliedes bija bet tad kad sāku iet jau skolā tas ar tādu jocīgu patasi tāka bukiem nema laukā. Tas istenībā bij viuens ni senakajiem marsrutiem Rīgā tas kur sjie orģinalajā Grīžīņa Varnu ielas republika šie zukserus spieda. Tur kur bija galapunkts pie grizinkalna un medskolas pec tam ilgi bija 13 trolebusa galapunkts,