blogs.gif
14:24 04.06.2007

Draudzības dienas

Autors: rendija
Draudzības dienas
Draudzības dienas

Pienāk brīdis, kad saproti, ka tev ir jāieņem viena jeb otra pozīcija attiecībā uz tām vēsmām, kuras caurstrāvo tavu valsti.
Arī tad, ja esi miermīlīgs cilvēks, kuram pat mušu apbižot nekārojas. Diemžēl, mazāk miermīlīgie pilsoņi nospļaujas par tavu neitralitāti. Un savas negācijas ražo, izmet pasaulē ar irracionālu spēku.


Devos uz Vērmani, pa ceļam satopot jauniešu bariņu nopride krekliņos, kuri izlika savas dusmas, piekaujot stabu. Un izkliedzot:" Stid! Pozor! Do čego dokatiļisj!"
Viņu aizdompilna skatiena pavadīta, virzījos gar žogu. Pamanīju vēl aurojošu protestētāju gūzmu, kuru skaitu drošībnieku ielenkumā nevarēja izšķirt. Taču atkal, krievu valodā tika izteikti apvainojumi drošībsargiem par to, ka viņi ppieļauj šo "pi***u" saietu.
Nevarēju īsti saprast, kur tiek nodrošināta ieeja pašā parka teritorijā. Man par lielu izbrīnu tā izrādījās viena klusa vieta. Kur stāvēja vien gana apmulsis cilvēku bariņš.
Lai tiktu parkā, bija jāiziet Mozaīkas organizētāju vērīgais acu skatiens un drošībnieku pārbaude.
Nu jau no parka iekšpuses aiz žoga pamanīju autobusu, kur atradās vēl drošībnieki. Daži no viņiem bija tādā ekipējumā, ka mazliet pat sametās baisi.
Gājiens vēl nebija sācies. Lai gan es ierados ar dažu minūšu kavēšanos. Biju necerēti pārsteigta, redzot kuplo dalībnieku skaitu. Kā arī to demogrāfisko dažadību, kas pavēras apkārt. Apmeklētāju vidū varēja manīt sirmas kundzītes un kungus. Vairākas heteroseksuālas ģimenes ar pavisam maziem bērniem. Par mazuļiem gan es mazliet satraucos. Tā nebija drošākā vieta, kur viņiem atrasties. Un, protams, bija arī jaunieši.
Gājiena dalībnieki vairumā gadījumu bija ģērbušies izteikti vienkārši un parktiski.
Acis dedzināja vienīgi kāds transvestītu duets ar savu ekscentrisko tēlu. Un, jā, vēl- omulīgs vīru pāris šortiņos.
Gajiens sākās lēnām un klusi. Daudzi dalībnieki bija no ārzemem atbaraukušie viesi. Piemeram, Amnesty International pārstāvji.Tomēr arī pašmāju gājēju bija vairāk, nekā bija cerēts. Par ko nevarēja vien beigt priecāties Māris Sants.
Mazie varavīkšņotie karodziņi tika visiem iedalīti jau pie ieejas parkā. Tad nu šur un tur tie ņirbēja, lai gan lielāku uzmanību piesaistīja lielie varavīksnes karogi. Izcēlās arī lielais varavīksnes lietussargs. Un plakāti ar uzrakstiem:"Gejs, mans labākais draugs!", "Love, Latvia","Make love not war/Stockholm love Riga", "Love is a human right","We have families too"...
Gājiens virzījās pa mazajiem Vērmaņa celiņiem. Ik pa brīdim apstājoties, uztaisot simbolisku vilni. Ar ieturētiem izsaucieniem. Tika klusi dungotas arī dažas dziesmas.
Parka teritorijā skanēja mūzika, un tikai retais protestētāju izsauciens sasniedza gājiena dalībnieku ausis.
Īpaši prātā palikuši divi jaunekļi, kuri trenējās vārda "pi***s" locīšanā. Hmm, negribu piesmiet viņu fiziskos un materiālos trūkumus, bet tik... zemu krituši homoseksuālitātes nīdēji audzinošu efektu neatstāj! Puiši dikti satraucās, ka gājiena dalībnieki viņus fotografē.
Īpaši izteikta konfrontācija starp gājiena dalībniekiem un protestētājiem nebija vērojama. Kamēr pirmā puse bauroja, otra vienkārši gāja garām, mierīgi stāvēja un skatījās, filmēja. Uz kādu protestētāju uzbraucienu gājiena dalībnieki atbildēja ar:"Mēs arī jūs mīlam!" Iestajās manāma klusuma pauze, jo tādu tekstu nopride aktīvists nebija gaidījis.
Vairums ārpus Vērmaņa esošie cilvēki bija vienkārši garāmgājēji. Neitrāli noskaņoti. Un vispār, gan protestētāji, gan garamgājēji bija kopskaitā maz.
Fotokameru skaits toties bija vērā ņemams. Filmēja visi un visus! Vērmanis gan filmēšanai tādā pasākumā ir diezgan nepateicīgs objekts. Spoža saule, pretmetā- ēnas. Līkumotie celiņi. Gājiens- "nepaklausīgs", robusts. Pa vidu ložņā izveicīgākie amata brāļi...
Gajiens atdūrās pie Vērmaņa estrādes. Kur gājiena dalībnieki izklīda- kurš ēnā, kurš izmantoja estrādes soliņus, kurš- blakusesošo kafejnīcu. Bija diezgan garas viesu runas, kuras galu- galā nogurdināja ne tikai gajiena dalībniekus, bet arī protestētājus taipus žogam. Ja sākumā, viņi centās reaģēt uz tiem tekstiem, kuri izskan uz Vērmaņa skatuves, tad beigu- beigās, pazaudēja pavedienu un pieklusa.
Noslēgumā tika intervēti pasākuma organizatori, paralēli uzstājās vēl pēdējie viesi, bet daļa gājiena dalībnieku sāka apdomāt mājupceļa variantus.
Man par lielu pārsteigumu, pasākuma organizētāji bija parūpējušies par autobusiem, ar kuriem no pasākuma vietas aizvest tos dalībniekus, kuri nevelētos īpaši riskēt ar iešanu uz savām divām...
Kad devāmies uz autobusiem, atskanēja divi blīkšķi. Drošībnieku reakcija bija fasinējoši ātra. Reportieru reakcija arī neatpalika.
Un man kļuva skaidrs, ka ārzemniekiem ar pašsaglabāšanas instinktiem viss ir vislabākajā kārtībā. Kamēr vietējie pēc blīkšķa palika stavot, ārzemnieki jau bija aizmukuši gabalā.
Pati autobusā sēšānās procedūra lika justies mazliet sirreāli. Iela pilna ar policistiem. Tukši autobusi, kuros cilvēki acīmredzami baidās kāpt iekšā. Prātā nāk doma- vai autobuss tiešām labi pārbaudīts? Iekāpu, apsēdos.
Cilvēki aiz autobusa loga- vienā pusē reportieru un drošībnieku jūklis. Tostarp kāds reportieris vēlējās filmēt arī autobusā, bet tikaa izraidīts.
Bet otrā pusē... arī ļaudis, antiparaidisti. Vidējo pirkstu kompozīcijas, ļaunumā pārvērstas sejas, kaut kādi pārmetumi.
Man uz mirkli bija sajūta kā cilvēkam ārpus likuma. Iedarbināja autobusa motoru. Sāka skanēt sirēnas. Policijas pavadījumā autobus izmetās ārpus Vērmaņa nožogojuma.
Gan jau rīdzinieki pirmo reiz redzēja ko tādu! Apsargājamus, liela ātrumā braucošus Rīgas Satiksmes garos autobusus.
Galapunktā ārzemnieki vēl tika instruēti, kā uzvesties, lai neizsauktu vietējo naida reakciju.
Policijas ekipāža paliek, vēro, kā mēs izklīstam. Vērīgāk ieskatoties pamanam vēl citas plicijas mašīnas noslēptas māju pagalmos.
Un es izjūtu cieņu. Cieņu un pateicību pret katru vakardien sastaptu cilvēku! Sākot ar tiem jauniešiem, kuri savas dusmas tomēr vērsa pret stabu, nevis cilvēku. Pret gājiena līdzgaitniekiem, par drosmi un uzdzrīkstēšanos. Drošībniekiem, par to, ka centīgi un izcili veica savus darba pienākumus, lai vai kāda būtu bijusi viņu iekšējā pārliecība.
Un visvairāk jau- autobusu šoferiem. Par "bīstamās karavas" nogādāšanu nosacītā drošībā.
Pasākums bija izdevies. Par un pret, nav tik nozīmīgi, ka uzskati nesaskan. Nozīmīgi, kādā veidā tiek meklēts risinajums.





PĀRĒJĀS BILDES ŠIM RAKSTAM

Draudzības dienas
Draudzības dienas
Draudzības dienas
Draudzības dienas
Draudzības dienas
Draudzības dienas
Draudzības dienas
Draudzības dienas
Komentāri:

aile | 14:52 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Interesants skats no iekšpuses

kivi | 15:14 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Arī uzdrīkstēšanās. :)

Lunis | 15:15 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Ja tads intresanst skatijums:) Kas intresanti videjais antipraidists apzimejas ka "Zema intelekta histerisks sektants smagos zabakos" es gan nedomaju tradicionali orenteti lautinji ir tik Zeme intelekta idioti bet pec "Antipraidistiem" ta vairuma gadijumu iskatijas:) Praidiski tadi ariskjigi aksti man par viniem smiekli naca ta teixt ariskjigi lautinji "Pazimeties patik cilvekiem" bet "Antipraid" aktivakie blavejo pec skata pilnig "Tumsji tupi " mulji. Labakais ka dazjas bildes "Antipraidistu" rindas pamaniju dzeku melnas brilles melnas drebes kurs vairakaratigi ir bijis policijas umanibas loka par manipulacijam ar cilveku apzinju un ipasjumu izkrapsjanu Sektas lidzigas Jaunai paaudzei tik veeel exsteremakas viens no vadonjiem RIKTIGA PUBLIKA:)

rendija | 15:41 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Patīkams izņēmums, tie daži cilvēki- tradicionālo vērtību atbalstītaji, kuri kārtīgi ģērbti intelegenti rādīja vienkārši noraidošus žestus. Prieks par tādiem!

Lunis | 16:02 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Man pa prov besi ka par maniem nodoklu maksataja lidzekliem tiek del kautkadiem izradities kariem axstiem finanseti sitik verienigi drosjibas pasakumi slegts vesels kvartals centra apmaksats simtiem policistu un citu drosjibnieku darbs Wikenda. MAN TAS NEPATIK. Ieprieksejo reiz sita atceros Jenkji uz 4 juliju vienigad noblokjeja visju vermaniti tipa "Svinibam" . Vel man nepatik ka "Tradicinalju aizstavji" prezentejas tupi agresivi individi domaju ka sadi pasakumi ir vienkarsji ignorejami no visiem viedokliem tad vinju rikosjana bus bezjedziga jo vinju galvenais merkjis ir "Izradisjanas" savukart Tupakiem ir vajadzigs JEBKURSJ iegansts lai izraditu savu trulo agresiju un vardarbigas tieksmes.

Anonymous | 16:06 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Jābrīnās par cilvēkiem cik zemu ir kritusi tauta, atbalstot tos *******, kaut būtu vairāk šādu cilvēku kas uzdrošinās nepieļaut šis perversijas!!!

rendija | 16:15 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Homoseksuāļu mērķis nav izrādīšanās. Gluži pretēji. Kādēļ gan krišnaīti var puspliki iet pa ielām, dziedāt un sist bungās? Kādēļ viņi to drīkst, bet homoseksuālis- nē? Lielākais atvieglojums iestātos tad, ja tradicionāli orientētie tiešām sāktu ignorēt homoseksuālu cilvēku aktivitātes. Vienkārši ļautu sakārtot juridiski viņu savstarpējās attiecības. Un ļautu mierīgi strādāt. Nekādi gājieni tad nebūtu nepieciešami. Tas ir homoseksuāļu mērķis. Abpusējs miers.

rendija | 16:26 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

mreinis,
vai Tev būtu bijis patīkamāk redzēt kā Līvu laukumā viens džeks...khmm..."rauj" sievieti? Vai Tavai draudzenei tas būtu radījis patīkamas izjūtas?

spigana | 16:30 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

mreini- pec praida beigam (vermandarzs gan vel bija slegts) tiesam pie brivibas pieminekla staigaja mazs pulcins krisnaitu.
Bet ar homoseksualiem- ta jau laikam ir lielaka problema, ka vini pievers sev tik daudz (dazkart nepelniti) uzmanibas, savukart heteroseksuali- nespej sadzivot ar to, ka cilveki ir dazadi.
Piemeram, ta glupa ritdienas reklama- ja tev rup tavu bernu nakotne, ej un izsaki savu protestu pret homoseksualismu. uzreiz skiet, ka sakam atgriezties padomju laikos- pie mums neka tada nav. tikai cilveku briva izvele gan netiek nemta vera...
protams, var but kaitinosa divu geju vai lesbiesu maigosanas (un ne tikai) publiskas vietas, bet tikpat nosodama ir ari heteroseksualu agresiva riciba.
rendijai taisniba- homoseksuali neizradas, lai pieverstu sev uzmanibu, bet, lai risinatu problemas.

rendija | 16:33 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

:) nekā normālāka tur nav. Abos gadījumos tas ir gana amorāli.
Attiecībā uz ILGA Latvija un Mozaīku viss nav tik vienkārši, kā Tevis piedāvātajā modelī. Bet baidos, ka plašāka izteikšanās šajā virzienā tiks atkal nosaukta par "reklāmu" :). Tādēļ, varbūt, atturēšos no sava subjektīvā viedokļa piedāvāšans publiskai apskatei.

rendija | 16:43 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Nē. Tie, kas saka"...kam man tas vajadzīgs? Kapēc man vajag to popularizēt, man ir labi tā kā ir..." visbiežāk ir vientuļi un bezģimenes cilvēki. Jeb tādi, kuri piekopj tikai homoSEXuālās attiecības.
Un vēl, bieži vien tie ir cilvēki, kuri ļoti baidās. Nu ļoti, ļoti.

RLiene | 16:52 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Da lai tač viņi dzīvo savu dzīvi, un mēs savējo!
parasti cilvēki tač vien ir!
no tā ka "rītdienai" un tantukiem tas dikti makten nepatīk viņu mazāk nepaliks!

rendija | 17:00 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

:)) esmu tikai par humoru. Homoseksuāļi vienmēr ir bijuši. Bet, vai tādēļ cilvēce būtu izmirusi?
Lai homoseksualitate nebūtu tik rūgta to hetero cilvēku apziņā, kuri satraucas par dzimstību, varbūt tiešām piemērot bezbērnu nodokli?

Shadow | 17:06 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

labi uzrakstiits :) visu laiku tads miers caustravo, ka pat neizteikshos cik loti apnicis visur dzirdet par sho latvijas sabiedribai tik aktualo notikumu ;)

rendija | 17:36 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Shadow, mreinis- paldies jums. :)
Njuss, ar to nodokli ir tā, ka mēs taču vēlētos vienu likumu visiem, vai ne? Likuma priekšā visi vienādi, tātad- bezbērnu nodoklis būtu piemērojams visiem reproduktīvi veseliem cilvēkiem, teiksim- pēc 28. gadu vecuma saniegšanas, ja viņiem nav bērnu.
Jeb, kādu nu vecumu noteiktu ārsti, ekonomisti un citi gudri cilvēki. ;)

chirkainais | 17:49 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Nenāc graut manu templi
Tas būvēts uz pamata droša
Labāk ņem slotu rokā
Un noslauki dvēseles nama slieksni

Paies tūkstošiem mirkļu
Gan priekos, gan bēdās
Atsēdies koka krēslā teiksi:
Dzīvot bij’ vērts!

Tikai nenāc graut manu templi
Tam sienas ir biezas
Paņem magones trauslo ziedu
Un atdzīvini tajā uguns liesmu

Paies naktis un dienas
Mēs novecosim ātrāk un lēnāk
Iemidzis Dzīves Koka ēnā čukstēsi:
Ir vērts, kas Dieva rokās svērts...


Chirkainais par mieru :)

RLiene | 18:07 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

no sētas otras puses tās nevarēja nosaukt par draudzības dienām!

Anonymous | 19:07 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Es homoseksualismu uzskatu par slimibu, cilvekus, kas ar to slimo - par slimniekiem, bet tas nenozime, ka es ar karogu roka skrieshu un bljaushu - pidarasiem naavi.

rendija | 19:24 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

chirkainais,
:) pat dzeja? Mmm, bet skaisti! Īpaši pēdējais pantiņš. Un galvenais, katrs šo dzejoli var skaidrot pa savam!

Tors,
man gribētos cerēt, ka šajā valstī dzīvo latvieši, kuriem nepiestāv nievājoša šī vārda forma "letiņi". Un man gribētos arī kādreiz spēt saprast, kādēļ kādam ir tik nozīmīgs veselas rases liktenis apstākļos, kad šī rase netiek spīdzināta. Īpaši- homoseksualitātes kontekstā. Par veselas rases likteni lemj, cik laika robežas- simtiem, tūkstoši gadu, tik viena sekunde, ja kāds nospiež to jauko podziņu... Njus, kurai galā ir megalielais "Bum!" :)

rendija | 19:45 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Vai sociālismā nebija homoseksuālisma? Vai homoseksuālisms ir kāda kaite, kuru kā pieneņu pūku nes pa vējam vējš? Es saprotu, ka tā Tu redzi un tā Tu zini, tā jūti šo tēmu.
Bet, homseksuālisms bija arī sociālismā.
Rūpīgi slēpts, nīdēts un bradāts. Tas vienalga bija.

leimane | 20:06 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tors,vai ja tu uzzināsi,ka Tev kāds no draugiem ir citādi orentēts,Tu atteiksies no draudzības ar šo cilvēku?To es prasu,tādā sakarā ,kad gadus 15.atpaka,l arī biju strikti noskaņota,bet tad izrādījās,ka mani labākie draugi dzīvo kopā un ir geji un nav viņi nekādas padibenes,forši inteļiģenti cilvēki.Un viņi līdz šai dienai ir palikuši mani labākie draugi,kamēr tas mūs pašus neskar tikmēr jau varam gudri vāvuļot,bet Tu jau droši vien vairs nedraudzētos,ja uzzinātu ,ka draudzene tev lezbiete,vai kāds no draugiem gejs.

leimane | 20:57 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Nu Tors nekad neko nevar skaidri zināt,Tas,ka cilvēkiem ir ģimene un bērni,vel nenozīmē,ka viņsš nevar būt citādi orentēts,vienam manam draugam arī ir 2.bērni un maldīgs Tev uzskats,kad viņi apgrozas aizdomīgās sabiedrības,gribi Tu to vai nē viņi ir mums līdzās gan uz ielas,gan darbā,Tā,ka uzmanies.

RLiene | 21:22 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

no tā ka tu dirš virsū cilvēkiem nevienam labāk nepaliek, un tici vai nē - viņi turpinās eksistēt, arī tad ja tu viņus necietīsi!

RLiene | 21:27 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

kas tad viņos ir atšķirīgs no tevis, izņemot orientāciju?

darvins | 22:14 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Dievs visiem šiem praidistiem ir uzlicis zīmogu - tev nebūs radīt pēcnācējus....viņi ir pēdējie savā ciltskokā...un tas nemaz nav tik slikti....pat apsveicami.

darvins | 22:14 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

mreini, Tors lietu runā...

darvins | 22:18 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tu esi skaitījis, nē...vienkārši kautrīgie izlien no pagrabiem un piebriedojas aktīvajiem.

Lunis | 22:26 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Eu jus tur vienreiz mitesieties ar saviem Pdejikiem un Papreizajiem iskatas ka sita lieta jus ta nomoka ka naktis gulet nevara dod tik apspriest kurs kuru kura gala nem. Ar foto tam totali mazss skars mozj jus "Sāpe" apspriest japerceljas uz kadu "Specializetu projektu" ? Intresentu vairak domubiedrus varesiet pulcinat mozj Saeima beigas tiksiet.

leimane | 22:32 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Nu,jāpiekrīt mreinim,paņem izlasi,kas ir kas,nevis liec vienādības zīmes,starp šiem vārdiem,kuru nozīmi,kā redzu tu nezini.
Perversas attiecības var pastāvēt ari starp vīrieti un sievieti,ja kādam no viņiem teiksim nepatīk orālais,anālais vai ar sadomaohistiskām ievirzēm saistīts sex tad viņšs to uztvers,kā perversiju,bet,ja abus tas apmierina un viņi gūst no tā baudu,tad viss ir okei.

Lunis | 23:01 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tors : Klausies "Cien psihalogje" zinai ka radas projekts "Sahatter.lv" vienu tavu "Kolegji" par publikas smadzenju pisjanu izmeta no paris citiem projektiem tad vins nodibinaja SPECIALIZETU sjim merkjim domatu "Foto projektu" mozj tev aizvakties uz turieni , kaut kad saubos ka kungs pacietis "Konkurentu" sava projekta bet PAMEGJINI !:)

Lunis | 23:21 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tors : Kada mums dalja par Vinju NOSKANJAM , ja tev griba izpausties SMADZENJU CAKARESJANA dari to kautkur specializetas vietas vai dibini savu JAJAMO PROJEKTU ka to izdarija pieminetais Kungs. Tava nozare man ir nesalidzinami lielka un plasjaka pieredze par tevi un pieteikami labi redzu cik skaisti tev sanak spelite ar "Mazo Duracinju" seit nav ta vieta kur cakaret viegli ietekmejamus un prognozejamus individus petot vinju reakcijas un "Prognozejamas" atbildes:)

darvins | 23:31 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Lunis: kā tu domā, šī tava atbilde Tors arī ir no sērijas "Prognozējama". Varbūt Tors tagad gavilē...

Lunis | 23:34 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

darvins:
Protams:) Tulitas vares laist pa sestajam aplim , sikajam jau tvaiks pa ausim ar pakavu zemi karpa:):)

darvins | 23:54 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tors piezīmju kladē meklē vietu, kurā aprakstīts šāds gadījums, bet neatrod...klusē..vēro... gaida...

Lunis | 23:55 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Protams protams , Njepremeno apspriedisim sjo temu brivaka gaisotne :):)

Lunis | 23:56 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tors:
Protams protams , Njepremeno apspriedisim sjo temu brivaka gaisotne :):)

Lunis | 23:58 04.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tors: Tik davai liec sodien berneli miera pietiek jau ka es vakar vinju skuvej valja skuvej ciet :):):) Lai bix atpusjas :):)

Lunis | 00:00 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

mreinis : Kaa tu zini? Varbut Man prieku sagada stavoklis kad NEKĀ NAF bet neka netruxst, IDEALNIKS:)

rendija | 00:15 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Kā tāda lavīna, kura, sākot brukt, vairs nevar apstāties...Pirms nenobrūk līdz galam.
Brīžam šķiet, ka otra īpatņa nonicināšana dažos cilvēkos rada emocijas tuvu eksaltētam kaifam. Ar tik lielu prasmi nicināt, it kā būtu to mācījušies kopš knupīš laikiem...Žēl.

Lunis | 00:19 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

rendija : Tici man ir exsemplari kas to iezizj ar mates pienu vai vel punci esot:)

RLiene | 00:23 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

secinājumi no tā visa ar i?

rendija | 00:28 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Iespējams, Luni. Starp noliedzējiem bija arī bērni bez vecākiem.

Dabiga, katram tie secinājumi ir un paliek savi. Vai ne?

RLiene | 00:44 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

jā.
bet..
aj...

tev taisnība.
jāiet izgulēties! :D
[vienai - nevis ar draudzeni!]

Lunis | 00:50 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

rendija : Cilveks seviskji primitivs individs ir viegli manipulejams un ietekmejams , labi skolota speca rokas tas spele ka Doma ergeles lidz ar to ir vesela signalu/komandu bukjete ar kuru var radit PULI velamo reakciju un virzienu. Probza tika ta ka PULI ir neviendabiga massa un konkretu signalu kopums uz vieniem iedarbojas uz citiem nee JA PARSPILE ar stiprumu tad VAJAKIE pardeg toties STIPRAKOS rodas VAJADZIGA reakcija tacju ar neprognozejamu attistibu. Ka rezultata LAI NERISKETU spele ar VAJAKAJIEM tapec rodas situacija ka KOMANDAI itka paklajaus un reage tikai NOTEIKAT intelekta un uzvedibas modelja FRUXTI. Bet pec "Speletaju" domam "Labak tadi neka nekadi" Bizness ir biznes KATRA MASVS PIKJIS JANOPELNA:)

rendija | 00:57 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

dabiga,
Proud to be sinlge :)))? Jox.

Lunis,
te nu gan Tev es gribētu piekrist un teikt, ka Tev ir taisnība. Un mani mazliet šausmina tieši tas, ka šie scenāriji strādā. Ka tie nav tikai teorija.

rendija | 01:08 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Katru reizi tikai scenārijs cits. Bet, te jau būtu temats citam blogam- pūžņa efekts. :)

RLiene | 01:11 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

raksti, raksti :D

kādu nakti nenāks miegs, varēs atkal palasīt un pamurkšķēt!

[un jā - es vēl neguļu!]

Lunis | 01:14 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

rendija : Sie scenariji strada VAIRAK vai MAZAK perfekti jau vismaz 20 gadus , mana daza laba radiniece par viniem darbus raxstija vel talajos 70 gados. Musu laime VCEIKSME ir tiesji NEVIENDABIBA. Nevar PROGNOZEJAMI darbinat pietiekosji ietekmigas kompakti izvietotas masaas jasamierinas ar Raibum raibo publiku be REALAS ietekmes uz globaliem procesiem. Jaukakais ka pie mums pat PEC NACIONALA principa nevar isti neko GLOBALU noveidot jo nav kur IEPRIEKS izmodelet SITUACIJU. Tas tikai Reints un Ko doma ka "Krievi" isteniba sjeit ir loti socialai herarhiskas un preteju intresju plosits lauzju kopums kuru VADIT VIENLAICIGI sobrid ir nereali jo naf viniem VIENOJOSJA ELEMENTA iznemot Valodu +/- :) Latviesjiem gan ir plasja spektrs bet nav tik izteikta sociala herarhijaka Aziatiem lidz ar to REALI var meginat sumet tikai LATVIESJUS a bez Krieviem ka "Ierosinataja" uz varondarbiem tie NEPAVILKS:) Tad nu varas ta putra ar visiem iespejamiem veidiem un katriz iznak kads nopietnaks obloms scenarija un tas "Speletajus" baida no abam pusem. Izgazties PO KRUPNOMU nevienam nepatik:) Piemaram Krieviju ne tik dauzd TRACINAJA LATVIJA cik Freiberga ar savam fenomenalajam spejam IETEKMET globalus procesus taka PRINCIPA paredzu ka lidz ar OMAS aiziesjanu pensija KAIMINS KLUS MILSJ vai vismaz MILJAKS:)

rendija | 01:17 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

dabiga,
Man reti rakstīšanas iedvesma. Vismaz tāda, kuru te var atspoguļot.

Tors,
Un kā ar Tavu scenāriju? Jeb uzskati, ka esi no tiem brīvs...

RLiene | 01:18 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

nu tad nākamnakt 1:23 man būs garlaicīgi :D

lab, lab..sēdi un neraksti1 ;D

rendija | 01:23 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Jā, ikviens jauns scenārijs izjauc ierasto, kontrolējamo lietu ritumu. Cilvēks visvairāk baidās no tā, ka varētu zaudēt kontroli par sev brīvi izvelētām vērtībām/lielumiem.
Kāds cenšas kontrolēt telpu sev apkārt, kāds cits - savu sievu. Un vēl cits, gan savu telpu, gan tavu :). Un uz sievām tas tāpat attiecas.

chirkainais | 01:30 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Rendija, tas man tādā vakardienas miera stāvoklī tapinājās un Tev taisnība, katrs kā grib izskaidros... :)

Lunis | 01:31 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tors : Kadas kras sveces tu velesies musu sarunai? Vai siltos esdiensu ar pasutisim vai tikai uzkodas? Vina regiona butu kadas prioritaras velmes?

RLiene | 01:32 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

bērnus visur nenosargās!

chirkainais | 01:42 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

...oi, nu taadu paslimu vechu pielns Sarkandaugavas mezhs, Tors... tas veel tik netaalajos PSRS laikos un tomeer bija... tad bija un shodien... klausiijos par Talsos notikushu un varu Tev piekrist, ka cilveeki saak rosiities, kad tas skar vinjus personīgi, vinju atvases... luuk taadus virinaataajus un patalogjiskus gadiijumus nespeeju pienjemt, bet, vai taapeec visus jaaliek vienaa maisaa... paskatieties, kas notiek Beljgjijaa veeleeshanu laikaa... tiiraakaa balsotaaju vaakshana... nesen atgriezos no Siciilijas un taadaa katoljticiigo valstii arii tiek runaats par shiim probleemaam, notiek demonstraacijas utt... bet kaa teica gide, Itaalija kaa vienmeer pasaak kaut ko ar noveeloshanos... ja neshaubos, Spaanijaa homosexuaali paari var nokaartot mantiskas un juridiskas attieciibas taa, ka, ja viens no vinjiem nokljuust slimniicaa, tad otram ir tiesiibas vinju apciemot, ruupeties par vinju, nevis atgruuzh kaa sveshu cilveeku... esmu pret propogandeeshanu, reklaameeshanos un izraadiishanos, bet buusim reaali, nekur nesprukt... ja jau saak reekjinaaties ar vinju balsiim veeleeshanu laikaa, tad kaads ir sho cilveeku skaits... shiis probleemas naaksies risinaat taa vai taa...

rendija | 01:43 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

:) atvainojos par uzrunu vīriešu dzimtē, Tors. Esmu šeit nesen. Tā teikt, nepārzinu vietējās slavenības.

Hmm. Es neesmu bērns, Tors.
Un es redzu, ka bērnība ir uzlikusi nežēlīgu ēnu Tavai attieksmei pret seksualitāti kā tādu.

RLiene | 01:44 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Ne mana :D mana jau vienreiz nopriecājās kad es iefanoju par čalīti kas bija totāli garām! [izklausījās apmēram tā - Paldies, Dievam zēni!] :D
īstenībā man pre gejiem un lezbietēm nav iebildumu.... tikai vai tas būtu jāizrāda pasaulei? itkā jau mēs "mirstīgie cilvēki" neskrienam pa ielu un nebļaujam man ir māms, man ir tētis un brālis!....Bet no otras puses kāpēc lai to nedarītu!?
vienkārši nebeidzams temats! :D

chirkainais | 01:50 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tors, vai Tu ceri atrast sheit kaut vienu, kas vareetu to apstiprinaat, bet vienu gan es gribeetu, lai mans beerns izaug par cilveeku... Ja taa ir novirze no normas, tad kaapeec tik ilgu gadu, pat gadu simtenju laikaa nav mineets kaa riikoties, neizgudroja kaadas "zaales". Ar peetijumiem vien par maz. Padomju laikos jau viss notika ljoti vienkaarshi. Iespeejams, ka ne tikai padomju laikos, bet mees dziivojam citaa laikaa...

rendija | 01:51 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

"Spaanijaa homosexuaali paari var nokaartot mantiskas un juridiskas attieciibas taa, ka, ja viens no vinjiem nokljuust slimniicaa, tad otram ir tiesiibas vinju apciemot, ruupeties par vinju, nevis atgruuzh kaa sveshu cilveeku..."

Tas ir tas minimus...Pēc kā arī homosexuāļiem tiekties.
Hetero pasaulei gribas visu novienkāršot. Protams, kādu bezjūtīgu radījumu jau vieglāk atmest un iznīcināt. Tādēļ nosauksim homoseksuāli par dēmonu, cilvēku bez dvēseles. "Atņemsim" viņam seju. Uzzīmēsim ragus...
Tas tomēr neatceļ to, ka arī viņi jūt. Mīl, rūpējas..arī viņiem sāp.

chirkainais | 01:56 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

...mreini, Tu to vari dariit katru dienu... tikai man shkjiet, ka vieniniekaa duusha nepietiks... nezinu kaapeec, bet, lai izpaustos, lielaakaa dalja cilveeku izveelas baru... baraa tachu droshaak, vai ne... un man piemeeram neinteresee ar ko Tu guli, bet Tev aarkaartiigi ruup, lai kaads nepadomaa, ka Tu guli ar chali...nekas personiigs, bet, jo vairaak lasu, jo vairaak naak nogurums...

MartinK | 01:57 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Vai Delfi un TVnet nav piemērotākas vietas, kur spamot un virpināt tēmas par masu apziņas manipulācijām, gejiem un Briseli?

chirkainais | 02:12 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tors, Tu zini, ka socialismaa mees nevaram atgriezties un esam jau iestaajushies ES... tas, ka ES jau smird kaa beigta zivs un puust no abiem galiem, arii nav nosleepums... mees seezham pie TV un spljaudamies par notiekosho, ejam gaajienos un protesteejam, bet tie neesam mees, kuri izlemjam... kaa Tev liekas, cik parakstus buutu iespeejams savaakt kaadam kaarteejam referendumam bez kaut kaadas iejaukshanas no malas - reklaamas utt?... kuri tad ir tie, kas veido valsts politiku, risina probleemas... iespeejams, par veelu... bet jaarisina shos jautaajumus raugoties ar cilveeka aciim... arii vinjiem ir vecaaki, draugi, pazinjas... vinjiem ir sava dziive, izveele... varam kult tukshus salmus liidz darba dienas pirmajai stundai un veel kaadu laiku, bet, ko tas dod... vinji ir pilsonji, taadi pashi kaa mees un vinjiem ir taadas pashas tiesiibas... uzsveru PILSONJI... mees nevaram izciiniit, lai krieviski runaajoshie iemaaciitos muusu valsts valodu, bet, ko mees veelamies panaakt sheit... kaadus ierobezhojumus?... suutiit vinjus uz laboshanas iestaadeem, nodarbinaat taa, lai praataa nenaaktu muljkjiibas?... paskaties uz shii laikmeta veertiibam.. tas viss atspoguljojas muusu sabiedriibaa... kaapeec vinji ir taadi?... vai mums pietiek laiks veltiit uzmaniibu saviem liidzcilveekiem, izprast dzimumu psihologjiskaas atshkjiriibas un pienjemt vienam otru?... negribu personiigi aizskart kaadu sheit, bet muusu viirieshi dazhreiz domaa, ka pietiek ar to, ka vinsh par taadu piedzimis (lasiit: "piedzimis ar krāniņu"), valkaa bikses un vinjam ir sieviete... buut viirietim noziime stipri vairaak...

chirkainais | 02:13 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

...martink, var! bet te gadijas taads raksts un pievienot komentaarus nav aizliegts... :) saldu dusu! riits gudraaks par vakaru!

chirkainais | 09:38 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

...nu mums jau daudz nav ko zaudeet... Latvijas teels lielaakai daljai saistaas ar sextuurismu... :) piedod, ka smaidu, bet man shodien liekas taada tiiri jauka diena, lai izdariitu kaadu labu darbu... :)) ja godiigi, man nav vienaldziigs viss notiekoshais un nesaku, ka vajag nedariit neko... jautaajums ir, kaa to dariit... es tikai veesturee neredzu laiku, kad politikji tieshaam buutu domaajushi par tautu, arii karalju, caru laikos taa nebija... vakar vakaraa seedeeju un domaaju, tak ja ljautinjiem nedotu iespeeju izmest villu shamaa veidaa, vinji tak viens otru jau sen buutu apshaavushi... mazi izvirdumi tiek speciaali pat provoceeti un kaads vienmeer tai visaa atradiis savu izdeviibu...

Lunis | 09:42 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

chirkainais : Gan jau jūriņā tiko nopeldējies ja jau no paša rīta šitik runīgs:):) Ūdenes piens?

chirkainais | 09:48 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Luni, ūdens tik silts, ka kājas rauj krampī. :)) Ik pa laikam tantes nabaga naturālistus pagaiņā un ļaudis apcepina sevi zeltaini brūnus... vispār idille... man no tā visa atkrīt kāds kripucītis pusdienu pārtraukumā, bet nesūdzos... pašlaik manā puspagrabā rudens... vēsi... :))

aile | 09:56 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Es atļaušos intereses pēc pajautāt, no kurienes tā informācija, ka "lielākā izglītoto un intelektuālo cilvēku daļa homosexualitāti uzskata par perversu kroplību". Statistikas pārvaldes dati? Kaut kā personīgie novērojumi liecina tieši pretējo...

chirkainais | 09:57 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

piedod, mīļais/-ā! tik gari, ka netiku līdz 1/10tai... pāris teikumos vari pateikt galveno?... lai gan šur tur jau apsmējos... :)

Lunis | 09:58 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

fors major

rendija | 10:49 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tors, tie ir tikai Tavi pieņēmumi. Es teiktu, ar nonsens pieskaņu.
Nekad neesmu dzirdējusi, ka kāds homoseksuālis paustu viedokli, ka heteroseksuāļi nav norma. :)

Lunis | 10:50 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

rendija : ES GAN !! Karlis Streips saucas :)

Lunis | 10:54 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Eu man domat sjitais pasakums butu sledzams un dzesjams vai parceljams kautkur aizkrasne . Savadak te bernelju sencji un pastulbi pedagogi norubis sjiem pieju mūsu "Kolhozam"

rendija | 10:56 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

:) Karli Streipu es personiski nepazīstu. Protams, hetero ir norma... Tik ilgi, kamēr nepauž tādas idejas, kā homoseksuāļu iznīcināšana. Tad gan runa par potenciāliem slaktreriem.

rendija | 10:58 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

:) piekrītu, Lunis.
Būtu labāk pateikuši, vai vispār esat kaut kur redzējuši kvalitatīvas Draudzības dienu fotogrāfijas? Man nav nācies... Pat mēdijos..a nekādas. :(

Lunis | 11:05 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

rendija : Ira nacies ir , bijs speci kas sataisij cisji labas bat Būxšķi ieskaitot ko tas zeks uzrīkoja :)
www.easyget.lv...

chirkainais | 11:05 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

...Tors, Tu stipri šauj pār strīpu: "katras homosexuāļu atbalstītājs ir latentais un potenceālais homosexualists". un kaut kas man liek domāt, ka Tu to psiholoģiju esi mācijies/-usies kādā sektas veidotā psiholoģijas skolā... +tik kategoriski izteikumi liecina par zināmu maksimālismu... īstens revolucionāra gars jāsaka...
..ierosinu administrācijai šo rakstu ar komentāriem pārsviest kaut kur citur vai arī slēgt... tieši mūsu nepilngadīgo blogeru dēļ...

Lunis | 11:07 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Sjitais ir tikai viens Arturcjiks pacenties , ir vel kadi paris ne sliktak Sareportejusji. Tapec jau saku VAREJA SATASIT tik SPEJAM bij jabut:)

rendija | 11:18 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Hmm, nja, kādas pāris(a patiesība pat kādas 10) tiešām ir labas! Tnx, Lunis.

Lunis | 11:25 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Nju Foto projekta vaig par FOTO!!
www.youtube.com...

Lunis | 11:28 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

chirkainais : Vaig "Par mākslu" nevis par skumjo domāt!

chirkainais | 11:30 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Luni, es par skaisto domaaju, lai gan klips man ne visai, dziesma tiik.... nekas no skumjaam...

Lunis | 11:35 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

chirkainais : Nekas nekas mož kāaadreiz garām skrienot ienakšu ar dzeltenām saulespuķēm tavā puspagrabā aiztaisīs iestādi uz "Ušla na bazu" aiziesim pamērīt ūdens grādus jūrjā:):)

Lunis | 11:38 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tors : Tu esi globālas sazvērestības teorijas upuris. Nakamreiz palasies Karlosu K tam ar N desmit sējumu tik pēcāk nedari kā te chirkaina iesviestajā linkā:)

MartinK | 12:34 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Jums neliekas, ka šitā diskusija jūsus mānīgi rada priekštatu, ka jūs piedalaties sabiedrības procesos, kaut gan patiesībā urbnat degunu un spaidat taustiņus, un no tā nekas nemainās...

Labāk der iziet ārā un parunāt ar pirmo pretējā dzimuma pretimnācēju par to, cik jauks laiks...

chirkainais | 12:42 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

...Martink, mēs jau tikai kā novērotāji :))) es labprāt izietu ārā, bet, redz, jāstrādā... pa vidam jāieraksta kāds komentārs... es izlikšu kādu plākātu pie durvīm ar ziņu, ka ārā jauks laiks, bet puspagrabā sēž būtne, kurai gribās par to parunāt...
...tie mānīgie priekštati vienmēr nomodā :)))...

...Luni, daļēji nomērdētus ziedus nenes... vari kādu podiņu puķi paņemt, tās vismaz ilgāk priecē... :))) jūrā nepeldos, tāpēc pariecāšos no malas kā Tu tos grādus mērīsi... :))

Lunis | 12:51 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

chirkainais : Mēs kūrorta domei kļauzu aizstročisim lai pārceļ to iestādi tuvāk pie pludmales un baltām smiltīm:):)

chirkainais | 12:55 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

...ideaali! taa varbuut mana veseliiba veel tiks saglaabta... :))

MartinK | 14:21 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

eu darbs pagaidīs, laižam uz jūru, nopeldēsimies, pasauļosimies, gaļiņu uzcepsim!!!

chirkainais | 14:36 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

...nee, nu vareetu aizklapeet darba durvis ciet un iet cept galju... :))) jaasaak peetiit Dienas pielikumu Karjera... :))

MartinK | 14:41 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

kāda karjeras diena? uz VID jāiet - reģistrēties par pašnodarbināto un sākt privāto uzņēmējdarbību! :)))

rendija | 14:46 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Eu..jums tur nav kāda iespēja kādu sulīgu šašliku nobildēt?

rendija | 15:07 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

:)) nu tad nobildē to šašliku un uztaisat beidzot blogu par pikniku! Būs vismaz kur uzdzīt tenku par tēmu.

chirkainais | 15:10 05.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

...dazhreiz ir tik patiikami novirziities no teemas... Juura ar jums! :)...

Anonymous | 23:56 06.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Atbalstam Toru un sekojam liidzi! Kamer taas problemas nav skaruushas gjimeni, tikmer liekas ai lai dziivo, bet kad kaut kas tiks šausmiigs atgadiisies, tad aasaras buus japerk bbenziintankaa, jo visas jau buus izraudatas!!! Tas ir vnk briesmīgi, ka cilvēki 1. Netic Dievam, 2. Atbalsta shos (pat nezinu ka nosauk)

Tas ir mans viedoklis, par kuru vairaak nediskuteshu un neko nerakstishu, jo man jau pietiek, tikai ljoti gribas lai acis atveertos cilveekiem.

ievish | 21:33 07.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Lai arī tauta saka, ka šo diskusiju tā kā vajadzētu tā kā beigt, bet tomēr tā vien nagi niez uzrakstīt vēl pāris domas, kas nav izskanējušas un dažus novērojumus un spriedumus par iepriekš teikto....

Pirmkārt, apbrīnoju cilvēku tuvredzību un muļķību ar putām uz lūpām apgalvot un aizstāvēt viedokli, neiegūstot objektīvu informāciju par šo viedokli. Vai varbūt šī informācija ir iegūta, bet tiek aunpierīgi ignorēta?

Tā kā man tomēr tuvāka ir zinātniskā pieeja, tad lielajiem homoseksuālisma noliedzējiem un nīdējiem tomēr ieteiktu iepazīties ar šo te: en.wikipedia.org...
Tā nav kārtējā geju / lesbiešu aizstāvju lapa, bet gan bezmaksas interneta enciklopēdija.

Rakstu neizlasīju pilnībā, bet pārskrēju pa diagonāli, lai atrastu info, ko jau kaut kur biju dzirdējusi, bet vēlējos iegūt zinātniski apstiprinātu viedokli. Piemēram, ka homoseksuālisms 70-tajos gados tika izņemts no garīgo slimību saraksta un netiek uzskatīts par garīgu kroplību kā pedofilija, nekrofīlija u.c. garīgas slimības. Ka arī dzīvnieku vidū ir sastopams homoseksuālisms, pierādījumi atrasti ~1500 dzīvnieku sugās, kas citādi praktizē heteroseksuālas dzimumattiecības. Tur atrodama arī info par to, ka homoseksuālisms nav LIPĪGS.
Tādas lietas nelīp, drīzāk lipīgs ir milzīgais naids pret citādajiem, ko saviem bērniem iepotē „pareizie” vecāki. Un, ja manam bērnam būtu lemts piedzimt ar savādāku seksuālo orientāciju nekā man, tāpēc jau viņš kā cilvēks nekļūtu savādāks, sliktāks un tāpēc es viņu nemīlētu mazāk. (Šī pēdējā rindkopa gan bija mans viedoklis, ne wikipedia.org).

Otrkārt, Tors (ja vien tiešām Tu tā domā, nevis kacini tautu ar ekstrēmiem apgalvojumiem), es Tavā vietā tik brīvi nemētātos ar pilnīgi aplamiem apgalvojumiem.
Aile jau uzdeva jautājumu par intelektuāļiem un izglītotiem cilvēkiem, kuri, kā izrādās, uzskata homoseksuālismu par perversu kroplību. Es sevi pamatoti uzskatu par intelektuālu un augsti izglītotu cilvēku (otrais fakts pat ir pierādāms dokumentāli ;)), turklāt strādāju vidē, kur šādu cilvēku ir daudz, un man nav nācies dzirdēt šādus apgalvojumus.
Turklāt, saucot homoseksuāļus par perversiem kropļiem, Tu automātiski noliedz tādus cilvēkus kā Leonardo da Vinči, Rafaēls Emīlija Dikinsone, Virdžīnija Vulfa, Aristotelis, Žans Kokto, Oskars Vailds, Tenesijs Viljams, nemaz neminot daudzas izcilas mūsdienu personības. Ja Tev tuvi nav ārzemnieki, tad ko Tu saki par Rūdolfu Blaumani? Kroplis vai latviešu kultūras vērtība?

Un, starp citu, ja homoseksuālisms ir tik šausmīgi kaitīgs cilvēcei, tad kāda suņa pēc mēs (ar to domājot cilvēkus vispār, nevis latviešus) esam tā savairojušies? Homoseksuālisms taču jau pirms mūsu ēras pastāvēja.

Un, visbeidzot, mazliet mana personīgā viedokļa.
Mani neuztrauc homoseksuālisma draudi latviešu tautai un vērtībām.
Mani drīzāk uztrauc tas, ka liela daļa latviešu, neprot latviski gramatiski pareizi izteikties, un tas nav tikai neta vidē, bet pat augstskolās studentu zinātniskajos darbos (jaunieši), oficiālos iestāžu dokumentos (ne tikai jaunieši), pat lielas tirāžas augstākās izglītības mācību grāmatās (universitātes docētāji (kur, pie velna, skatās redaktori, korektori vai kā, nu, viņus visus tur sauc!)) un daudz kur citur.
Mani uztrauc, ka bērni skolās kāpj uz galvas skolotājiem, kurus neciena, pazemo savus klasesbiedrus, kuriem nav mobilā telefona, mp3 atskaņotāja vai kādas citas bērna attīstībai absolūti nevajadzīgas lietas.
Mani uztrauc, ka es uz ielas redzu arvien vairāk resnu bērnu, kuri pārtiek tikai no neveselīgas pārtikas un kuru vienīgās sportiskās aktivitātes bez obligātajām sporta nodarbībām skolā ir datora taustiņu klabināšana.
Mani uztrauc, ka dzīvojam valstī, kur valda pilnīgs politiskais nihilisms.
Mani uztrauc daudzas citas problēmas, kuras apdraud Latviju, nevis tas, ka Latvijas iedzīvotāji varētu tā uzmanīgāk paskatīties uz cilvēkiem blakus un mēģināt saprast, ka arī homoseksuālis ir tikai savādāks, nevis kaitīgs, slims, kropls un „pareizo” sabiedrību apdraudošs.

Beigās sanāca dikti nopietni, laikam maķenīt aizrakstījos :) Cerams, ka kāds vismaz tika līdz milzīgi garā teksta beigām ;)

darvins | 23:51 07.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

fuu, izlasīju.
Lai tak dzīvo, tik izvēlējušies nepareizo ceļu, kā par sevi runāt.
Bija laba reklāma par HIV. Par to, ka asaru ķīmiskaias sastāvs ir tāds pats kā veselajam, tikai tās ir rūgtākas.

MartinK | 02:25 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

+++ ievish

ievish | 08:03 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

darvins, tur Tev var arī piekrist. Šie pasākumi vairāk izskatās pēc apzinātas provokācijas no attiecīgu organizāciju puses. Bet fakts ir arī tāds, ka par šīm problēmām Latvijā ir jārunā, jo tas, ka vidējais statistiskais Latvijas iedzīvotājs ir homofobs (arī ksenofobs diezgan smagā formā) arī ir fakts, turklāt tā nav norma attīstītā sabiedrībā, un man tādā sabiedrībā, kur cilvēku ienīst tikai tāpēc, ka viņš ir savādāks gan bērnus negribētos audzināt. Pastāv arī iespēja, ka mans bērns, lai cik "pareiza" seksuāla orientācija man būtu, var piedzimt homoseksuāls. Un nestāstiet, ka tā ir audzināšanas vaina, jo tā nav (zinātniski pierādīts).

ievish | 10:33 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tors, velns ar ārā, Tev kā latviešu tautas aizstāvei pret visādiem ļaunumiem, vienreiz vajadzētu iemācīties "ļaunumu" pareizi nosaukt LATVISKI! Nav "lezbijiešu" latviešu valodā, ir lezbietes (skat.vārdnīcā).

Māksla un kultūra uz civilāzijas attīstību nav atstājusi iespaidu? Tas gan ir kaut kas jauns...

Un, kā jau te kāds augstāk minēja, Tu kā šķiet, esi pamatīga sazvērestības ideja piekritēja ;)

Starp citu, ja jau zinātnē homoseksuāļu nav, tad jau zinātniskiem pierādījumiem par šīm lietām var ticēt, ne? Palasi objektīvu info no zinātniskajām aprindām, iegūsi daudz interesantas info un varbūt redzes loku paplašināsi.

Shadow | 10:41 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

isteniba cilvekiem nekas ipashi nav pret lezbietem, taa problema ir GEJI :D kapec ta?

ievish | 10:57 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Tāpēc, ka sabiedrības vairākuma stereotips ir, ka vīrietim ir jābūt spēcīgajam, bez vājībām, īstam mačo :) Un izplatītākais stereotips par ģimeni, pāri ir, ka viens ir valdošais (vīrs), bet otrs pakļautais (sieva), kas homoseksuālās attiecībās automātiski nozīmē, ka viens no vīriešiem ir vājais. Sievietes jau tāpat ir "vājais" dzimums ar dīvainībām, tāpēc vēl viena garajā dīvainību sarakstā nav tik ļoti uzkrītoša kā mačo vīrieša tēla graušana no geju puses ;)
Šī nav oficiāla teorija, bet mans viedoklis par šo tēmu :)

ievish | 10:58 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Turklāt meitenes jau tāpat staigā sadevušās rociņā, arī tās, kas hetero, bet vīriešiem gan tā nav pieņemts ;)

chirkainais | 11:50 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

...paldies, Ievish...
...Tors, šodien skaists laiks... ;)

ievish | 12:30 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Ņemiet par labu, kam manus garos apcerējumus bija interesanti un noderīgi lasīt :)

Tors - viss ar Tevi es vairs nediskutēšu, es nespēju strīdēties ar cilvēku, kuru ir pārņēmis necilvēcisks naids pret citiem cilvēkiem (nevis kropļiem) un kas nespēj bez sazvērestības teoriju piesaukšanas sagremot nevienu tekstu, kas neatbilst viņa personīgajam viedoklim. Tas nav inteliģenta cilvēka cienīgi.

Ak, jā vēl viena doma, kas nupat ienāca prātā - manuprāt, "pareizo" vērtību sludinātāji pašlaik ir atraduši lielisku "grēkāzi", uz ko tagad novelt visus sliktumus, kas notiek mūsu nebūt ne ideālajā sabiedrībā. Tagad pie VISA, kas mūsu valstī notiek ne tā, būs vainīgi arī homoseksuāļi (ne tikai ES, ASV un citi zvēri, kas, nu, kurā brīdī ir ļaunais tēls).
Ir taču vieglāk vainot visā kādu citu, nevis pašiem censties labot problēmas, kas pastāv (skat. mana garā apcerējuma (redzams augstāk) beigās uzskaitītās problēmas un daudzas citas).

Lunis | 13:47 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Oi Ievish , tava lielaka nelaime/laime ka tu ir gudrs sieviskjis reizem tas baisi trauce parak daudz doma. Tu tac zini par laiku kas saucas Reformacija , seit Latvija viens no daudzajiem dumpisjiem un "Lokaliem karinjiem" katoljus izdzina visai mierigi Lutera piekriteji parnema ipasjumus/varu. Toties daudzviet eiropa tas bij zverig asinains pilsonju karsj ar desmitiem tukstosj nomaitato "pretejo" piekritejiem. Isteniab es to ar maz zinaju kamer nepabraukaju pa Francijas , Vacijas milzigajiem nopostitajiem klosteriem un milzonigajam baznicam. Religiskie fanatiji un ticibas apmati cilveki vienmer bijusji pasji nezeligakiem un masveigigakie karotaji. Nevieni ienaidnieki kops viduslaikiem nav tik asinaini apkarojusji citus ka religiski fanatikji. Lielvalstis ar sadam problemam cinas radikali , tas kas mazakas axstas staiga apkart izliekas ka nemana un so to izmanto sava laba BET! Paskaties ko diskusija agri vai velu izpusj Pretinieki/oponenti es Kristietis es ticu dievam . Vienos 90% gadijumu tas NOZIME ka konkrets personazj tada vai savadaka veida sastits ar kadu Latvijai NETRADICIONALU religisku plusmu vai apvienibu kuras VIENMER sava darbiba izmanto cilveku psihi ietekmejosjas metodes. Vienvardsakot tev tiesja veida ir darisjana ar Religiskie fanatikjiem un zombetiem pratiem kuri "Kareivigi un nezeligi" apkaros jebko kas VINIEM NEPATIK tapec DISKUSIJA ar sadiem eksemplariem ir tuksa laika teresjana, ja tu butu LJAUNA MEITENITE ar visai nesarzgitam iemanjam pec paris miermiligas diskusijas minutem varetu aizsutit savu oponentu "Palidot" pa tuvako logu:) Tas par "Faniem" tacju seit ir ari OTRA puse. Konkretaja variants Latvija preti viens otram stav FANATIKJI , otra puse sai gadijuma ir no Rietumiem parsvara skandinavijas nakusi un no sieviesju vienlidzibas un Feminisma kustibas nakusi "Agresiva kustiba" aktivisti kas nak no sjis kustibas biezji vien ne ar ko neatskiras no "Realigiskajiem fanatikjiem" vinju merkjis nav nekadas diskusijas utt. merkjis ir tiesja konfrontacija ar TADIEM PASJIEM PSIHIEM tikai preteja puse. Sji kustiba tiek diezgan dasni finanseta no daznedazjadiem skandinavijas un strptautiskiem fondiem un FINASES ka zini pieskir TIKAI par realu darbibu gan vieniem gan otriem:):) Ta rezultata ASA KONFRONTACIJA ir tiesji tas kas vitali nepieceisjams abam pusem:) Paskaties uz tiem Zilajiem/Lezbietem ko tu pazisti NESTAIGA vinji gajienos un neblaustas ESMU LEZBIETE/ZILAIS ah es nabadzinsj VISI SKATIETIES!! To ka vinam kautkada savadaka orentacija tu i nemaz neuzzini varbut kapec tas vispar tev butu jazin vaine, nju apmeram ka ar vegetariesjiem redzi ka sjis galju needa nju i kas?:) TACJU tad uzrodas kautkadi rietumu "Psihi" kuriem peksni liekas ka man skalji jablauj "ES NEEDU GALJU , tur redzi ES NEDU GALJU" man trauce tiem maitas KURI SMIRDINA TE SASLIKUS!! Lia sjie maitas mani respekte tapec staigasju KREKLA kur virsu PARSVITROTA KARBONADE un ja kads tai bridi cep sasluku lai vins VAIRS NECEP mana tuvuma GRIBU LIKUMU ka TURPMAK visji kas CEP GALJU ierugot manu PARSVITROTO KARBONADI tulitas MANI RESPEKTE un NECEP jo tas mani aizskar, a ja nerespektes MANI VEGETARIETI tad es par vieniem sudzesjos VISAS MALAS!!!! Taka pie mums klusi mierigi sadzivosjusji VISJI gan dazjadas Ticibas , Orentacijas, Vegetariesji/galedaji un NEKAS neskadeja. Bet peksni uzrodas KOMPLEKSINAS BUTNES no Rietumiem/austrumiem un sak te CINJAS LAUKU izspelet:):)

MartinK | 14:37 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Valdība?

Neaizmirstiet, ka valdībā ir viena partija, kura cītīgi atbalsta vienu zombēšanas pasākumu, kas reizi nedēļā notiek manēžā.

Ko jūs gribat no tādas valdības?

ievish | 15:36 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

Luni, njā, domāšana šad tad problēmas var sagādāt, to man priekšnieks arī reizēm saka :D

Luni, bet ko Tu saki par Latvijas sabiedrību? Tā ir vai nav homofoba un ksenofoba? Un tas ir vai nav normāli?

Es tomēr uzskatu, ka kaut kādā veidā par šiem jautājumiem ir jārunā, jo nav izpratnes par to, kas ir/nav garīgas slīmības un kroplības, kā te daži skaļi bļauj.
Tas, ko saki, par tiem ekstrēmistiem tam pilnībā varu noticēt un jau ir dzirdēts arī citur.

rendija | 19:58 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

:)) a jums nekad nav ienācis prātā, ka viss šis nekad nebūtu tik tālu aizgājis, ja heteroseksuāli cilvēki iemācītos paši nebāzt savus ziņkārīgos snīpīšus lietās, kuras uz viņiem neattiecas?

chirkainais | 20:00 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

...oi, tas piemērs par veģetāriešiem makten labs :))... pārstrīpotā karbonāde... dzirdēju, te kāds psiholoģiju studējis... tad cik atceros, tāda hiper-agresīva cīņa pret homoseksuālismu liecina par to, ka cilvēks sevī noliedz vienu vai otru aspektu - sievišķo vai vīrišķo... vīrieši pārsvarā noliedz sevī sievišķo.. bet tas tā... tāda neliela atkāpe un pārdomas par to, ka bieži vien kāds uzmetas par baiso zinātnieku, ārstu, bet beigās izrādās, ka tāds kakta dakteris vien ir... galvenais studēt psiholoģiju 1.kursā un viss kļūst tik saprotams, tik saprotams... :))
...jāpiekrīt Ievish, ka par šiem jautājumiem ir jārunā un tādā saprātīgā līmenī... ...kā tagad acu priekšā pagājušā gada praida ainas, kur liela daļa cilvēku izskatījās stipri sasirguši - ar putām uz lūpām un ļauni... tai pašā laikā nesaprotu, kāpēc jāiet tajos gājienos... PR vien sanāk... :)
...jau rakstīju, ka kādam tas ir stipri izdevīgi... laiks rādīs...
...reliģija... ak, šīs reliģijas... lielākā daļa kristiešu ir tā saucamie pasīvie ticīgie, kuram galvenais būt draudzes kartotēkā: še nu es esmu!... man liekas, ka Sv.Franciskam no Asīzes un Mātei Terēzei bija pilnīgi vienalga, kas un kā... lūk, tas ir piemērs... nu ja, mūsdienās tā var dzīvot, bet visi grib dzīvot labāk :)... lai gan, kurš zin’ kā labāk.... bet, kad redzu „īstenos” ticīgos stāvam ar akmeni rokā lai sviestu, nāk prātā teksts no Bībeles: lai met pirmais, kurš bez grēka... ja vien mēs spētu skabargas saskatīt sevī, saprastu, ka laiks ir par mazs, lai mēģinātu tās izraut citiem... bet patīk jau vismaz norādīt uz tām, vai ne... ;)
...lai nosauktu otru cilvēku par kropli, daudz prāta nevajag... nekas personīgs, kaut kā tā nelabi sajutos... daudzkārt uzsvērt savu inteliģenci, bet tai pašā laikā... krieviem ir tas teiciens: kā ar sirpi pa pautiem... šodien Timurs citēja L.Tolstoju: Vienkāršība ir skaistuma priekšnosacījums... bet ne primitīvisms... prātā nāk ķīmijas skolotāja, kura izsauca manu māti uz skolu un pateica: ziniet, jūsu dēls ir idiots... viņš un viņa draugs 12.klasē divatā kārtoja vidusskolas eksāmenu ķīmijā un nokārtoja uz 9... skolotāja vienkārši nemācēja pateikt, kas ir tas, kas viņai nepatīk un izvēlējās vieglāko ceļu...
..atvainojos, ka tik gari...

...p.s... bet ārā patiešām skaists laiks... :)


MartinK | 23:02 08.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

chirkainais, cerams, ka uz BTN party foršais laiks būs saglabājies :))

Anonymous | 16:47 10.06.2007 | Atbildēt uz komentāru |

neizlasīju visus komentus, bet acīs iekrita daži Tors izteicieni. Protams, es atvainojos, bet diezgan aprobežoti izklausās... Iesaku uztvert lietas vienkāršāk un pozitīvāk. Varbūt tad Tev būs vairāk draugu. Un vēl. Tu nekad nezini, kas un kādi būs Tavi bērni. Orientācija nav no audzināšanas atkarīga.



Pievienot savu komentāru var tikai reģistrēts lietotājs. Lūdzu, reģistrējies!


Mana info:

Saīsnes:

meklet:

kategorija

RAKSTA INFO:

Nosaukums: Draudzības dienas
Autors: rendija
Kategorija:
Datums: 14:24 04.06.2007
Reitings: 0
Skatīts: 3598
Balsots: 0

Šobrīd online (0):