ok, izmaiņas cenrādī. BET! Ja man ir fotološi kontā, bet nepietiek stapisķikai, tad lai orderotu, man jāsūta SMS. Stulbums ta tas, ka atveras logs BEZ informācijas: Cik lati ir viens fotolosis UZ KURIENI un KAADA sms jaasuuta - respektīvi, ja es neatceros savu msitisko "INFO BLOG 296", tad kontu papildinat man nav iespejams - a ja ir, tad tas ir jaameklee admini, ielogojieties draugos, pačekojiet maksājumu sistēmu - lai ievāktu piķi, svarīgi ir lai ir ĒRTI samaksāt.
un, ja 1 sms par 35 sant joprojam ir 35 fotolohi, tad jaunā statisktikas cena ir cūcība. Ja ne, atvainojos.
Elik, ok, tur ir rakstiits - bet kamoon. INFAI PAR TO KAA MAKSAAT JABUT TUR, KUR TO SKATAAS - respektiivi, gribot pasutit. uztaisi refreshu savam usability zinashanam ar perspektivu uz online komerciju. n-tie klikskji, kamer saproti, ka shita samaksat nevares, tad mekleet mans fotoblog, tad spaidiit pogas - NAFIG?! pie kam - kods ir mainijies. a ko, ja cilvek smartfonii automatiskais sms senders, teiksim, 1x menesi? nevajadzeja ta ka pabridinat?
Btw, Elik - Tev Rīgas Satiksmē strādāt vajadzētu. Viņiem arī klienti id domāti RS ērtībām, un jebkura klienta problēma ir lieks sarežģījums, un vispār, labāk būtu, ja klientu nebūu vispār un netraucētu.
Bet vispār mana tev atbilde: kašķīgu klientu man arī darbā pietiek. Bet tie vismaz man algu maksā.
Ja tā vietā, lai uzrakstīt normālu vēstuli ar ieteikumiem un bugreport uz e-pastu, tu atver topiku forumā un sāc uzbraucošā tonī pieprasīt to un šito, tad es nevaru tev neko citu atbildēt - nepatīk, nelieto. Tev laikam vēl joprojām nav pielecis, ka fotoblogs ir entuziasma projekts un te neviens nevienam neko nav ne parādā, ne pienākumā darīt...
Kopš jaunās versijas palaišanas nav visi gļuki izķerti un tas ātri arī nenotiks, ņemot vērā ka Gljukam pašlaik ir daudz svarīgākas lietas ko darīt.
versatile:Btw, Elik - Tev Rīgas Satiksmē strādāt vajadzētu. Viņiem arī klienti id domāti RS ērtībām, un jebkura klienta problēma ir lieks sarežģījums, un vispār, labāk būtu, ja klientu nebūu vispār un netraucētu.
Eliks - epastu?! Uz to, kas apakšējā labajā stūrī rādās? vismaz šobrīd tur ir TUKŠUMS. Pielecis man ir un sen. Un tāpēc arī diezgan regulāri tos sanķikus ieskaitu, patērēju. Nav jau daudz iespēju šamos iztērēt, anyway.
tā ka ja Tu, tā vietā lai norītu krupi un pateiktu - jā, noluņojām, pieliksim rindkopu ar info pioe paziņojuma, ka nepietiek fotolatu, nevis tikai "gļuks - a piķa ta nav" (nu, vai kā nu tur) - iesaki man nelietot pakalpojumu, tad sorre.
BTW. Arī iepriekš, kad ilgi lūdzu aizliegt animētos GIFus kā avatarus, progress notika tikai tad, kad pats Eliks biš naudiņas trafikā pazaudēja. Tā ka... Praktiski pierādījies, ja nebļausi, nedabūsi. Vot i bļauju, un šoreiz pat Tavā labā.
versatile, tātad tu gribētu, lai atbilde būtu aptuveni šāda?
Atvaino, cienījamias versatile, par mūsu stulbumu, kura dēļ atveras logs BEZ informācijas. Par to, ka esam idioti, kas nav padomājuši, par Jūsu ērtību bez liekiem klikšķiem, kas vispār ir absolūtais usability standarts, kuru mēs savā tumsonībā neesam ievērojuši, kamdēļ pazemīgi dosimies uz draugiem.lv celt savu zemo intelekta līmeni attiecībā uz online maksājuma sistēmām. Apzvēram, ka turpmāk mūsu prioritāte numur viens būs Jūsu ērtība un labklājība šajā portālā. Ceram, ka šis mazais pārpratums neradīs saspīlējumus mūsu nākotnes sadarbībā un kā kompensāciju par savu neizdarību vēlamies sniegt Jums 1 000 000 FL un neierobežoto bilžu izvietošanu galerijā.
redzi, ja tu ar mani runā kā klients ar izpildītāju, tad es tev atbildu - sorry, ne tur iebrauci. Savukārt, ja tu kā čoms gribi runāt, tad ar tādu attieksmi es tevi pasūtu nakuj.. kā čoms
Nu, tā pirmā atbilde vismaz nebūtu samelota. Bez miljona varu iztikt, tiesa. Ja tomēr uzstāj, tad labāk pēc aktuālā kursa konvertētu uz Latvijas Latiem.
Kaut gan nē - ja ir monetāra rakstura attiecības, tad esmu gan klients - sūtu statistiku. Ir radušās izmaiņas pakalpojuma sniegšanas noteikumos, tāpēc būtu tikai normāli par tām, pirmkārt, informēt, otrkārt, nodrošināt vecā pakalpojuma lietotājiem ērtu migrāciju.
Tas tā, no nevienu neinteresējošas biznesa perspektīvas.
ja es nepalasītu šo topicu, tad kādu laiku vēl iztiktu bez statistikas, jo parasti papildināju logā, kur tagad rāda "KĻŪDA" utt. un apkārt meklēties nav tik svarīgi tā teikt, kas rokā, tas mutē.
un tālāk zem turpināt parādās Kļūda. Tavā kontā ir nepietiekami daudz fl.. tjipa nav to 36, a kodu, kas jāsūta, nedod. P.S. ā, skaidrs, tagad jūs tik ātri saspamojāt, ka sho var dzēst
Eliks - varbūt tas ir tikai man, bet nekādi nesanāk uzzināt nr. gan tekstu uz kurieni sūtīt sms, jo spiežot pogu papildināt fotolatus man izlec "DB savienojuma kļūdiņa"
Elik, nu man bija 12. tur jau tieši vajag to txt, kaa papildinat kontu!!! nu un + jums vajag izdomat ko man darit ar saviem 12 FL, piemeram jo citadak man visu laiku bus atlikums 12 FL.
zazis:Eliks - varbūt tas ir tikai man, bet nekādi nesanāk uzzināt nr. gan tekstu uz kurieni sūtīt sms, jo spiežot pogu papildināt fotolatus man izlec "DB savienojuma kļūdiņa"
hmm... DB savienojuma kļūdiņas bugs vispār ir globāls... Pagaidām pat nav īsti atrasts iemesls, kur ir vaina. Pamēģini vēlreiz, ja atkal DB kļūdiņa, atsūti man PM. Jo iespējams, tad varēsim beidzot atrast kļūdas iemeslus!
versatile, tas ir taureņa efekts. Izmaiņas vienā vietā lavīnveidīgi izraisa izmaiņas visā sistēmā. Pārejot no 1Fl/dienā uz 36FL/mēnesī rodas šādas dillemas.